Vakencorner
|
klistermärken
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
En minikampanj är på g. Klistermärken klistras flitigt upp i stan. Vill någon vara med? Bor du i stockholm, så kan jag skriva ut märken till dig.
![]()
Posted on: 2004/8/3 19:12
|
|||
|
||||
|
Re: klistermärken
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Japp, låter bra det! Sign me up!
Posted on: 2004/8/4 13:22
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är reklam för sidan på klistermärkena, med lite olika texter för att dra till sig uppmärksamhet.
Hämta word-document här Jag ska årdna lite träffar då och då där de som vill kan träffas och snacka samt dela ut meterial. Första fräffen i morgon, fredag. Alla är varmt välkommna att dra in folk genom att posta lite meddelanden i olika forum.
Posted on: 2004/8/5 15:58
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
... såg ett klistermärke idag på T-banan och tänkte" Hmm.. nått nytt i den undre globaliseringsvärden" och vips så hamnade jag här!
Posted on: 2004/8/9 20:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Varför sprider ni reklam för det allseende ögat? Fattade först att ni i viss mån var motståndare till de dolda makterna. Men, jag kan ju ha fattat fel. Titta på www.tripnet.se/~sm6gqw/ där det finns en del intressanta artiklar under "Nexus".
Posted on: 2004/8/20 23:05
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det allseende ögat är en symbol som hafft flera betydelser. Ursprungligen så symboliserar ögat gud. Troligen innan kristendomen. Senare användes denna symbol soväl i kristendom som andra trosuppfattningar och i synerhet innom ockultism. Att märket har blivit en symbol för Illuminati är troligen mest pga att det är tryckt på amerikanska sedlar, men symboliken är slående. En pyramid som är gjord av männinskan och ögat på toppen, makteliten som ersätter gud och är allsmäktiga. Jag använder symbolen för att väcka uppmärksamhet, inte för att jag stöder Illuminati (vilket borde bara ganska självklart).
Posted on: 2004/8/22 21:07
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror att micro är med i Illuminati. Hela sidan är en plats för att få så många NWO motståndare att avslöja sig själva för att de sedan ska kunna förintas!
Posted on: 2004/8/24 13:38
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ni är alla uppskrivna till mitt program av gratis arbetskraft. Alla som läser detta skriv ett mess till micro och anmäll er för tjänstgöring. Mer instruktioner kommer då.
Posted on: 2004/8/28 17:22
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
tjabba micron snygga märken det där men varför står det ej www.vaken.se på dom?
jag kan sätta upp sådana i gbg och i dalsland men vi kan ju prata närmare om det på mail |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login