vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Haarp / Project Blue beam
#1
Utan att lägga in några egna teorier eller tankar kring detta, tänkte jag bara höra den spontana reaktionen på detta.

Vad tror ni om Haarp?
Och om project blue beam i synnerhet?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Haarp / Project Blue beam
#2
Vad har HAARP med project blue beam att göra?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Haarp / Project Blue beam
#3
Quote:

computerror skrev:
Vad har HAARP med project blue beam att göra?


Så här ser min senaste fundering ut,

HAARP kommer att användas dels för att skapa jordbävningar och naturkatastrofer (kanske för att öka på "2012-scenariot"?) ... konspirerar man ytterligare så skulle HAARP även kunna användas för att trigga någonting hos oss människor känslomässigt eller fysiskt i samband med detta. Kanske aktivera nanobotarna i vaccinet?

I nästa skede,
Project Blue Beam. Med hjälp av skådespeleri (senast i Norge i förrgår) kommer dom att påvisa att Aliens är här för att kanske invardera oss. Ena oss till en nation mot ett yttre hot. Vad de i själva verket gör är att agera falsk räddare i nöden och ta 100% kontroll över samhället.
Dom har lurat oss med sina skådespeleri förut (9/11) ...detta är i princip samma sak fast i lite större skala.

Så nog hänger dom ihop. I NWO's masterplan till World Domination.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Haarp / Project Blue beam
#4


See User information
Haaarp är en sorts anläggning som kan skapa norrskensliknande fenomen. Jag har tänkt mycket över nåt som hände den 17 januari i år. Jag var på väg rakt västerut på motorvägen och passerade just Roskilde då ett väldigt ljus som tycktes komma nerifrån marken lyste upp hela horisonten. Jag hann köra flera kilometer och det var mycket stabilt. Innan det försvann igen tänkte jag snabbt igenom vad i hela friden det kunde vara som såg ut som om en stad i åtminstone Göteborgs storlek som plötsligt låg framför mig. Skenet dog sakta bort och nästa dag kunde man läsa i tidningarna om hur folk i hela Södra Sverige och Själland sett det. Man förklarade från officiellt håll att det förmodligen rört sig om en sk "bolid" (alltså en klump av nåt slag) som förångades vid inträdet i atmosfären och därvid utsände ett ljussken. Men jag kände mig inte helt nöjd. Vid närmare efterforskning på internet lyckades jag hitta massor av rapporter om fenomenet från området öster om mig. Men västerut, där ljuset kom ifrån, var det tyst! De brittiska media var helt tysta. Mystiskt! Om det var en bolid, borde ju ljuset riktas åt alla håll tycker man. Återstår en konspiratorisk eller en religiös förklaring. Den konspiratoriska först: Nån har testat en neutron- eller aluminiumbomb i Nordsjön! Det finns en massa uttjänta oljeriggar som kunnat användas som plattform. Trolighetsgrad=0,001%. Det religiösa: Obama som blev president ungefär samtidigt är den nye Buddha och ljusskenet bebådar hans framträdande eller också har det fötts en ny Buddha i Storbritannien den 17 Januari 2009!
Jag vet inte vad jag skall tro... trolighetsgraden för de senare alternativen är så ofattbart hög...

Posted on: 2009/12/11 21:24
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Haarp / Project Blue beam
#5
Quote:

patrik1975 skrev:
Så nog hänger dom ihop. I NWO's masterplan till World Domination.
NWO är ingen organisation. Det är elitens utopi. Det står för "New World Order"
Svårt att ta någon på allvar när de inte ens vet detta. NWO kan inte fatta några beslut.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Haarp / Project Blue beam
#6


See User information
Men likväl så finns det en plan det vet du med inte sant?

NWO är precis som du säger, Det är den utopin som formar planen för att nå dit!

Sen kan man ju säga att en det kommer bli en New World Order i vilket fall. Frågan är vems!

Posted on: 2009/12/12 18:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Haarp / Project Blue beam
#7
Quote:

Psycore skrev:
Men likväl så finns det en plan det vet du med inte sant?
Naturligtvis

Quote:

Psycore skrev:
Sen kan man ju säga att en det kommer bli en New World Order i vilket fall. Frågan är vems!
Absolut. Detta har jag sagt tidigare... Dagens system fungerar ju inte heller, så någonting nytt måste komma till... Alla som säger NWO menar inte ens samma sak. Men det NWO man egentligen menar näs man säger NWO är dit vi är på väg idag... Det totalla kontrollsamhället med minimala rättigheter till individen

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Haarp / Project Blue beam
#8


See User information
Ja håller med dig helt där.

Jag håller med dig också Patrik funderat på precis samma sak hur dessa project kommer att jobba ihop för att vilseföra mänskligheten.

Det jag vill lägga till i kombinationen HAARP/Bluebeam är dessa jädrans Chemtrails!

Aerosol, Barium och vad mer skit man finner i dem. Det verkar också spela en stor roll vilken av de 7 atmosfär lagrena de sprayar i (7 himmlar):)

Om man vill kan man sedan lägga till CERN i Geneva.
Alla saker som påverka naturen.

En kul liten detalj är att Nostradamus sa att alla borde lämna Geneve, när de två positiva strålarna möter varandra. Fast det är mer intressant än fakta såklart.

Posted on: 2009/12/12 21:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Haarp / Project Blue beam
#9
Quote:

Psycore skrev:
Det jag vill lägga till i kombinationen HAARP/Bluebeam är dessa jädrans Chemtrails!

Aerosol, Barium och vad mer skit man finner i dem. Det verkar också spela en stor roll vilken av de 7 atmosfär lagrena de sprayar i (7 himmlar):)
Chemtrails tror jag är en viktig funktion för HAARP. En slags aktivator.

Quote:

Psycore skrev:
En kul liten detalj är att Nostradamus sa att alla borde lämna Geneve, när de två positiva strålarna möter varandra. Fast det är mer intressant än fakta såklart.
Jag skulle gärna vilja få en trovärdig källa på det, då Nostradamus spådomar ofta är påhittade att passa i moderna händelser.
Om någonting skulle hända i CERN skulle det vara första gången en profetia tyddes innan det hände. Om han nu sagt så. Det låter inte som Nostradamus

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Haarp / Project Blue beam
#10


See User information
"Leave, leave Geneva every last one of you,
Saturn will be converted from gold to iron,
Raypoz will exterminate all who oppose him,(?)
Before the coming the sky will show signs."

Migrés, migrés de Geneue trestous,
Saturne d'or en fer se changera,
Le contre Raypoz exteriminera tous,
Auvant l'aruent le ciel signes fera.

Är inte nån Nostradamus-fan. stötte på denna tolkning förra veckan och den kommer från denna bild

BILD

http://www.youtube.com/watch?v=ozjq80IF9dg

"This ray will exterminate everything": Tolkas som det svarta hålet

"Saturn turns from gold to iron": Ska menas vara mutation av flera element, En del menar det ska skapas ett svart hål som flyger till Saturnus.

"There will be signs in the sky before this": Ja här kommer ju då mina egna funderingar in om HAARP, Bluebeam osv.

Fiskarna ska representera strålarna.
Det är långsökt men så har de tolkat det. Som sagt sant eller inte.

Så inget jag kommer lägga tid och gräva i, finns viktigare saker:)

Posted on: 2009/12/12 22:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Haarp / Project Blue beam
#11


See User information
Nick Begich vet en hel del. Kolla upp vad den mannen kommit fram till...

Posted on: 2009/12/13 14:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Haarp / Project Blue beam
#12
Quote:

computerror skrev:
Quote:

patrik1975 skrev:
Så nog hänger dom ihop. I NWO's masterplan till World Domination.
NWO är ingen organisation. Det är elitens utopi. Det står för "New World Order"
Svårt att ta någon på allvar när de inte ens vet detta. NWO kan inte fatta några beslut.


Du talar om självklara saker. Jag vet NATURLIGTVIS detta. Men i brist på någon specifik person eller ens grupp (skulle väl i så fall va Illuminati då kanske) så använde jag NWO som något sorts gestaltande av den dolda makten, då det är deras syfte. Hur framtiden kommer utspela sig vet vi inte, men "dom" har en plan... sen om dom lyckas eller ej återstår att se.

Men om du kan namnge specifikt vilka dom är så varsågod, tills dess kallar vi "dem" för NWO, vilket kanske kan komma att bli ett officiellt namn för den nya världordningen/staten?

Till sitt förfogande har dom bl.a:
-kunskap om vårt förflutna, som döljts i bruset
-kanske avancerad teknologi från vårt ursprung
-media, tv, politiker
-Haarp
-Project Blue Beam

Dessa element tillsammans, i kombination med en massa profetior och hokus pokus kring exempelvis 2012, och tusentals ufo-sightings världen över, ger dom en otrolig makt att dra igång ett rejält skådespeleri för mänskligheten, där t.o.m. konspirationsteoretikerna kommer att bli vilseledda.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Haarp / Project Blue beam
#13


See User information
Det lär finnas en tavla i entréhallen till den stora Frimurarlogen i Paris som föreställer hur en "Murare" står bredbent över en hop lik och bygger en "Bättre Värld". Den är väl lika symbolisk som "Grindslanten" ungefär och säger väl ungefär allt man borde veta. Kan inte någon som är duktig på att googla hitta den bilden? Själv sitter jag mest och petar på en mobiltelefon...

Posted on: 2009/12/13 18:07
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Haarp / Project Blue beam
#14
hittade den inte.... men appropå målningar så är de i Denver International airport högst intressanta...

http://www.whoisjonblack.com/wp-conte ... oads/2008/12/img00029.jpg

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS