vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Denver flygplats hemligheter

See User information
Symboler, hus under marken, bilder på vägarna....

http://www.youtube.com/watch?v=tiNtVHDery8&feature=related

Posted on: 2009/12/13 16:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Denver flygplats hemligheter
mycket intressant spår... Kolla även den ruskiga "zombie-hästen" som möter alla besökare...
http://graphics8.nytimes.com/images/2009/03/02/arts/Horse500.jpg

På en del bilder innifrån flygplatsen tycker jag mig se maya-liknande byggnationer i miniatyr, men hittar inga detaljerade bilder.
Om det är så så skulle ju maya-kalenderns 2012 vara än mer intressant.

När faan ska media och vanligt folk vakna egentligen??

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Dina media kommer att vakna typ aldrig, springmeier och andra har material om denver airport.

Posted on: 2009/12/14 16:52

See User information
Jag blir så jävla ledsen. När jag kollar upp Denver och Lodge finner jag att Storlogen i Denver heter Nr 5 och deras hemsida är ytterst fryntlig och välkomnande. Det är bara att fråga nån så kan man bli medlem men det måste vara av eget val. Och så in i värmen bland bröderna och trivs...
Detta påminner mig om ett levnadsöde jag kom i kontakt med när jag bodde i Farum utanför Köpenhamn för många år sedan. På andra sidan bollplanen bakom huset stod ett stort minnesmärke över Tom Lassen som satts upp av tacksamma frimurare i Californien! Tom Lassen som kom från Farum utvandrade på tidigt artonhundratal till Amerika och blev både berömd sheriff och strövade vida omkring som pälsjägare. Han var ivrig frimurare och brukade inviga indianerna som tyckte att det var mycket intressant och många hövdingar blev medlemmar. Ofta var frimurarlogen det första huset som byggdes i en blivande stad. Nåväl, Tom Lassen var den som fann vägen till Californien över Klippiga Bergen, the Lassen Trail. Han grundade också den första logen där. Men: EFTER HONOM OCH HANS BRODERLIGA OCH TREVLIGA LOGE KOM NÅN SORTS EFTERFÖLJARE SOM INTE ALLS VAR LIKA TREVLIGA!!!
Detta kan man läsa mellan raderna på Nr 5:s hemsida. Där talas det om hur det finns många andra trevliga loger i stan man kan besöka som frimurare men också att det finns andra icke lika trevliga som inte är riktiga frimurare!!
De bilder jag sett från Denver av den avskyvärda konsten i ankomst hallen och den ofattbart otäcka porslinshästen får mig att inse att det nog rasar en kamp mellan logerna som förmodligen infiltrerar varandra.
Nånstans i bakhuvudet har jag också en misstanke om att en viss sekt som grundades av en frimurare på något sätt i det fördolda finns med i spelet... men jag skall veta mer innan jag säger nåt!

Posted on: 2009/12/17 14:30

Edited by Asgeir on 2009/12/17 15:34:01
Edited by Asgeir on 2009/12/17 15:37:24
Edited by Asgeir on 2009/12/17 15:44:04
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper