vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Collapse - En intressant film som komma skall
http://www.collapsemovie.com/COLLAPSEMOVIE/

Jag har inte sett filmen men den verkar onekligen intressant.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Collapse - En intressant film som komma skall

See User information
Jag tycker mig se fler och fler tecken på att man systematiskt försöker sprida Panik/rädsla bland människor nu.

På Alex Jones webbsida sprider man panikbudskap.
Filmen Collapse kommer som brev på posten med ett budskap som sprider rädsla.

Det känns lite konsting att en kille som Michael Ruppert ska få goda recensioner från Hoolywood när dom varit fullständigt frånvarande att recensera välgjorda filmer som vill sprida information om 11 September . Varför får dom helt plötsligt lust att ge bra recensioner till en kille som Micheal Ruppert?

Min magkänsla säger att dett är en del av en agenda att sprida dessa budskap nu. Agendan är att sprida rädsla och skapa någon form av panik. Jag får inte ihop det helt enkelt?

Är det någon mer än mig som tycker att Michael Ruppert ser skitskum ut i ansiktet på trailern?
Har han gott och gjort en facelift inför sin nya rulle?
Kille är sig inte lik helt enkelt.

Posted on: 2009/10/28 20:56
"The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists." - J. Edgar Hoover.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Kanske inte vore en dum ide och ta över hela systemet på en gång.

Sprida messet och kasta ut dom regerande i dom flesta konspirerande stater bolag företag mm.

Skulle behövas igentligen.

Det är lustigt.

Dom destruktiva styrande är så destruktiva och enkelspåriga att dom kan inte komma på några alternativ sätt och styra.

Snacka om trasig världsbild när man ser monopol och död som makt.

Får se hur länge den teatern håller under dessa nya tider.

Patetiskt, människan förtjänar vad den får i handen.

Jo att skrämma folk har alltid varit poppis.

Frid

See User information
Det kan finnas massor av svar, ett kan ju vara att dom vill speeda på paniken så att deras agenda går fortare, sprider man budskap om att allt kraschar så kraschar det ju när tillräckligt många tycker så, vid en sån krasch finns ingen återvändo till en normal ekonomi ingen vill investera längre och deras agenda kan få snabbare genomslag. Ingen kan väll tro att man kan vinna mot eliten???

Enligt hjärntvätts programmen så ligger det i linje att splittra medborgarna mot varandra ge hopp till dom som vill väl för att i sista steget ta över allt och fängsla för att senare avrätta motståndarna och i den moderna tiden blir det alla bloggare och forumaktivister.

Dock måste man passa sig med propaganda mot USA. Svenska regeringen håller på att utarbeta en plan där FBI/CIA kan komma att hämta Svenska medborgare utan att behöva tillstånd/papper, dom kommer att ha fritt inträde till Sverige för att hämta sina fiender/terrorister.

Den som lever får se...

Självklart så skulle Alex Jones kunna vara en fiende som vill speeda på allting...

Dock så vi i en tid där ingen kan förutsäga hur internet kommer påverka framtiden det kan ske tvära kast.

Posted on: 2009/10/28 21:46

See User information
När man tittar på vem som är grundaren till Cinetic Media, som är ett av produktionsbolagen/distríbutörerna/finansiärerna av filmen "Collaps", så hittar man John Sloss. Han verkar vara en man som är väletablerad och med goda kontakter bland dom stora spelarna i Hollywood.

Varför får en kille som John Sloss plötsligt för sig att finansiera och distribuera en film med Michael Ruppert? Om han gör det nu så undrar man varför han inte gjort det förut?

Och varför får NY TIMES och Reuters helt plötsligt lust att recensera en film som denna när dom varit fullständigt frånvarande för recension andra filmer?

Michael Moore, Michael Ruppert, Alex Jones m.m.m.m. är det en slump eller ett medvetet mönster?

Som sagt jag får inte ihop det :S

Jag får vänta och se helt enkelt ......

Posted on: 2009/10/28 22:29

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper