vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)


Re: Vaken.se på Wikipedia
#49


See User information
Dina inlägg bryter nog mot vakens paragraf som rör "intellektuellt"

Posted on: 2009/12/8 0:54
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vaken.se på Wikipedia
#50


See User information
Vilket bevisar hur högt i tak det är trots att vad den lokala dagisavdleningen säger i var o varannan tråd...

Posted on: 2009/12/8 0:58
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vaken.se på Wikipedia
#51


See User information
http://blogg.svd.se/usabloggen?id=17044

Gelin i SvD jämför http://en.wikipedia.org/wiki/Michele_Bachmann
och http://en.wikipedia.org/wiki/John_Boehner med Vaken.se och förväntar sig därmed att läsekretsen ska förstå liknelsen...bara ännu ett exempel på att sidan är kulturellt allmängods. Men jag tror det är meningslöst att bråka med svenska Wikipedia...det känns som det är nån slags skolgårdsmentalitet där. Rösta som alla andra röstar fast man har fel i sak och inga argument. Hm.


(Edit: Det är alltså i Martin Gelins egen kommentar till sitt eget blogginlägg som han nämner Vaken...2009-12-08 00:52:37...tänkte förtydliga eftersom det inte hittas direkt kanske)

Posted on: 2009/12/8 8:36

Edited by AladdinSane on 2009/12/8 11:10:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vaken.se på Wikipedia
#52


See User information
Vad snackar idioten om? Michelle röstade emot bail out och John röstade för.

Posted on: 2009/12/8 11:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vaken.se på Wikipedia
#53


See User information
Kan inte säga detta tillräckligt mycket.

Bojkotta skiten!

För övrigt anser jag att den svenska sanningsrörelsen ska ha en helt egen Wiki.

Posted on: 2009/12/8 16:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vaken.se på Wikipedia
#54
Tack till alla som lämnar sina tankar, kommentarer och välformulerade motiveringar till wikipediamoderatorer om varför vaken.se bör finnas med där.

Bättre att ni kontaktar dem via mail eller skriver i deras kommenteringssystem, än att skriva i vaken.se:s forum. Det ni gör betyder mycket.

Tack.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vaken.se på Wikipedia
#55


See User information
Nej, det gör det inte alls, om du vill kasta bort din tid på en Mossad operation, kul för dig. Ska du snart säga att man kan rösta "demokratiskt" också. Och Joshua är ett koko som tror att judar inte kommer ifrån Khazaria och tror på babylonisk talmud. Läs den och spy, gifta sig med 3 åringar osv. (naturligtvis anklagar dom alla andra för sina egna brott) när de pratar holohoax så menar de de inte 35 miljoner Ryska kristna.

Googla wiki scandal

Vilket skämt

PS. Du får inte ens diskutera satanisters bullshit om holohoax, snart blir det samma sak om climatehoax.

Jag gillar 1 x 3 x 4 med 18,000 tusen judar vad fan är det? Läs domarna ifrån Nurermbergrättegången men what det fuck de flesta kan ju inte läsa

Så varför inte betala eko koko skatter till samma skit?

Posted on: 2009/12/10 22:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vaken.se på Wikipedia
#56


See User information
Ecoflum vad snackar du om egentligen? Jag tror på det gamla och nya testamentet det stämmer.

Talmud är lagar och tolkningar av det gamla, och där existerar inga giftemål med tre åringar.
Även om dina nazi-propaganda sidor skrivit sina egna "talmud" skrifter så gör inte dessa det till sanning.

Posted on: 2009/12/11 0:16
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vaken.se på Wikipedia
#57


See User information
Quote:

Joshua skrev:
Ecoflum vad snackar du om egentligen? Jag tror på det gamla och nya testamentet det stämmer.

Talmud är lagar och tolkningar av det gamla, och där existerar inga giftemål med tre åringar.
Även om dina nazi-propaganda sidor skrivit sina egna "talmud" skrifter så gör inte dessa det till sanning.

Jag tycker Ted Pike utrycker sig bra här även om jag kanske inte delar hans syn på livet i alla lägen..men han tar upp lite om talmud och dess innehåll..

http://video.google.com/videoplay?docid=-6657600254881054584#

Posted on: 2009/12/11 0:26
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vaken.se på Wikipedia
#58


See User information
Jag har inte läst något i talmud som är en massiv skrift samling. Jag har ingen tilltro till citat hämtade från internet angående Talmud eftersom jag vet att så många citat inte existerar i verkligheten. Det är känt sedan medeltiden att man hänvisat till fabricerade citat om talmud i propaganda syfte.

Jag tror inte på någon talmud eftersom jag inte ens läst någon som sagt. men jag tror inte ett dyft på propagandan om den. Jag tror inte heller någon här inne har läst i talmud.

Talmud är inte judisk lag.

Posted on: 2009/12/11 1:01
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vaken.se på Wikipedia
#59


See User information
Jag tycker det är bra som det är nu, vaken punkt se tillhör konceptet sanningsrörelse i wikipedia, men konceptet sanningsrörelse är inte en traditionell rörelse, det är mer ett informations/internet-fenomen (detta kanske står i wikiartikeln)

Finns det någon wiki som strukturerar alla ämnen som flödar i vaken punkt se?

Skulle vara skönt att 'fylla på'/'läsa' en vaken-wiki med sammanfattningar och länkar i varje ämne

Jag måste påpeka att en vaken-wiki måste tillåta alla åsikter/teorier att finnas bredvid varandra på samma sida

(Idén kommer från micke själv i hans andra blurb som länkades här i tråden angående splittring i sanningsrörelsen, 11:30 in i filen, "om nån vill prata om ett ämne... låt dom göra det", detta applicerat i en vaken-wiki skulle göra det till en värdefull länksamling som skulle dra trafik till sidan)

Varje åsikt i ett ämne skulle då ha en egen rubrik, skulle gå fort att skapa alla ämnen om man initiellt tog sina egna trådars alla åsikter och strukturerade dem i en vaken-wikisida om sitt favoritämne

det är nämligen trist att man måste leta efter länkar relaterat till ett visst ämne i gamla forumtrådar, all information är så splittrad

Posted on: 2010/1/4 0:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vaken.se på Wikipedia
#60
Jag har också föreslagit en vaken-wiki och det har varit två medlemmar här på vaken som presenterat en sådan, men de blev inte populära...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vaken.se på Wikipedia
#61


See User information
jag förstår det, det är ett helt annat forum, men varje gång som jag ser folk posta enorma länksamlingar tänker jag att de skulle samlas någonstans

Posted on: 2010/1/4 0:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vaken.se på Wikipedia
#62
Det är synd systemet med "Värdefullt inlägg" togs bort... Där användarna kunde klicka på om de ansåg det var ett bra inlägg

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
36 user(s) are online (36 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 36

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS