vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Makteliten tjänar stora pengar.......

...på oss "vanliga medborgare ".

Vad handlar, Vaccinationsprogrammet, tillsatser i livsmedel, Läkemedel osv, om igentligen.

Dom flesta har ju förstått att våra kroppar blir förgiftade genom hela livet och våra kroppar reagerar olika med skiftande symtom.

Autism bland barn, Alzheimer bland älldre och där i mellan Cancer, fibromyalgi, Allergier,Ms mm

Är det verkligen verkliga sjukdomar eller reaktioner pga förgiftning.

Jag tror allt handlar om Befolkningskontroll i slutändan.

Än så länge har dom inte kommit på något vettigt sätt att lösa detta problem men under tiden tjänar Makteliten oerhörda pengar på sina expriment med mänskligheten. Jag tror inte detta varit meningen från början.

Dom Globala storföretagen tar över mer och mer. Livsmedel, Läkemedel osv och samma " gäng " äger och styr dessa.

Innan man börjar med den stora " befolkningsreduceringen" vill man ha kontroll på Jordens Naturresurser.

Observera att detta är mina egna " tankar " och det är upp till läsaren att tolka dess "galenskap ".

mvh so88

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Makteliten tjänar stora pengar.......

See User information
Visst är det så.
Med Vaccinens "konserveringsmedel" fördummar man oss och med främmande proteiners genmanupelerande effekter framkallar man dessutom nya "raser" och "arter" vilkas naturliga förmåga att överleva endast är i relation till "uppfinnarnas" förståndskapacitet! Dvs. ingen!!
/Ambres

Posted on: 2005/4/6 18:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Sedan har vi genteknologin. Vem fan har använding av den när vi har mat på bordet? Jag tror inte att den hjälper oss ett enda dugg, genteknologin ger bara mer klirr i kassan hos de besuttna.
Dessutom kan man skapa ganaksa så groterska saker med genteknologi. Det går att skapa sjukdomar som slår mot vissa typer av personer eller etniciteter, ingen sf utan krass verklighet.
Kloning är ett kapitel för sig självt.

Posted on: 2005/4/6 22:40
Sträck ut din hand och se!

Anonym
Yammy vilken fantastisk mat vi får serverad i affärerna eller hur? Det börjar bli lite fart i forumet, kul. Angående Vaccin, jo formalinet gör en hel del i vår kropp, det avhärdar man vaccin med. Annars skulle inte kroppen ta imot de animaliska proteinerna. Jag brukar ringa vaccin tillverkare och få dom att stamma lite. Det är väl ändå dit vi vill, kunskap är makt. Man har relativt bra kontroll över samtalet om man lägger fram allehanda tester på bordet, sedan ringer man och skojjar lite. Nåja, samma sak gäller maten. MEN!!!

Det som jag skrikit lite om tidigare, jag känner ännu att jag tar i lite för mycket förmodligen, men det vi ser just nu är åtragningen, ordentligt. Det är nu summan folk kommer att förminskas drastiskt. Vi har redan sett en försämring av hälsan, globalt. unkt 23 i Illuminatis handbok stämms av nu, Decrese the world population, 80%... By any means... Snart kanske flertalet fattar att det är just det som håller på att hända. Det spelar faktiskt ingen roll hur man vänder och vrider på det, handligen är massiv nu. jag har aldrig sett så mycket chemtrails över Gotland som nu. Jag har haft relativt bra koll på dom hela veckan och nu är det inte en eller 2ggr i månden. Det ökade till 1g i veckan, nu är det 4-5 dagar i veckan.

I dag passerade ca: 22 passagerar flyg över Visby. Boeing 737, Airbus 310, MD80, 1st Boeing 747-400 som endast lämnade 2 spår efter sig. En boeing har 4 motorer, pratt & whitney om ni undrar :) .. Vi såg tydligt 4 strimmor som följde efter, men 2 av dom dunstade bort som CONTRAILS skall göra. 2 stanna kvar i ca: 4timmar och 20 minuter.

Filter som sitter i fönstret med en liten fläkt bakom luktar metalliskt och lite unket efter en dags chem spridande.

Jag har fått nog, hur är det med Er?

Hare gott!

Anonym
Folket är slavar, bränsle, "resurser" i deras globala kapitalistiska maskin. Det krävs "omsättning" då åldrande slavar inte är lika produktiva som en ung, naiv och nyutexaminerad (nyhjärntvättad) slav. Det släpps ut lite gifter här som där, allt för att hålla antalet nere och en "lönande omsättning".

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper