Vakencorner
|
Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Lest We Forget 'Mary' the Caller to Power Hour on March 30th 2009.
Bird Flu Distributed by Dept of Homeland Security http://www.youtube.com/watch?v=_qJQCJp4ehc Truckers Unwittingly Used to Transport Dangerous Avian Flu Materials? http://freerangehumans.net/2009/04/bi ... stributed-by-dept-of.html
Posted on: 2009/11/11 0:21
Edited by gaston on 2009/11/11 0:36:18
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
The world will not end.
But it's all about the money. Selling shitloads of drugs... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ecoflum skrev:
De som dog 1918 var dom som tog vaccinet, inte dom som inte gjorde det. källa? Gary Bell på Toronto 640 AM har gjort ett helt program om H5N1. Biografier ifrån folk som var med 1918. Du måste dock logga in på ConCen. http://tracker.concen.org/torrents-details.php?id=10018
Posted on: 2009/11/11 14:56
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
mm, jag eftersökte lite. Faktum var dock att virus inte ens fanns i vårt vokabulär på den tiden. Allt handlade om bakterier. Och "vaccinet" som dödade soldaterna efter kriget var ett riktigt hopakok av det ena och det andra. Visst kan man dra paraleller men... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Posted on: 2009/11/14 15:47
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Intressant. Nån som vet vad som hänt med Joseph Moshe? Är han fortfarande inlåst?
Posted on: 2009/11/22 20:45
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Vad jag har förstått så tog han sig till Israel och där försvann spåren
Posted on: 2009/11/22 20:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Laroucherörelsen fanns redan på sextiotalet och några år senare hade dom affischer där dom sa att "asiaten" var en med vilje spridd influensa. Det fanns andra liknande spridningar av parasiter. Ett exempel var coloradoskalbaggarna som äter potatisblasten så att potatisen ruttnar. De spriddes över Östtyskland som givetvis blev förbannade och släppte ut egna svärmar från fartyg som seglade genom Kattegatt. En gång när jag var ute och åkte moped med en kompis i skogen fann vi nåt som liknade ett halvt rymdskepp av aluminium. Det låg på ett sånt sätt att det måste ramlat ner uppifrån. Jag undrade i många år över saken. Det fanns trots storleken inte en siffra eller en bokstav i plåten på en åtminstone fem meter lång aluminiumkonstruktion. Men efteråt har jag sett en film om bakteriebomber och har förstått att det nog var en sådan jag fann. Jag blev dock inte sjuk vad jag minns och vem som släppt den lär bara dom veta som sysslar med sånt.
Men som sagt, om denna influensan är ett trick av något slag så är det inte första gången i världshistorien. Men jag tycker att man skall gå metodiskt tillväga när man undersöker ansvaret och inte alltid tro att det är "frimurarna". För det första så ökar nog tillströmningen dit ju mer omtalat sällskapet blir, för det andra så är kriminalitet spridd i alla grupper i samhället.
Posted on: 2009/11/23 12:14
|
|||
|
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tråden börjar låta lite som filmen "They Live" huvudrollskaraktären ser saker som dom andra inte kan se..
Posted on: 2009/11/23 21:34
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login