vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

VeriChip utökar och byter namn

See User information
VeriChip, världens ledande företag inom RFID för inplantering i människor har köpt upp SteelVvault, ett amerikanskt kreditvärderings-och anti-identitetsstöldbolag och skapat ett ett nytt företag, Positive ID.

Tillsammans blir det ett av världens största företag i integritetskränkningsbranschen.

Läs här, här och se VeriChips motbjudande reklamfilm här.

Posted on: 2009/11/12 23:27
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: VeriChip utökar och byter namn
Jag kommer ihåg när jag var liten och åkte slalom... då fick jag en mojäng man tejpade på pjäxorna om det skulle bli laviner... Så radarn kunde hitta oss... Det är ju jättebra om vi opererar in detta i kroppen så radarn alltid hittar oss om vi kommer bort

Detta var ironi för er som inte förstod.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Dotterbolag till IBM, dator företaget som sålde nummer system till nazisterna och de tatuerade in numret på dom som de inte gillade.

Posted on: 2009/11/12 23:56

Anonym
IBM gör samma sak idag

See User information
Quote:

computerror skrev:
Jag kommer ihåg när jag var liten och åkte slalom... då fick jag en mojäng man tejpade på pjäxorna om det skulle bli laviner...

Numera integrerar man dem i jackorna. På överarmen....märkligt sammanträffande?

Posted on: 2009/11/12 23:58
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...

Anonym
Quote:

Despertando skrev:
Numera integrerar man dem i jackorna. På överarmen....märkligt sammanträffande?
Kan man inte samköra dom med liftkortet på något sätt? så det slipper stå en kontrollant som kollar liftkortet på alla?

När vi ändå håller på kan vi ju integrera plånboken också om vi skulle bli sugna på varmkorv i backen... Fast vänta nu... Tänk om jackan går sönder... Kanske kan operera in det i armen direkt så man kan ha vilken jacka somhelst

See User information
Råtterna jobba effektivt nu håller redan på att utvidga sin verksamhet. Jag fattar inte bara hur dom ska få skiten i folk??

Det kan ju inte funka med tvång hur som helst det, det måste bli när att ett livsfarligt virus dyker upp. Finns det annat scenario som skulle göra så att folk tar det frivilligt??

I USA håller dom på att bygga om sinaa sjukförsäkringar där alla som har en försäkring kommer att bli tvungna att dom dom mediciner som myndigheterna förespråkar "vaccin" annars får man böter på tusentals dollar...om jag uppfatta rätt / dom kanske börjar i USA som ett test område....

Spännande tid, dom måste speeda annars hinner dom inte, tänk på att sanningsrörelsen var först med det här, nu när det snart blir verklighet kommer folk ihåg och många kommer att ifrågasätta....

Posted on: 2009/11/13 8:28

Anonym
Despertando,

Tack för den upplysningen! Blir att lägga det namnet på minnet!

See User information
Jag är ju inte troende men det är lätt att bli

"And he causeth all, both small and great, rich and poor, free and bond, to receive a mark in their right hand, or in their foreheads:"

"And that no man might buy or sell, save he that had the mark, or the name of the beast, or the number of his name."

Resized Image

-----------------------------------------------------------------------------

Resized Image

Here is wisdom. Let him that hath understanding count the number of the beast: for it is the number of a man; and his number is Six hundred threescore and six.

http://www.youtube.com/watch?v=UDhDrFrs7as

Posted on: 2009/11/13 10:44

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper