Vakencorner
|
Re: Tapetsera om Umeå nu på lördag 6/2
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Done and done! Efter lite om och men fick vi upp lite affisher, han som var materielansvarig försov sej lite så vi fick gå till biblan och skriva ut :) vi kör på nästa helg samma tid igen.
Posted on: 2010/2/6 11:59
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
segt att det blev lite misslyckat, men jag och mattias for hem till mig och skrev ut ett gäng, vi for senare upp med dom mot kvällen!
gissa vad! polisen(som var ur tjänst) kom, vi bad om ursäkt och sa att vi inte skulle sätta upp på andra ställen än anslagstavlor! blir galen på mig själv när jag automatiskt ber om ursäkt till en polis som var ur tjänst (vad som var på affischerna var ju orelevant, men vi visade ju såklart när han frågade) :S
Posted on: 2010/2/7 19:56
|
|||
|
What a bunch of garbage; liberal, democrat, conservative, republican. It's all there to control you! Two sides of the same coin. Two management teams bidding for control, the CEO job of Slavery, Incorporated! The truth is out there in front of you, bu...
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Att vara otrevlig mot poliser bidrar bara till ett härsknande samhällsklimat. Klart man ska vara trevlig mot dom. Som det är att de flesta är otrevliga mot dom gör de bara avtrubbade och ännu mer ser folket som slödder.
Poliser är förresten skyldiga att ingripa även när de inte är i tjänst. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nja jag tycker att när det är ens yttrandefrihet som är på spel så ska man bitcha lite. Jag är sjukt trött på alla våldspsykopater med tjänstevapen....
Posted on: 2010/2/7 20:42
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Se polisen som robotar... Du kan inte tala vett med dom när det bryter mot någon regel. Då kan man lika bra vara trevlig mot dom. Ni vet ju ni bryter mot regler, men gör det för att väcka andra... Poliser blir det svårt att väcka och bitchar ni gör ni dom bara otrevligare.
I min ungdoms dagar var jag aldrig våldsam mot poliser eller var otrevlig... Jag visste jag gjort fel och när polisen kom var spelet slut. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Men jag kan inte ta en polis på allvar när jag vet hur korrumperad kåren är. Sen kanske inte just den polisen är ett svin men uniformen står för fienden för mej, kan inte komma ifrån det.
Jag tror att om man lägger sig på rygg så ser dom att dom kan fortsätta
Posted on: 2010/2/8 10:17
|
|||
|
Fuck you FRA!
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login