Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Hallå hallå
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Desto mindre man stämplar sig själv desto bättre, chilenare är inte mindre patriotiska än något annat fd imperialistisk nation/kolonialt folkslag.
Du är bara sexton bast, lika bra att klippa banden med alla sorters symboler du förknippar dig själv med. Kolla bara in symboliken i chilenska sedlar, det räckte för mig med en som innehöll ett par illuminati brasor, jolly roger och en jesuit kyrka. Inga roliga psykologiska ryggsäckar att fläsha runt med. BTw för att inte nämna flaggan och dess näst intill identiska likhet till den från Texas. Man blir ju inte direkt stolt. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Bienvenido ciudadano del mundo!
Hiphop är alldeles utmärkt att kanalisera ut sina åsikter och ilska igenom! Hoppas vi får höra dina alster framöver. Jag har erbjudit vaken att köra en internetradio så det kan hända att det växer på sig, en medlem har redan bidragit med lite egen musik. Jag beklagar Pinochet/USA-effekten över Sydamerika precis som dig. En av mina favoritjournalister har skrivit en del om händelserna i Chilé. The rising of Latin America - the genesis of 'The War On Democracy' 13 Jun 2007 In the 1960s, when I first went to Latin America, I travelled up the cone of the continent from Chile across the Altiplano to Peru, mostly in rickety buses and single-carriage trains. It was an experience my memory stored for life, especially the spectacle of the movement of people. http://www.johnpilger.com/page.asp?partid=441 Att tillägga, Victor Jara är en av mina favoritartister genom tiderna. Välkommen! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kul att du kommit hit! Hoppas att det blir utvecklande.
Posted on: 2010/2/22 7:32
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Välkommen!
Posted on: 2010/2/22 11:56
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Välkommen min vän, må stjärnorna guida dig.
så klart inte filmstjärnorna :))) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
"Jag är inte religös, för det är guds fel att denna värld är så fucked up!" hehe... skyll inte på gud. Människor sår vad de skördar.
Posted on: 2010/2/25 16:44
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Tack så mycket! Kommer bli kul å diskutera och även lägga upp mina låtar som kommer snart!
TACK =D
Posted on: 2010/3/8 17:42
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login