Vakencorner
|
Re: 911 In Plane Site
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
> Vilken är det som troligast har rätt?
Du har rätt i att din bild är en tapetkniv. Du har fel i att tapetkniv inte skulle vara ett korrekt namn för bilden taxen postade. Kärt barn har många namn och många utseenden... /fresco
Posted on: 2006/4/27 12:38
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Fråga en målare så får du se vad som är en tapetkniv!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
> av Mohamed den 06-04-27 16:16:44
> Fråga en målare så får du se vad som är en tapetkniv! Jag litar på att dessa handlare vet vad de säljer. http://www.schiber.se/index.php?mm=1&um=200&meny=192 P215.045 Tapetkniv ![]() Norsk tapetkniv :) Tapetkniv Proff 25mm http://www.nordictools.no/butikk/defa ... 0&Felt=tapetkniv&VID=5255 ![]() Visst är det svårt att erkänna att man har fel? Kärt barn har många namn och utseenden... Själv brukar jag kalla dessa verktyg för tejpsprättarknivar men det kan vara en lokal variant jag snappat upp :) /fresco
Posted on: 2006/4/27 15:24
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Sen när började en reklamfirma tapetsera?
Jag litar på en målare när han visar mig vad en tapetkniv är, inte en AD |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
> av Mohamed den 06-04-27 17:30:30
> Jag litar på en målare när han visar mig vad en tapetkniv är, inte en AD Ingen påstår att målaren visade dig någonting annat än en tapetkniv. Däremot är det helt ok att kalla dessa verktyg som taxen & jag länkade till för tapetkniv också. Ni troll är roliga :) Men du har mycket att lära om hur man ska argumentera på bästa sätt när man inte har sanningen på sin sida. Låt mig föreslå att du går till denna disinfo-site och lär av mästarna. Studera Terrence & S.King, de är mycket mycket bättre än dig på att sprida FUD. http://911conspiracysmasher.blogspot.com/ /fresco
Posted on: 2006/4/27 15:48
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Just det klassiska felet, att bara ta till sig information som passar er helhetsbild, att inte se lite längre och kolla upp saker själv, det är tydligen bättre att lite på en orginalare på en reklambyrå än en målare då det gäller att veta vad en tapetkniv är!
Jag skulle också kunna inskränka mitt tyckande till allt jag hör av andra som passar min helhetsbil är sant, att låta bli och ifrågasätta saker. Till sist så ringde jag Nordsjö färg och frågade efter en tapetkniv, jo jag fick ett svar.. men det vill du nog inte höra. Du kan väl ringa en bagare och fråga efter en tapetkniv så kan vi jämföra svaren! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
ohh herrejösses, tapetknivar, bagare, målare, ad's.
snacka om desperat kamp
Posted on: 2006/4/27 16:16
|
|||
|
Global demokrati och ekonomisk rättvisa med reglerad marknad för ekologiskt hållbar utveckling och fred tror jag kan vara något.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
> av Mohamed den 06-04-27 18:03:43
hehe..du har dina sköna stunder :) /fresco
Posted on: 2006/4/27 16:54
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ok Fresco, jag ska ta och lugna ned mig i dömmandet. Jag är bara orolig för att vaken.se ska bli en sandlåda där 50% av trådarna skall handla om ifall en tapetkniv är en tapetkniv eller inte.
Men försök att inte skriva saker som "Snubben är ju underhållande. Låt honom fortsätta skjuta sig i foten". Jag kan tänka mig att det kan vara mycket mer sårande än att jag kommer in och dömer.
Posted on: 2006/4/27 18:43
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
> av micro den 06-04-27 20:43:23
> Ok Fresco, jag ska ta och lugna ned mig i dömmandet. Jag är bara orolig för att vaken.se ska bli en sandlåda där 50% av trådarna skall handla om ifall en tapetkniv är en tapetkniv eller inte. Ser också en risk i att vaken.se blir konspirationsvärldens motsvarighet till aftonbladet, och håller helt o hållet med om att sådana diskussioner knappast får någon vettig effekt. Ibland är det lätt att fångas av stunden och skriva om ovettiga saker... Spana in slashdot.org, där är det användarna som moddar kommentarerna till nyheterna och får dem att visas/döljas. Kanske en ide som skulle funka på vaken... > Men försök att inte skriva saker som "Snubben är ju underhållande. Låt honom fortsätta skjuta sig i foten". Jag kan tänka mig att det kan vara mycket mer sårande än att jag kommer in och dömer. Okidoki. Håller med om att sådana sarkastiska kommentarer inte är konstruktiva och nog uppfattas som påhopp. Ibland skjuter man av en salva man kanske borde ha hållit tillbaka. Min fascistiska skolning sitter hårt i ryggmärgen men jag arbetar på att bli av med den :) hehe...men pyttelite sarkasm o dissningara kommer jag nog att fortsätta med ett tag till, får försöka dölja dem bättre :) /fresco
Posted on: 2006/4/27 19:54
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login