vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Ber ALLA att läsa - Internet RADIO
Hej gott folk.
Jag har den sista tiden pressat in information angående konspirationer och teorier. Om sanningen ska fram så har jag gjort det en längre tid, eller år :), nåja. När man blir tillräckligt informerad och när man har tillräckligt med information så tittar man annorlunda på världen. Man ser vissa mönster som inte andra ser. Man kan även förutse vissa saker mm. Jag vet t.ex. enligt vad jag tagit reda på att oljepriset kommer at stiga till ca: 60dollar per fat innan året är slut. Det är vad jag tror, så gå inte och bunkra nu :)

Til saken. Jag kan inte släppa detta intresse som faktiskt blivit mitt arbete hur man än tittar på det. Mänskligheten har ett mycket tufft jobb framför sig, till en början i alla fall. Många går runt och sparkar stenar på marken och funderar på hur vi skall kunna skapa en bättre värld. Jag citerar David Icke på Svenska, "Vi är lever i denna situation för att vi tillåter det." Det finns varken soldater eller poliser för att hålla koll på över 6 miljarder människor. De styrande makterna är mycket få till antalet och dom kan fortsätta som dom gör, så länge vi tillåter det.

Vad jag tänkte göra nu är att sätta upp en Internetradio som är tillgänglig för alla. Jag tänkte börja med ett program på ca: 1-2 timmar i veckan. Problemet är bara att jag inte vet änu hur man gör detta :) .. Men kunskap finns det gott om, har någon koll på detta, snälla tala om för mig hur i så fall.

Jag sitter och läser flertalet rapporter dagligen och tänkte att jag kunde presetera dessa nyheter för Er alla på Svenska istället. Samtidigt kan man med enkla medel ringa in till programmet för att diskutera dessa nyheter med mig. Om ni är nufikna på hur, gå till www.skype.com och ta hem en liknande IP-Telefon.

Finns det intresse för detta sätter jag igång direkt, det enda jag vill är ändå att förmedla det jag tar reda på för att påskynda nedbrytandet av dessa mörka krafter, och den så ofta nämnda världs ordern.

Var snälla och meddela Ert intresse i detta, vi kan alla starta något tillsammans, sen är det bara att meddela alla bekanta, kanske går det med winamp eller liknande. Mitt första mål med övningen är att bjuda in antingen Alex Jones eller David Icke för att diskutera hur läget är för Sverige i allt detta. jag har redan meddelat Alex Jones angående mina planer, vi får se hur och när han svarar, jag förmodar att han är relativt upptagen :)

Det skulle vara roligt för mig också att sprida min Gotländska på nätet :)

Ta hand om Er och ha en trevlig vecka.

Tips, jag har lagt upp en länk på www.7-dayz.net/pvi , där kan Du lyssna på ett föredrag som tar upp hur det moderna ekonomi systemet fungerar och blev till. Mycket nyttig information.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Ber ALLA att läsa - Internet RADIO
Jag får lägga till ett par strängar. Jag har hittat en så kallad radio server, jag skall bara först lista ut hur det fungerar Jag är online för tillfället men har ingen aning om adressen till radion via mediaspelaren :) - Problem är till för att lösas.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper