vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Greenpeace demonstrerar mot koldioxid

See User information
http://www.dn.se/sthlm/brunkol-ska-fa ... toppa-vattenfall-1.983666

Jag har uppmärksammat ett antal demonstrationer på senaste tiden som handlar om att "sända ett medelande till världsledarna att fatta rätt beslut" i den kommande klimatmötetmötet. Nu har greenpeace hält ut en massa kol runt regeringskansliet för att få Reinfeldt att stoppa kolkraften.
Själv tycker jag att politikerna knappt pratar om någonting annat än "klimathotet". Det är som dom säger, att det är vår tids största problem. Och inför förra valet hade alla partier som mål att sänka utsläppen.

Folk måste upplyssas om tidernas största lögn. Många har insätt att det inte ligger mycket sanning i Gores propaganda-film, men andra har redan sålt sina liv till iden och har som jobb att sprida illusionen.

Resized Image

Ingen som stoppar dom?
Om ni skulle ställa er och sprida info om politisk korruption hade nog polisen dykit upp.

Posted on: 2009/10/28 15:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Greenpeace demonstrerar mot koldioxid
Med tanke pa mitt yrke skulle jag vilja delta aven i denna fraga.
Sotpartiklarna ar den storsta boven i dramat inte koldioxiden.

Mark Z. Jacobson B.S. Civil Engineering, B.A. Economics, and M.S. Environmental Engineering (1988) Stanford University
M.S. (1991) and Ph.D. (1994) Atmospheric Science, University of California at Los Angeles

Professor Jacobson vid Stanford Universitet i Kalifornien haller med mig om detta. En av fa sanningar som har kommit fran NASA, var den i September 2002 och Maj 2003 om detta fenomen och att Sotpartiklarna(SOOT Particles) ligger som en barriar i atmosfaren och forhindrar solen att tranga ner till jorden. Detta leder till oversvamningar som vi sett bevis pa framforallt i Asien.

Den viktiga klimatkonferensen i Kopenhamn kommer inte verka for folkets basta det kan jag bara konstatera. Att Alex Jones ocksa namner denna konferens i sin senaste dokumentar ger mig bara mer krut och oro for att mina egna erfarenheter om detta stammer. Det jag talar om nu ar inte sotpartiklarna utan den "carbon tax" alltsa skatt pa koldioxidutslapp som man skall fa i laga kraft. Denna skatt kan synnerligen kallas en skatt for att fa andas. Att agendan och dess propaganda pekar pa avbefolkning av jorden ar valdigt allvarlig och folket maste vackas upp och mobiliseras innan motet i Kopenhamn.

Hoppas pa massiva protester, mediatackning och en oppen debatt med folket infor, under och efter denna konferens.

http://www.stanford.edu/group/efmh/jacobson/

http://www.giss.nasa.gov/research/news/20020926/

http://www.nasa.gov/centers/goddard/n ... y/2003/0509pollution.html

http://pubs.giss.nasa.gov/abstracts/2002/Menon_etal_2.html

* Jag (Byfanen_fran_dalarna) jobbar med att hjalpa foretag som anvander fossilt bransle att dra ner sina sotutslapp och minska sitt behov av drivsmedel inom industri, power plants och shipping industrin och vet hur mycket korruption det finns inom dessa segment.

PS. Sitter pa en amerikansk dator utan stod for svenskt tangentbord i dagarna och maste kopiera in de svenska tecknen men jag hinner ej med det just nu. DS.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hm ser faktiskt ut som ett mediajippo. Hur katten fick de upp den där stora skylten? Hjälp av vaktmästaren på rosenbad kanske?
Och ja, Allan Watts ord ekar i mitt minne. Elitens planer som sattes upp för väldigt länge sen, att beskatta livet. "Litterally tax LIFE". And people, with the proper conditioning, can be made to believe ANYTHING. Huvva!!!

Posted on: 2009/10/28 19:04
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information
Tror ni att vaken kan få sätta upp en skylt med texten "911 was an inside job" på Rosenbad?? Det skall väl inte vara nåt problem när greenpeace får det, eller hur?

Posted on: 2009/10/28 19:08

Edited by TeBe on 2009/10/28 21:21:29
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Lol eller hur, staten skulle kallat in militären typ hahaha.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper