vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Är ALLT en konspiration?
#1


See User information
Har grävt i det här sen 2001 nu, och vart jag än kollar på dagens samhälle så är det nånting som inte stämmer. vad är inte en konspiration liksom.. Är det bara jag som känner så här? allt folk man träffar känns så jäkla radio styrda!

Posted on: 2009/11/16 22:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är ALLT en konspiration?
#2


See User information
Håller med. Jag blir inte förvånad över något överhuvudtaget längre.
Sen en av anledningarna till att folk är radiostyrda är ju att alla genomgår skolning av skolsystemet till att tycka exakt likadant, och iom att man blir uppmuntrad och får betyg för att tycka samma utan att ifrågasätta, vill folk inte vara individer.
På samma sätt som alla nu promotar den nya "alla är ett" nwo religionen, som bara är i annorlunda skepnad för att förtrycka individen.
Hade folk bara börjat släppa sitt ego kaske det fortfarande finns hopp för få.

Posted on: 2009/11/16 23:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är ALLT en konspiration?
#3


See User information
"släppa ego" betyder att man erkänner att man blev totalt fucking blåst. Sen kan man gå vidare.

heh

Posted on: 2009/11/16 23:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är ALLT en konspiration?
#4


See User information
Helt rätt brotha, kunde inte ha sagt det bättre sj!

Posted on: 2009/11/16 23:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är ALLT en konspiration?
#5


See User information
Helt korrekt.

Och kom ihåg: Det är inte så illa som du tror. Det är faktiskt ännu värre!

Men allt ordnar sig till det bästa till slut, och i alla problem finns det lösningar inbyggda, det är i det närmaste en naturlag.

Posted on: 2009/11/17 21:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är ALLT en konspiration?
#6


See User information
Ähum. Skall jag säga nåt? Och dra på mig en massa ovett från dessa förståsigpåare som egentligen bara skäller på en för att dom ska skälla (dom är nämligen förmänskligade hundar). Nåväl:
Såklart dog Hitler 20 juli 1944 av sina skador han åsamkades vid smällen när Stauffenberg ställde portföljen bredvid honom. Men det fanns en dubbelgångare redo. Såklart sade man att det var dubbelgångaren som strök med. Det säger man alltid. Det är det man har dubbelgångare till! Det finns ett minst sagt starkt motiv till att hemlighålla Hitlers död, nämligen att Tysklands soldater svurit en ed direkt till honom istället för Fäderneslandet. Det innebar bland annat att kapitulationsförhandlingar var omöjliga eftersom de ju skulle bryta eden - om han levde. Alltså sa man att han levde.
Finns det nu några bevis på att det var Hitler som kilade vidare. Ja, faktiskt. Man hittade ju inget lik som kunde identifieras som Hitlers. Det man hittade som dom försökte bränna upp var dubbelgångarens, fast han påstods ju vara dödad vid attentatet. Hur vet man det? Enkelt! Han var två centimeter kortare än Hitler och det stämmer in på det liket. Dessutom cirkulerade fakade foton på "en död Hitler" som tydligen aldrig kom till användning, kanske framställda av ryssarna att ha i beredskap. Inte särskilt lika.
Jag har givetvis läst de uppenbarligen helt sannfärdiga Albert Speers memoarer och fäste mig vid att han "inte kände igen" Hitler vid deras senare möten... inte så konstigt, det var ju inte Hitler.
Visserligen finns det folk som tror att han försvann till Sydamerika, Hitler alltså, men han var DÖD. Och detta redan 1944. Det otäcka med det hela är att Stalin tydligen inte var informerad om detta utan blev förd bakom ljuset av sina allierade. Hade han vetat att Hitler var död redan 1944 hade kriget förmodligen slutat långt innan. Den som däremot förmodligen visste vad som behövde vetas var Churchill, som var tio gånger ondare än Hitler (rena amatören vid en jämförelse). Han ville ha en militär seger till varje pris och inte nåt jäkla trams med fredsförhandlingar med gruppen bakom attentatet. Tänk på timingen: det hade gått någon månad efter invasionen i Normandie och man kunde inse att Tyskland skulle förlora. Därför sattes Operation Walküre igång - och lyckades! Men man "såldes" förmodligen och om de allierade hade lockat med fredsförhandlingar som belöning så inte var det Churchills avsikt. Och kriget gick till sitt grymma slut med oerhörda offer. De flesta dog 1944 och 1945, detta har kostat många miljoner människor livet. Undra på att sanningen inte får komma fram... snacka om konspiration!

Posted on: 2009/11/17 22:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är ALLT en konspiration?
#7


See User information
Mycket av det som idag tillskrivs som absolut sanning har sin grund i en lögn. Tittar man kritiskt på samhället så finns det inte mycket att tycka om.
Konstigt nog verkar väldigt många veta om det här och det märks så väl när man skummar lite på ytan med folk som man träffar på jobbet eller i det privata. Folk vill gärna se en förändring men ingenting händer.

Jag börjar tröttna, ärligt talat. Det är för tråkigt att tänka på det. Jag kanske börjar kolla på Paradise hotel jag med :(

Posted on: 2009/11/21 19:46
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
24 user(s) are online (24 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 24

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS