vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 5 6 7 (8) 9 10 11 ... 23 »

Re: Chemtrails

See User information
Carnicom hemsida får lika mycket minus som Rense första sida.

Varför ska vi föra fram budskap med så röriga och därmed svårnavigerade sidor. Inte hittade jag någon video på deras sida efter fem minuters letade och mer ska de INTE ta. Det ska faktiskt inte ens ta en minut att hitta viktig information.

Du får helt enkelt tala om var video finns som du vill jag ska se på Carnicom.

Jag har visat Rense första sida och en annan rörig sida för arbetskompisar och de kunde för sitt liv inte hitta något viktigt i röran så det är RÖRAN som är det stora felet inte innehållet.

Tänker folk så rörigt som deras hemsidor visar eller är röran viktigt för något annat oklart syfte?

Tillbaka till morgellons som jag anser var obevisat att alla har det då syntom alltid följer när att man fått något i kroppen. Reagerar inte kroppen så har man inte fått morgellons. Om nu de flesta ändå skulle ha fått morgellons men de flesta inte regerar mer så är det en mycket ofarligt och mild infektion. Ingen har väl dött av morgellons medan flera har dött av svininfluensa som ändå anses vara en normal influensa då de flesta får en mild sjukdomsbild.

Posted on: 2009/6/22 17:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jaha du, svårnavigerat.
Nu är det väl inte så att vi för fram budskap utan mer information.
Om du och dina kompisar inte ser det ,va fan ska jag säga då?

Om du och dina tycker ser eller annat så har jag bara hänvisat till informationen di/ni kan tycka vad ni vill.

Vad alla andra "siter" rense å alla andra gör för er, bilda er för fan en egen uppfattning om va fan som händer, lägg de inte på mej.

Väx upp för helvete,
vad du anser obevisat är dessvärre irrellevant i sammanhanget vad det gäller morgellons.

"Ingen har väl dött av morgellons medan flera har dött av svininfluensa som ändå anses vara en normal influensa då de flesta får en mild sjukdomsbild."

Nu har du väl inte läst på här........................
"for crying out loud"

Posted on: 2009/6/22 22:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
http://www.rense.com/general83/morgdef.htm
liten artikel om morgellons för dom som törs titta

Posted on: 2009/6/22 22:24
Have guitar, will travell

See User information
Quote:

monitor skrev:
Jaha du, svårnavigerat.
Nu är det väl inte så att vi för fram budskap utan mer information.
Om du och dina kompisar inte ser det ,va fan ska jag säga då?

Om du och dina tycker ser eller annat så har jag bara hänvisat till informationen di/ni kan tycka vad ni vill.

Vad alla andra "siter" rense å alla andra gör för er, bilda er för fan en egen uppfattning om va fan som händer, lägg de inte på mej.

Väx upp för helvete,
vad du anser obevisat är dessvärre irrellevant i sammanhanget vad det gäller morgellons.

"Ingen har väl dött av morgellons medan flera har dött av svininfluensa som ändå anses vara en normal influensa då de flesta får en mild sjukdomsbild."

Nu har du väl inte läst på här........................
"for crying out loud"

Då kan jag alltså tolka det som att inte heller du hittade videon som du ville jag skulle se.

Och sedan få skit för jag förklarade varför jag inte hittade video de var inte heller så trevligt.

Talar aldrig du med dina arbetskompisar om dina idéer för då hade du efter att gått igen den hela med dem fått samma indikationer som jag har fått av mina arbetskompisar.

Eller vill du att vi ska lägga krokben för den som ska söka efter vår information för vi rör till våra webbsidor?

Jag kommer att strunta i morgellons tills jag drabbas av det om de nu någonsin inträffar vilket jag nu kraftigt tvivlar. Jag anser jag lever ett bättre liv genom att inte bry mig om en reaktion av morgellons jag inte har drabbats av.

Posted on: 2009/6/23 16:15

See User information
Då var det på tapeten igen då...

http://www.youtube.com/watch?v=gIPgdZcQUws

Posted on: 2009/7/1 22:42
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
chemtrails killing birds bees
av Vaccination Information Network (VINE) (videos)
9:39
http://www.youtube.com/watch?v=Z0DNtFFdSHw

When is the Goernment going to tell the truth about the chemtrails?" "Why are USA CIA jets permitted to secretly fly over every country and spray poisons, viruses, and heavy metals to destroy our health and wildlife and birds by the millions?" "When will people rise up against this treachery and evil destruction of the world by lies and stealth using the NWO and 'Agenda 21' as the conduit to infiltrate every government with fraudulent scientific reports?" "When will the staff of MEDIA rise up and be loyal to their country of origin, rather than to spread LIES and be puppets of the NWO global control?" "Why are people so hard to wake-up?" Soon every country will have their respective constitutions so contaminated and screwed up, they will have NO "RIGHTS" to protect their families or property, then it will be TOO LATE, and it will be far worse than the times of the SS and Hitler. MAN-MADE viruses will be released then FORCED vaccinations will kill millions on the pretense that the vaccinations will protect people and keep people well. The barium chemicals sprayed up high become electrically charges under sun's Ultraviolet light. Visit comments W.H.O Charges filed attempted MASS MURDER and genocide spraying chemtrail FLU virus

http://www.cleanairandwater.net/

In every Country, the Governments are allowing the big chemical companies and Pharmaceutical firms to contaminate our AIR, our WATER and our FOOD - For too long the people have sat back and accepted the rhetoric from Government public servants that what they offer is good and safe, However, we have been LIED to and we have been DECEIVED, and we ask our elected representatives to put a stop to these insane and health destructive activities. We also ask the MEDIA to tell the truth and cease regurgitating NWO, W.H.O., Trilateral Com' and CFR false reports and propaganda.

Posted on: 2009/7/11 6:34

See User information
Chemtrails Are Now Confirmed And Admitted

http://www.youtube.com/watch?v=Qfp4QxDmWQU

Posted on: 2009/7/13 8:03

See User information
Det läcker fram mer å mer nu...

http://www.youtube.com/watch?v=SqylmTxZdCo

Posted on: 2009/7/14 9:32

See User information
VITAMIN "D" KILLS FLU VIRUS : STOP BLOCKING OUR SUNLIGHT
http://www.youtube.com/watch?v=PIJqS7rg1qw

Posted on: 2009/8/18 16:10

See User information
Sky Awareness Week – October 12-19, 2009

http://www.californiaskywatch.com/bon ... /saw_planning_package.htm

1.# Mailings, handouts, posted at grocery stores, libraries, schools, community bulletin boards, light posts, telephone poles, emailed as an announcement or invitation to join your efforts. Please be respectfully inventive. You are representing the Coalition.

2.# The SAW flyer/poster lets people know that a week of Sky Awareness events is coming October 12 - 19, 2009 but it also expresses the Bonnefire Coalition’s point of view regarding Persistent Jet Contrails, leading people to research further at the listed websites. If you want to inform people but are worried about getting into an argument (or being called "crazy"), you can simply hand over a flyer and urge the person to investigate this issue for him or herself. As the flyer says, the first objective is to get people to LOOK UP! (And recognize that those are NOT "innocent" jet trails!)

3.# You may want to add your own contact information to the bottom of the flyer, (your email address may feel safest) stating that a new group is forming or announcing a meeting.

Posted on: 2009/8/23 7:20

See User information
Chemtrails: US Patent #5003186: Stratospheric Welsbach Seeding For Reduction Of Global Warming

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread513525/pg1

""The particles may be seeded by dispersal from seeding aircraft; one exemplary technique may be via jet fuel as suggested by prior work regarding the metallic particles.""

“Aluminum Oxide is one metal oxide suitable for the purpose which is relatively inexpensive.
It is presently believed that the particle sizes in the ten to one hundred micron range would be suitable for the seeding purposes. Larger particles would tend to settle to the earth more quickly. The greenhouse gases are typically in the earths stratosphere at an altitude of seven to thirteen kilometers (23,000 ft to 42,000 ft). This suggests that the particle seeding should be done at an altitude on the order of 10 kilometers (33,000 ft). The particles may be seeded by dispersal from seeding aircraft; one exemplary technique may be via jet fuel as suggested by prior work regarding the metallic particles. Once the tiny particles have been dispersed into the atmosphere, the particles may remain in suspension for up to one year.”

Posted on: 2009/10/26 10:26

See User information
Fina bilder från Holland......
http://www.youtube.com/watch?v=tI-EsoDqUcg

Posted on: 2009/10/30 8:33

Anonym

Anonym

See User information
Efter att ha läst alla stollikheter här så nödgas jag ställa en fråga.
Det visas bilder från satelliter där man ser k-strimlor och ni i vanlig ordning snabbt konstaterar att det är en sk. "besprutning". Allmogen klappar händerna och förutsättningslöst håller med den första konspiratör som skriker ut sin tes. Nä väl, åter till min fråga. Hur har ni tänkt er att det som sprutas ut ut flygplanen skall få plats i flygplanskroppen? Det som syns på satellitbilderna är hundratals mil långa streck som sträcker sig över hela länder. Hur har ni tänkt att det paketeras i flygplanen? Hur har ni tänkt att det skall få plats över huvud taget? Hur har ni tänkt att den enorma vikten skall kunna lyftas ut av ett flygplan?

Jag tror att ni inte begriper vilka konsekvenser eran tro ställer på fysiken, visst är det ballt och även något gulligt i all sin tragiskhet att vara tonåring och just har fått upp ögonen om att världen är något annat än det som utspelar sig i era pojkrum. Man får ha överseende med era "oj det här var något nytt" ögon, men där ifrån till att upphäva naturlagarna och inte allt för sällan sunt förnuft är att gå för långt.

Någon som vill svara på mina frågor?

Posted on: 2009/10/30 12:44

See User information
Quote:

Pax skrev:
Efter att ha läst alla stollikheter här så nödgas jag ställa en fråga.
Det visas bilder från satelliter där man ser k-strimlor och ni i vanlig ordning snabbt konstaterar att det är en sk. "besprutning". Allmogen klappar händerna och förutsättningslöst håller med den första konspiratör som skriker ut sin tes. Nä väl, åter till min fråga. Hur har ni tänkt er att det som sprutas ut ut flygplanen skall få plats i flygplanskroppen? Det som syns på satellitbilderna är hundratals mil långa streck som sträcker sig över hela länder. Hur har ni tänkt att det paketeras i flygplanen? Hur har ni tänkt att det skall få plats över huvud taget? Hur har ni tänkt att den enorma vikten skall kunna lyftas ut av ett flygplan?

Jag tror att ni inte begriper vilka konsekvenser eran tro ställer på fysiken, visst är det ballt och även något gulligt i all sin tragiskhet att vara tonåring och just har fått upp ögonen om att världen är något annat än det som utspelar sig i era pojkrum. Man får ha överseende med era "oj det här var något nytt" ögon, men där ifrån till att upphäva naturlagarna och inte allt för sällan sunt förnuft är att gå för långt.

Någon som vill svara på mina frågor?

Ja hur får det plats.... ? och vad är din förklaring till detta..? och vari ligger stolligheten..?

Fina bilder från Holland......
http://www.youtube.com/watch?v=tI-EsoDqUcg

Posted on: 2009/10/30 13:13

See User information
Ops sorry. Jag får lägga mig ett pinnhål lägre.

Det som "sprutas" ut ur flygplanen måst väl förvara i flygplanskroppen. Om du tittar på strimlorna och försöker beräkna hur många liter vätska/pulver det behövs för att teckna en Chemtrails-strimla på himlen. Låt oss gissa lite fritt ett tag.

Chemtrails-strimlorna ser ut att vara mer än dubbelt så brett som planet . Alltså mer än 120 m och vi antar att det är ungefär lika högt. Mur mycket partiklar tror du det är per meter? Vad skulle du uppskatta vikten och volymen på vätskan/pulvret till?
Summan du får addera du med hundratals mil. försök att tryck in det i ett flygplan.

Det där tror jag svarar på dina frågor, När får jag svar på mina?

Ett exempel på hur strimlorna sträcker sig hundratals mil.
http://www.youtube.com/watch?v=YexbvR3IOw8

Posted on: 2009/10/30 13:45

See User information
Quote:

Pax skrev:
Ops sorry. Jag får lägga mig ett pinnhål lägre.

Det som "sprutas" ut ur flygplanen måst väl förvara i flygplanskroppen. Om du tittar på strimlorna och försöker beräkna hur många liter vätska/pulver det behövs för att teckna en Chemtrails-strimla på himlen. Låt oss gissa lite fritt ett tag.

Chemtrails-strimlorna ser ut att vara mer än dubbelt så brett som planet . Alltså mer än 120 m och vi antar att det är ungefär lika högt. Mur mycket partiklar tror du det är per meter? Vad skulle du uppskatta vikten och volymen på vätskan/pulvret till?
Summan du får addera du med hundratals mil. försök att tryck in det i ett flygplan.

Det där tror jag svarar på dina frågor, När får jag svar på mina?

Ett exempel på hur strimlorna sträcker sig hundratals mil.
http://www.youtube.com/watch?v=YexbvR3IOw8

Den som fått ett topplockspackningshaveri på en bil med riklig mängd glykol i kylarvätskan har kanske också funderat över hur all denna vita rök fick plats i bilen....

Lika är det med raketerna vi leker med...hur fan kan en så liten raket innehålla så mycket rök..... http://www.svenskakemi.nu/raket.html

Posted on: 2009/10/30 14:03

See User information
Jag vill inta ha frågor. jag vill ha svar.
Det som påstås av er är att flygplanen släpper ut partiklar = fasta ämnen = konstant vikt/volym.

Posted on: 2009/10/30 15:27

See User information
Quote:

Pax skrev:
Jag vill inta ha frågor. jag vill ha svar.
Det som påstås av er är att flygplanen släpper ut partiklar = fasta ämnen = konstant vikt/volym.

Det står lite om chemtrail här...bara att läsa..

Rep. Kucinich's HR 2977 Names Chemtrails As An 'Exotic Weapon'

After years of denial from government, military, and environmental agencies, the reality of the controversial issue regarding the covert programs known as Chemtrails has been acknowledged.

On October 2, 2001 Congressman Dennis Kucinich, Ohio introduced H. R. 2977 during the 1st Session of the 107th Congress of the United States. The "Space Preservation Act of 2001" seeks to "preserve the cooperative, peaceful uses of space for the benfit of all humankind by permanently prohibiting the basing of weapons in space by the United States, and to require the President to take action and implement a world treaty banning space-based weapons."

http://www.carnicom.com/hr2977.htm

Vill du veta med kan du höra av dig till Amerikanska försvarshögkvarteret pentagon för vidare upplysningar....

Posted on: 2009/10/30 15:50

See User information
Gaston skrev:
"Den som fått ett topplockspackningshaveri på en bil med riklig mängd glykol i kylarvätskan har kanske också funderat över hur all denna vita rök fick plats i bilen....

Lika är det med raketerna vi leker med...hur fan kan en så liten raket innehålla så mycket rök..... http://www.svenskakemi.nu/raket.html"

Lite lustigt att du tog upp det där för att det är precis det som vi sk. skeptiker alltid har hävdat emedan ni å andra sidan envist tjatar om bakterier, fibrer, metaller mm. Rolig att vi är överens.
Case close. Lås den här tråden.

Posted on: 2009/10/30 15:56

Anonym

See User information
FangShen. Jag förmodar att det där var adresserat till mig. Men om du vill föra en diskussion med mig så hoppas jag att du läser det jag skriver och likaså anstränger dig att förstå.

Därför bortser jag från ditt tappra försök att lägga dig i diskussionen och lägger mitt krut på de som har något att säga.

Posted on: 2009/10/30 22:37

See User information
Chemtrails: US Patent #5003186: Stratospheric Welsbach Seeding For Reduction Of Global Warming
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread513525/pg1

Council on Foreign Relations on Planetary Geoengineering: “Add more small reflecting particles in the upper part of the atmosphere”
http://cryptogon.com/?p=7709

Chemtrail proof! 1990 US Air Force document!
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread511949/pg1

Kanske kan det här ge lite ljus åt frågorna dina Pax.

Posted on: 2009/10/31 10:14

« 1 ... 5 6 7 (8) 9 10 11 ... 23 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper