vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Undrar

See User information
Tips på fler svenska sidor med vakna stollar?

(Jag är INTE intresserad av människofientliga nazist sidor)

Posted on: 2009/11/11 23:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Undrar

See User information
Hehe bet tv-varningar om antisemestism på dig:)?

Det beror ju på lite vad du menar lite. Vad är en vakensida?

En sak är säker att nazism passar knappast in i att vara vaken vågar jag påstå.

Posted on: 2009/11/12 1:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Psycore skrev:
Hehe bet tv-varningar om antisemestism på dig:)?

Det beror ju på lite vad du menar lite. Vad är en vakensida?

En sak är säker att nazism passar knappast in i att vara vaken vågar jag påstå.

Efter alla påpekande kring det den här journalisten exponerar från vakens sida så är det svårt att se vari dom anklagelserna om vaken ska få fotfäste bland normalbegåvade..
http://www.youtube.com/watch?v=1D6fxyOtVeI
Men inga varningar tycks tas på allvar men nu när det här dyker upp så kanske någon förstår våra varningar.... too late.. nu är det här....

Washington Post medger att Förenta Nationerna försöker skapa en världsregering med start i Köpenhamn

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/ ... 34.html?hpid=opinionsbox1

Hur ska vi förklara detta för barnbarna..?

Posted on: 2009/11/12 1:21
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Det är ju det som är grejen att media missar hela grejen. Att flytta fokus ifrån det fokus borde ligga på.

Folk skrattade åt knäppskallar som pratade om sådana konstigheter som en världregering och vissa än idag hehe.

En sak är säker en dag kommer alla att bli medvetna om vad som sker vare sig dom vill eller inte.

Posted on: 2009/11/12 2:05

See User information
Jag väljer att se på NWO som ett bolag, som vill tjäna pengar, massor med pengar.
Jag tror ärligt talat inte på att det skulle vara satanister som styr och ställer bakom gardinen. I mina ögon är det att ge dem lite väl mycket credit.
De har sin gud, han heter Mr Dollar.

Posted on: 2009/11/12 9:34

See User information
Quote:

lenavild skrev:
Jag väljer att se på NWO som ett bolag, som vill tjäna pengar, massor med pengar.
Jag tror ärligt talat inte på att det skulle vara satanister som styr och ställer bakom gardinen. I mina ögon är det att ge dem lite väl mycket credit.
De har sin gud, han heter Mr Dollar.

Vem är då Molok tror du Lena..?

Du finner honom i det här sällskapet men vem är han..?

http://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove

Vad är detta för cermoni ?
the Cremation of Care was an "ancient Canaanite, Luciferian, Babylon mystery religion ceremony."

Posted on: 2009/11/12 9:42

See User information
Visst, de finns, de som utför ritualer och håller på.

Men att få dem att framstå som stora mörka herrar med makt, njeee.

Ja menar, kolla på Jay-Z..haha

De har makt, om vi ger det till dem. Jag väljer att inte göra det.

Jag är helt enkelt inte intresserad. Den mystiken går mig förbi.

Posted on: 2009/11/12 9:57

See User information
Quote:

lenavild skrev:
Visst, de finns, de som utför ritualer och håller på.

Men att få dem att framstå som stora mörka herrar med makt, njeee.

Ja menar, kolla på Jay-Z..haha

De har makt, om vi ger det till dem. Jag väljer att inte göra det.

Jag är helt enkelt inte intresserad. Den mystiken går mig förbi.

Vad har ett "popoffer" som Jay-Z med detta att göra..?
Det är väl som att säga att Sven-Ingvars har inflytande över Svensk inrikespolitik.

Men om du inte vet så handlar det om en gammal ritual med människooffer så hur kul är det på en skala till 1
http://sv.wikipedia.org/wiki/Molok
Att du inte är intresserad är bara en låsning hos dig eller så kanske det finns en sympati för det hos dig som i detta resonemang får sitt uttryck

Posted on: 2009/11/12 10:03

See User information
Jay-Z är en Freemason, och mega stolt över det. Visar stolt upp sina framsteg i sina vidoes så vi kan följa det.

Jag menar inte att han har något med politiken att göra. Och det var inte det jag syftade på.

Men vad är politik egentligen?

Jag väljer att se saker globalt, snöra ihop saker och se helheten.

Posted on: 2009/11/12 10:14

See User information
Så du blir inte störd av att det på Bohemian groove förekommer ritualer med människooffe,r även om dom lägger en docka som symbol på brasan..
http://sv.wikipedia.org/wiki/Molok

Här kan du få upplysning om vad det rör sig om, men man kan blunda om man vill, det är liksom upp till en själv..
http://www.youtube.com/watch?v=U1eEOaGfMG8

Posted on: 2009/11/12 10:21

See User information
Jag har sett videos, läst spaltmeter om dessa tokstollar. Så det handlar inte om okunskap.
Men återigen, jag vill inte ge dem mer av min uppmärksamhet.

Jag blundar inte för de faktum att de finns, men jag är övertygad om att de inte är så betydande som vissa vill göra gällande.

Posted on: 2009/11/12 10:29

See User information
Quote:

lenavild skrev:
Jag har sett videos, läst spaltmeter om dessa tokstollar. Så det handlar inte om okunskap.
Men återigen, jag vill inte ge dem mer av min uppmärksamhet.

Jag blundar inte för de faktum att de finns, men jag är övertygad om att de inte är så betydande som vissa vill göra gällande.

Så du menar att besökarna på detta scoutläger inte då endast består av världens mäktigaste och inflytelserika personer...?
Om så är, vilka skulle du utnämna till att vara det då?

Posted on: 2009/11/12 11:42

See User information
De har makt för att vi ger dem det.
Och kan du med säkerhet säga att de allesammans ingår i denna sekt? har du medlems listan? Linka den är du bussig.

Posted on: 2009/11/12 11:55

See User information
Se dom filmade ioch fotograferade på plats istället. Ett par bra filmtips är. Obama Deception, Terrorstorm, Endgame och Fall of republic.

Inte heller alla frimurare vet vad som sker i de högre graderna.
Sen ska vi inte glömma Skull and Bones även där finner du många av USA Presidenter. Både Kerry och Bush, Sr Bush, Prescott bush.
Skull and bones finns även mycket nazism inbakat. Både Kerry och Bush har blivit utfrågade i media om det. Ingen av de båda vill prata om det eller får prata om det.

Att tro att Elitens gud är dollar är lätt och tro. Då skapar de sin egen Gud enkelt. De trycker upp han på ett papper. Du se pengar är egentligen inget problem för dom. Det är deras vertyg att skapa sin New World Order.

Vad spelar pengar för roll i ett färdigskapat NWO?

Posted on: 2009/11/12 15:37

See User information
Quote:

Det är mycket möjligt att dom är de verkliga makthavarnas affisch pojkar. Vad dom gör för ritualer kan man bara gissa.

Posted on: 2009/11/12 15:42

See User information
Quote:

lenavild skrev:
De har makt för att vi ger dem det.
Och kan du med säkerhet säga att de allesammans ingår i denna sekt? har du medlems listan? Linka den är du bussig.

Tyvärr så "hastade" jag till med denna för jag har inte kollat upp alla som varit där men detta är en illustration om vilka det rör sig om...och dom blir inte glada över att behöva exponeras att dom är medlemmar...

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bohemian_Club_members

Här beskriver Nixon varför han inte tar någon från San francisco i hand efter att ha varit på scoutlägret... http://www.youtube.com/watch?v=dPb-PN9F2Pc

Dom kan lika gärna döpa bohemian groove till RunkarKlubben Vårtan...

Posted on: 2009/11/12 16:01

See User information
Jag har sett det förr och det impar inte på mig, de grabbarna betyder inget. Är det en åsikt som jag kan få ha eller?

Jag är inte "nyvaken" i den bemärkelsen att jag inte är påläst.
Titta på Bush, både fader och son, de är ena riktiga nötter.
I makt position kan det vara idiotiskt att ha såna som styr och ställer, men speciellt smarta är de inte.

Ok, så de har offerriter, med människor. Men vad är det som gör att denna grupp för så mycket uppmärksamhet?

Mysiken tätnar, de har hemliga möten ritualer och titlar, jo jo. Spelar ingen roll hur mycket info jag får om dem, jag dissar dem.
Finns annat som är viktigare än denna urholkade förening.

Over an out

Posted on: 2009/11/12 19:34

Anonym
Quote:

lenavild skrev:
Jag har sett det förr och det impar inte på mig, de grabbarna betyder inget. Är det en åsikt som jag kan få ha eller?

Jag är inte "nyvaken" i den bemärkelsen att jag inte är påläst.
Titta på Bush, både fader och son, de är ena riktiga nötter.
I makt position kan det vara idiotiskt att ha såna som styr och ställer, men speciellt smarta är de inte.

Ok, så de har offerriter, med människor. Men vad är det som gör att denna grupp för så mycket uppmärksamhet?

Mysiken tätnar, de har hemliga möten ritualer och titlar, jo jo. Spelar ingen roll hur mycket info jag får om dem, jag dissar dem.
Finns annat som är viktigare än denna urholkade förening.

Over an out

Du har helt klart en poäng här - en viktig sådan.

See User information
Bush spelade dum, kolla när han var guvernör av Texas, inga felsägningar och lät faktiskt ganska intelligent.

Posted on: 2009/11/12 22:13

Anonym
Quote:

Ecoflum skrev:
Bush spelade dum, kolla när han var guvernör av Texas, inga felsägningar och lät faktiskt ganska intelligent.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=10208&forum=8

Anonym
Jag tror att många människor som är så PÅ med att visa var makten egentligen ligger (du vet när folk bara tjatar och tjatar om Illuminati, dokumentärfilmer, artiklar, sidor etc etc) gör det för att dom vill informera människor och inte för att vi ska ge dom (brukar kalla dom för makteliten) uppmärksamhet på ett positivt sätt.
Tvärtom, målet (min åsikt) är att vi alla ska kunna få leva i en rättvis värld - med kärlek och fred. Och ett steg åt rätt riktning är att få människor att förstå vilken hypnos vi egentligen lever i. Indoktrinering på hög nivå!
Alla vet att vi inte lever i en rättvis värld. Men alla vet inte att VI faktiskt har makten att ändra detta, varenda en av oss.

Jag tänker inte blunda och låta världen vara som den är.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper