vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 »

Anonym
Re: Humor
Kanske nåt för bögarna att tänka på...nu kan dom vara singlar på heltid...

Resized Image

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Resized Image

Resized Image

Resized Image

Resized Image

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym

Anonym
Quote:

Invalid Video??? Skulle detta vara kul? Ingenting händer ju?

Anonym
http://www.winterrowd.com/illusions/

ett super snabbt spel
spela det hoppa över bannor
tar 20sek

behövs ingen bra dator

snacka om att vakna till iaf

Anonym
Quote:
ett super snabbt spel

Dra till lunarstorm istället. Du kommer att äga dom.

/ fr3D

Anonym

sket du ner dig?

vad gör du i humortråden
om du är humorbefriad

ne men allvarligt talat så farligt var det la inte..

vi har olika smak

See User information
Stephen Colbert, Komiker, Comedy Central, dissar presidenten, som sitter endast några meter ifrån honom, o en massa andra höga höns, under en middag med en massa vitahusetkorrenspondenter igår. 54 minuter in i videon..Riktigt underhållande :)

http://tr.searching.com/view.php?id=431117

EDIT:
Länk till digg.com med kommentarer, samt länkar till direktnedladdning bland kommentarerna...
http://digg.com/links/Stephen_Colbert_at_the_White_House

EDIT:
Text om innehållet...allt sändes live på C-SPAN :)
http://www.editorandpublisher.com/ean ... vnu_content_id=1002425363

/fresco

Posted on: 2006/4/30 18:40

Anonym
Maggot som är en av mina polare är en rolig snubbe,...
han är Bolsjevik och äter Borstj varje dag...

Hur socialdemokratin drev mig till att bli bolsjevik
I hela mitt halvvuxna liv har jag bekänt mig till olika frihetliga ideologier. Men ta mig tusan om jag inte är på god väg att bli en renlärig stalinist.
Det hela började mest som en kul grej. Skägg, hammare, skära, kommunistiska manifest, idolporträtt på Stalin. Men det visade sig snart att kommunism inte var något att ta lätt på. Rätt var det var så fann jag mig själv lyssnandes på Sovjets nationalsång. Nu är det den mest frekvent spelade låten i min stereo.
Varje gång jag hör de stolta kommunisterna ta i från tårna ryser jag av välbehag. Förmodligen ryser mina kinesiska grannar också. Men inte av samma anledning.
Nu undrar jag hur långt det hela kan gå. Är nästa steg ett medlemskap i RKU? En röst på KPMLr? En T-shirt på Karl Marx?
Det har gått så långt att jag känner att jag inte kan ta mig ur det på eget bevåg. Finns det någon motsvarighet till nazisternas Exit, som hjälper förvirrade bolsjeviker?
För tillfället söker jag aktivt efter en syndabock. Jag har kommit fram till att det måste vara sossarnas fel. På dem kan man skylla det mesta, så varför inte det här?
Deras avregleringspolitik och flört med storkapitalet har drivit mig till politikens yttersta utkant. Hade de bara varit lite mer vänster, lite mer arga, så skulle det förmodligen aldrig gått så här illa.
Ibland tror jag nästan att det är kommunisterna som ligger bakom sossarnas framgångar. De dryga 40 procent av Sverige befolkning som idag röstar socialdemokratiskt kanske i själva verket är stalinister. Jag tror att de tänker att lite mer högerpolitik från sossarnas håll så blir det revolution.
Hela det socialdemokratiska partiet är förmodligen infiltrerat av dessa hängivna revolutionärer.
När man betänker regeringsmaterialet så verkar det högst rimligt: Bosse Ringholm, Lena Hjelm-Wallén, Ulrica Messing, Lars-Erik Lövdén. Så färglösa kan man helt enkelt bara vara om man döljer något.
Är sossarnas politik en strategi för att driva folket till revolution så fungerar den på mig.
När sossarna och till och med Schyman vacklar i sin tro så är det ju bara 5-årsplaner som återstår för att tygla kapitalet. Glasnost och perestrojka, my ass! Kanske kan den marxistiska läran till och med ge mig en lägenhet i Vasastan. Jag hoppas.
Mitt problem är väl egentligen att jag inte vill bli kommunist. Jag tror att stalinismen är som snus ungefär. Till en början smakar det gott och ger ett behagligt rus. Men på sikt skadar den din hälsa och ger dig missfärgningar på tänderna. Man bör helt enkelt inte lyfta på locket till dosan från första början.
Men nu är det gjort. Och jag säger bara det. Jävla socialdemokrater!

Maggot, Moskvatrogen

Anonym

Anonym
Resized Image

See User information
Resized Image

jag vet inte men jag LOL:ade när jag såg denna artikel på 911truth.org!

Posted on: 2006/5/23 23:04

See User information
Resized Image

/fresco

Posted on: 2006/5/24 17:07

Anonym
In Truth .... A Good Choice for Georgie Boy...
George Bush has a heart attack and dies.
Obviously, he goes to hell where the devil is waiting for him.
"I'm not sure what to do," says the devil.
"You're on my list but I have no room for you.
As you definitely have to stay here,
so I'm going to have to let some-one else go.
I've got three folks here who weren't quite as bad as you.
I'll let one of them go,
but you have to take their place.
I'll even let you decide who leaves."

George thought that sounded pretty good, so he agreed.

The devil opened the first room.
In it were Richard Nixon and a large pool of hot water.
He kept diving in and climbing out, over and over.
Such was his fate in hell.

"No!" George said.
"I don't think so. I'm not a good swimmer
and don't think I could stay in hot water all day."

The devil led him to the next room.
In it was Tony Blair with a sledge hammer and a room full of rocks. All he didwas swing the hammer, time after time.

"No!" I've got this problem with my shoulder.
I would be in constant agony if all I could do was break rocks all
day" commented George.

The devil opened a third door.
In it, George saw Bill Clinton lying on the floor with his arms staked
over his head and his legs staked in a spread-eagle pose.
Bent over him was Monica Lewinsky,
doing what she does best.

George Bush looked at this in disbelief for a while and finally said,

"Yeah, I can handle this."

The devil smiled and said,

"Ok, Monica, you're free to go!"

See User information

Posted on: 2006/5/27 19:58

Anonym

Anonym

Anonym
Resized Image

Anonym
hehehe...Resized ImageApparently, anal bleaching is the new brazilian waxing. For years, rumors persisted that stars were bleaching their back door to look younger....everywhere. Most people, including us, figured it was an urban myth. Then an episode of Doctor 90210 aired where an adult movie starlet came to the doctor's office and exclaimed "I'm here for the anal bleaching." This touched off a search on our part.

We looked high and low to find the right product to use to bleach the skin around your anus. I know this sounds completely outrageous and even perverted, but it is our job. Afterall, the purpose of ShopInPrivate.com is to prevent you from having to ask your pharmacist an embarrassing question.

Anyway, here is the product that you should try if you want to keep your bum-hole looking younger. It is a 2% hydroquinone formula that is gentle enough for most people to use in sensitive areas.

Note: If you are irritated by this product discontinue use immediately. Also, do not use this skin lightening product on broken or irritated skin.

Here is why the product photo is pixelated: First, we don't think the manufacturer of this item would like us telling everyone that it is great for bleaching your butt. Second, the product suggests that it can be used on your "full face, neck, chest, arms, hands, shoulders, legs, body, and feet." It does not specifically say "anus".

Thanks for visiting and for looking around. The team here at ShopInPrivate.com hopes we answered one of your most embarrassing questions.

This skin bleaching cream is 2.5 oz. (70 grams)

Anonym

See User information
Resized Image

jag kommer här med bevis på att en av de mest framstående och mest aktiva medlemmar som finns på vaken, maggot, har undanhållit endel information om sin politiska övertygelse.

för att citera honom är han en "soffliggare", men här har jag tydliga bildbevis från 1 maj-tåget i göteborg där han gick i främsta ledet och spred vänsterpartiets budskap.

fråga honom själva om ni inte tror mig, är det inte så maggot, att du tänkt rösta på V i kommunalvalet?

Posted on: 2006/7/4 0:14

Anonym
nja visst är bilden skrämmande lik men det är faktiskt inte jag.
(bilden faller på 2 saker
1 jag är vit! 2 min svarta keps är så blekt så den är snarare grå.

ja har faktiskt "vittnen" på att ja inte demostrera den 1 maj
bla var micro själv här på besök då.

jo det stämmer att jag är en sk soffliggare men jag har en mycket trevlig granne som ja kanske lägger min röst på i just kommunvalet.
har är förviso Vänsterpartist men ser det mer som att ja lägger min röst på han en hans parti.

Anonym
blanketet till riksdagen åker dock i soptunnan

Anonym
Nja,...maggot är ingen vanlig daggmask,...han är en "springmask", en sån som gillar skit och att frodas i andras rövhål.

« 1 2 3 (4) 5 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper