vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Norge och Amerika bygger fröbanker och bunkrar under jorden på Svalbard i förberedelse för 2012

See User information
Lite mer om 2012, planet X och märkliga underjordiska fröbanker som står en hel del om på http://nyapolitiken.biz/ar_2012/ar_2012_index.html. Den mest anmärkningsvärda är väl artikeln på någon norsk sida: http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/f ... -myndigheter-seg-pa-2012/ och artikeln från BBC: http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/7912543.stm

Frågan är förstås om världen förbereder sig på en global katastrof?

Posted on: 2009/10/22 17:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Norge och Amerika bygger fröbanker och bunkrar under jorden på Svalbard i förberedelse för 2012
Fråga dig själv vad som händer med jordens grödor när man legaliserar Gmo grödor?

Ska alla bli kannibaler till slut för så ser det ut.

Förgifta hela planeten.

O andra sidan har vi kärnvapenkrig.

Jag har inga svar men jag vet en sak.

Som barn hade jag en hemsk vision om en planet som krockade med jorden.

Men så andra sidan fördömde jag folk på den tiden och såg mig själv stå i en öken med rader av folk från horisont till horisont och blixtrar slog ner på dem.

Men som du vet så jagar draken en planet.

Jag har lärt mig en sak med tiden att vi skapar speciellt när vi kan tänka eller känna tillsammans då skapar vi mirakel.

Så jag föredrar och inte ge någon energi åt någon undergångstanke överhuvudtaget.

Och blir det en himmlakropp kollision så må så bli.

För livet och skapelsen är andlig och vad som än sker så kan vi inte lura anden, bara vår vilsenhet.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Norge och Amerika bygger fröbanker och bunkrar under jorden på Svalbard i förberedelse för 2012
Men nu ska man inte ropa aj innan man slagit sig.

Skulle mycket väl samtidigt kunna tänka mig Project BlueBeam maskera kärnvapen som meteoriter osv osv,.

Vad ska man lita på när man upptäckt att man itne kan lita på??

Lyssna på oss själva ta avstånd från världens tankar.

Anonym
Visste inte att norge byggde bunkrar?

Vad ska dom med bunkrar till dom har ju redan skyddsrum för 2 miljoner av sina invånare?

Kan det inte vara så att detta har någon med vaccinet och göra?

Menar dom vill sterilisera befolkningen?

Vaccinutsläppen till tjänstemän i Tyskland pekar ju på detta.

Vart Bunkrarna kommer in i bilden ?

Låter mycket Natzilike planer i mina öron.

Vet ni vad?

Maila regeringen,, ska bli kul och se vad dom har för ursäkt i denna fråga.

Anonym
Betänk.

Tror du hemlösa peter skojade när han pratade om blodsritualer underjord?

Varför bygger man saker underjord om man inte vill gömma sina handlingar för allmänheten.

Vart tar dom asiatiska barnen vägen som kommer till sverige och försvinner spårlöst?

För mig är inget främmande , varför skulle det vara det?
Vi har ju redan sett vad dom går för av sina tidigare handlingar genom historien.

Vad har man bunkrar till?

Kärnvapen skyddsrum eller gömda Förintelse läger.

Varför notifieras inte befolkningen? = Förintelseläger.

Frid.

Anonym
Hursomhelst så är det en aktion som kräver en förklaring.

Man gör inte sånthär och håller käften om det det tyder bara på något lurt.

Kanske dom lärde sig en läxa av Fema lägrena i Usa och vill nu dölja dem?

O andra sidan vet vi att vi har med dårar och göra som vill uppfylla en undergångsprofetia.

Hur kan folk tillåta deras skattepengar gå till sånahär hemliga project.

HAr dom inte hemlighetsprojeckterat tillräckligt med våra medel.

Säg mig istället vad dom inte gjort med skattepengar bakom ryggen på folket?

Fan nog är nog kräv en förklaring.

Gärna med ritningar och helst ett studiebesök ochså.

Anonym
På vissa forum är det betraktat som dålig netikett om man postar två inlägg på rad, men FangShen pentapostar. Grattis!
Ett Tips! Tryck på ändra under din post om du vill lägga till någonting

Ville bara säga att detta med 2012 får mig att tänka på David Bowies låt "Five Years". Jag fick först höra om 2012 och domedagsvaulten 2007.

[YouTube][Lyrics]

Edited by computerror on 2009/10/23 11:24:03

Anonym
Ahh ska försöka hålla lite reda.

Aldrig varit min grej och bry mig så mycket om det världsliga ananars duvet.

Jo jag vet vissa tar lite illa av sig av allt möjligt = Sant.

See User information
FengShen:Hursomhelst så är det en aktion som kräver en förklaring.

Man gör inte sånthär och håller käften om det det tyder bara på något lurt.

Kanske dom lärde sig en läxa av Fema lägrena i Usa och vill nu dölja dem?

O andra sidan vet vi att vi har med dårar och göra som vill uppfylla en undergångsprofetia.

Hur kan folk tillåta deras skattepengar gå till sånahär hemliga project.

HAr dom inte hemlighetsprojeckterat tillräckligt med våra medel.

Säg mig istället vad dom inte gjort med skattepengar bakom ryggen på folket?

Fan nog är nog kräv en förklaring.

Gärna med ritningar och helst ett studiebesök ochså.

En förklaring som överensstämmer med sanningen lär dom nog aldrig ge, men någon slags förklaring lär dom bli tvugna att koka ihop.

att det skulle vara skattebetalarpengar behöver ju inte stämma. Det kan lika gärna vara de högsta i eliten som sponsrar liknande projekt.
Varför inte ha "läger" både ovanför och under mark . Som det verkar som så kommer det ju hända något på ytan och därför kommer ytan bli nästintill omöjlig att bo på vilken slags katastrof de än verka bli av alla alternativen.
Men sedan kommer ju garanterat jorden bli bebolig åter igen, och vad kan vara bättre än att redan ha läger klara på ytan efter utrensningen.
Sen det med skattepengar är ju garanterat bara en ursäkt . Visst fan låter de bättre om man säger att det är skattebetalnas cash som stått för dessa projekt än att det är vissa blodlinjer. För eliten betyder pengar ingenting, dom har pengar som dom vet saknar värde till att göra precis vad dom vill med.

Posted on: 2009/10/23 23:32

Anonym
Stämmer nog väl..

Vad jag menar att det gör det extra pinsamt att det är boskapens egna medel.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper