Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Hjälp sökes med Linux
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag är ledsen Network. Jag har inte kört Linux på många, många år nu. Jag gav upp Linux när jag insåg att flera distributioner har kopplingar till CIA och FBI. (Red Hat och Debian bland annat)
Jag kör bara Microsoft, för Bill Gates tillgör faktist inte eliten, utan vill bygga upp sin egen form av elit. Vem kommer exempelvis inte ihåg Bill Gates försök att konkurrera ut elitens driftsatta Internet, med sitt eget MSN, etc, etc. Bill Gates försöker ofta gå mot eliten på flera sätt, men som sagt... Han vill iofs själv vara elit. Det närmaste myndigheterna kommit Microsoft-produkter är tredjeparts-programmet Magic Lantern som utvecklats av FBI. Jag är ledsen jag inte kan hjälpa dig Network, mer än rådet att installera om de program som strular, eller försöka gå tillbaka till senaste Stable build. Vad menar du förresten med "om du inte kan vara behjälplig på riktigt"? ![]()
Edited by computerror on 2010/1/27 18:32:26
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hade också problem men jag gick tillbaka till 9.04...9.10 verkar vara lite lynnigt.
Posted on: 2010/1/27 18:34
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Karmic koala har massa problem med dns uppslag. Det kan vara så att den timar ut.
testa detta sudo pico /etc/hosts 87.248.114.191 zimbra.imap.mail.yahoo.com CIA och FBI sponsorar ju så klart linux projekt för dom behöver mjukvaran men använder du bara opensource mjukvara så kan jag garantera dig att det inte finns några backdoors som cia och fbi använder. Skulle det finnas paket som sponsrades av dom sominnehöll backdoors så skulel det bara forkas till ett annat projekt som inte innehöll några backdoors. Det fina med opensource, tillskilland mot ms som är en svartlåda.
Posted on: 2010/1/28 6:32
|
|||
|
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör> |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Mamma Mia, du med mig skämta aprilo????
Bill Gates tillhör inte eliten???????? Googla på Doomsday Vault eller Planned Parenthood... Vad jag menar med "om du inte kan vara behjälplig på riktigt"? ...är att du alltid svarar, du och ofta också bara du, på olika förfrågningar jag gör här på Vaken... oavsett om du kan vara behjälplig eller ej. Ett stort tack till er alla.
Posted on: 2010/1/28 12:33
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Frågan hade inget med bill gates att göra...
Posted on: 2010/1/28 23:35
|
|||
|
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör> |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login