vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Konsten att skrämma en politiker till tystnad...

See User information
Säkerligen var det en partiorder som föll tungt på Frid. Inte bara Ohly höll i piskan. Sahlin & Co ställde ultimatum. Tvinga in Frid i ledet eller glöm regeringsplatserna. Ett sådant blysänke ska vi inte ha i valdebatterna.

Det var hemskt att se hur han kröp ända in i buren och till slut även bejakade 9/11-kommissionens påståenden. Riksdagsplatsen för kommande år hade han inte kunnat bli fråntagen. Men utfrysningen bland "kamraterna" hade nog blivit kompakt.

Tråkigt nog gick jag ur V när de beslutade sig för samarbete med sossarna och att inte längre kräva utträde ur EU. Det hade annars känts bra att göra det nu.

Posted on: 2009/11/9 13:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Konsten att skrämma en politiker till tystnad...

See User information
Jag kan inte förlora mitt arbete, då jag skapar mitt eget. Har inte varit anställd sedan -84. Så vad det gäller att bli av med arbete eller lägenhet så står jag nog ganska rakryggad.

Vi kan som alternativ dalta o gulla med våra stackars politiker, eftersom det egentligen verkar vara synd om dem. Vi kan skicka dem på själkänslakurs eller liknande. Våga-stå-för-din-sak-terapi eller nåt.

Jag har svårt när människor så uppenbart ljuger mig - via teleskärm denna gången - rakt ansiktet.
Skulle jag lägga min röst på Egon vid nästa val - eeh?

maskrosen:
"Varför står inte du utanför amerikanska ambasaden i sthlm med megafon och ropar "9/11 was a inside job"

Svar: Vad leder det till - det vet de ju redan.

maskrosen:
"Varför har man inte hört några konfrontationer från dig av etablerade politiker och journalister".

Svar: Jag kör mitt race så som jag anser är effektivast. Man kan lika gärna äta en burk mask som att konfrontera etablerade journalister och framför allt fegskitar till politiker.

maskrosen:
"Det är lätt att skita när röven är full"

Svar: När politiker saknar ryggrad och ljuger då skiter man utan problem på tom mage.

Jag håller med dig - denna tråd lämnas nu.

Posted on: 2009/11/9 13:36
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper