vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Ny numerologifilm om Illuminati
#1


See User information
Det finns en ny film om Illuminati, datum för krig och terrorattacker, 666, Skull & Bones m.m. på följande länk:

http://YouPi.Me

Vi som har gjort 1.0-versionen uppskattar om du som är intresserad av siffror och matematiska samband vill bidra med din tid/pengar inför nästa version, 2.0.

Detta är helt ideellt, och vi emotser gärna donationer via paypal-knappen, där man kan betala $3.14 med kreditkort, eller sms.
Vi behöver donationer till att betala, framför allt, bandbredden, som vi köper av Vimeo.

Synpunkter på filmen tas emot på info@youpi.me
Om ni postar här på forumet så kommer det ta längre tid innan vi svarar än om ni skickar till adressen ovan.

Andreas
YouPi.Me

Posted on: 2010/1/5 19:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny numerologifilm om Illuminati
#2


See User information
Filmplatshållaren(spelaren) är för stor. Skala den 100% istället för width="1280" height="720"

Jag kan bara se en liten del av filmen om jag inte går in i fullskärm.


Dessutom så är spelaren trasig (dåligt programmering). Maximerar man till fullskärm, trycker Esc, så kan man inte maximera filmen till fullskärm igen på knappen nere till höger

//Programmeraren i mig gråter

Posted on: 2010/1/5 20:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny numerologifilm om Illuminati
#3
pingubenji: Illuminati har hittat på ett helt nytt sätt att jävlas med dig.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny numerologifilm om Illuminati
#4
Denna film utgör skiljegränsen mellan konspirationsteorier och dokumentärfilmer.

Alex Jones filmer = Dokumentärfilmer
Denna film = Konspirationsteorier

Dokumentärfilmer är ofta intressanta om man vill ha fakta kring ett ämne konspirationsteorier kan vara kul underhållning.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny numerologifilm om Illuminati
#5


See User information
Håller med dig. Denna film skiljer sig från Alex Jones filmer, som jag är mycket imponerad av, han kan verkligen bygga det mesta han påstår utifrån dokument, artiklar etc

Denna film är verkligen "överkurs", och rekommenderas inte att visas för någon som är på god väg att "vakna", då kan den stjälpa istället för hjälpa, och absolut inte för folk som inte ens sett t ex terrorstorm.

Vi känner att vi inte har en solid röd tråd genom hela filmen samt att vi bör hänvisa mer till fakta. T ex letar vi efter bildbevis som vi vet finns på nätet nånstans, där det relativt tydligt framgår att Illuminati är tokiga i PI.

Vårt huvudargument är 7 och 11, och i version 2.0 kommer vi presentera fler datum och liknande.

Tack förresten till killen som tipsade om 100%, nu är det fixat.

/A

Posted on: 2010/1/5 21:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny numerologifilm om Illuminati
#6
Fel redan i inledningen... 1776 var inte året Illuminati grundades, det var året Rothschild körde igång sin Illuminati-orden. Dvs året han ville ta ur Illuminati från skuggorna.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny numerologifilm om Illuminati
#7


See User information
Varför ändrar du inte i Wikipedia då?

Posted on: 2010/1/5 22:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny numerologifilm om Illuminati
#8


See User information
Jag ändrar gärna i wikipedia om computerror har en källa jag kan använda, vi får se hur många sekunder den får vara kvar innan någon "jag vet allt"-snubbe raderar min ändring

Jag litar inte mycket på wiki, men det är en bra utgångspunkt för vidare läsning

Posted on: 2010/1/5 22:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny numerologifilm om Illuminati
#9
Quote:

Andreas1981 skrev:
Varför ändrar du inte i Wikipedia då?

Varför skulle jag ändra i wikipedia? Detta står ju redan där:
"Illuminati, Illuminatorden, var en sammanslutning som grundades den 1 maj 1776 av Adam Weishaupt, juris professor i Ingolstadt[1]. Enligt vissa uppgifter skulle syftet med illuminatorden ha varit att göra revolution och ta makten i Bayern. Orden förbjöds av bayerska staten år 1785. Släkten Illuminati sägs ha funnits redan vid det forntida Egypten (ca. 2680-2150 f.Kr.)"

Så wikipedia har redan rätt, du borde läst där!

Illuminati 1 - 0 Illuminatiordern


Jag har dock bara hittat info om Illuminati ner till 1500-talet

Resized Image


Edited by computerror on 2010/1/5 23:36:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny numerologifilm om Illuminati
#10


See User information
Jag har kollat på den och jag tyckte den var intressant. Speciellt om man gillar siffror så är den helt klart sevärd!

Posted on: 2010/1/5 23:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny numerologifilm om Illuminati
#11
En till sak... 666 är inte odjurets nummer, utan det är 616 som är detta.
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=12626&forum=9

Annars var väl filmen intressant... Jag anser för övrigt den har rätt om 2012, men jag förstår inte varför datumet 12/12 2012 kom med, då det är den 21 december 2012 som Maya-kalendern slutar.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny numerologifilm om Illuminati
#12


See User information
"21 december 2012 som Maya-kalendern slutar."

Det finns lika många datum på mayakalenderns sista dag som det finns intresserade mayaforskare...

2011 i september 11 har jag också hört som "sista dag i mayakalendern"

Posted on: 2010/1/6 11:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny numerologifilm om Illuminati
#13
Quote:

pingubenji skrev:
"21 december 2012 som Maya-kalendern slutar."

Det finns lika många datum på mayakalenderns sista dag som det finns intresserade mayaforskare...

2011 i september 11 har jag också hört som "sista dag i mayakalendern"


Vilket i förlägningen leder till att man kan bevisa precis vad som helst med tvivelaktiga siffror

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny numerologifilm om Illuminati
#14
Quote:

pingubenji skrev:
"21 december 2012 som Maya-kalendern slutar."

Det finns lika många datum på mayakalenderns sista dag som det finns intresserade mayaforskare...

2011 i september 11 har jag också hört som "sista dag i mayakalendern"
Ja, men de har ju fel, då det är den 21 december 2012. Sen att det finns mayaforskare som experimenterar med droger är en sak, men dom ska man inte lyssna på.

Däremot är ju en lustig infallsvinkel på det hela att Jesus föddes cirka 4 F.Kr. och vi har bytt till den gregorianska kalendern osv, saker var väldigt annorlunda när maya gjorde sin kalender... Så jag hoppas att allting är rätt kompenserat.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny numerologifilm om Illuminati
#15


See User information
Jag älskar all världens obestridbara axiom... det gör bevisföring så lätt.

- Det är så för att det är så.

Vi människor är likt tusen apor, till slut producerar vi någonting som är korrekt genom att slumpmässigt hacka på tangentbordet, men vi klarar inte av att inse vad som var rätt. Vi är för dumma.

Hehe, kanske för att "rätt" måste ställas mot ett axiom för att gälla

Posted on: 2010/1/6 14:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
69 user(s) are online (69 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 69

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS