vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 (2) 3 4 »


Re: computerror från vakensucks
#25


See User information
Sluta med den negativa rundgången.

Respect

Posted on: 2010/3/7 13:11
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#26
Jag har valt att ta bort samtliga inlägg utom ett i denna tråd. Det är inte ens mig de talar om, utan en ihopfabulerad bild av mig de ljugit ihop för att kunna attackera mig.
Jag har ingenting att skämmas för och de saker som möjligtvis är sanna är ryckta ur sitt sammanhang.

Jag tänker inte ödsla mer energi på dom.

För att diskutera med en idiot måste man ta sig ner till deras nivå och väl där får man stryk pga deras mångåriga erfarenhet att vara idiot.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#27


See User information
computerror.. verkar som att du vill radera dina dömande ord i takt med att du begriper det riktiga syftet med vakensucks.. de är icke-personliga.. de strävar för en högre frihetsnivå.. en nivå som inte kan infinna sig på vaken.se med den maktstruktur som just nu är relevant.. inte minst pga logins och lösenord.. men även dolda forum och annat korrupt.. du gnäller ofta på deras beteende men det var du som hoppade på dem.. det märks på sättet du hela tiden måste försvara dig...

alla dessa ibland meterlånga försvarstal från computerror raderar han nu snällt på egen hand eftersom han börjar inse att det är hans egna demoner som visat sig på detta sätt.. han förstår hur dumt han har agerat i hela historien kring vaken och vakensucks och försöker nu dölja sina uttalanden.. jag förutspår att denna användare computerror snart kommer till full insikt avseende hans beteendefel och avregistrerar sig. för att återkomma med ett annat användarnamn och identitet.. så är det med alla som inte vågar träffa någon irl.. såna som du kommer och går..

vakensucks lyckades få micke att öppna upp vissa dolda forumdelar på vaken, delar som bara inloggade får se.. även om micke fortfarande inte vågar visa hela forumet, så är det ändå ett steg i rätt riktning.. något som du inte sett för du varit så upptagen med att hindra dem som egentligen hjälper dig. jävligt synd att se dig så här.. men du var nog lika nödvändig som judas i den här storyn. antar att alla spelar sin roll på något sätt.

Posted on: 2010/3/7 19:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#28
ytterligare en vakensucksare.

Jag tog helt enkelt bort mina inlägg för att jag har ingenting att försvara mig emot. Precis som jag sa. Och precis som jag också sa försöker ni förvrida detta så det ska passa er. Det ni kommer med är ändå bara lögner och påhitt. Ni tom publicerar inlägg i mitt namn på vakensucks. Jag har inte dömt, det är ni själva som stått för det. Åter igen lögner.
Allt ni yttrar är lögner, för att det ska passa ihop med er världsbild.

Jag behöver inte försvara mig mot er, för det är en ihopljugen bild ni angriper.

Aldrig i livet att jag skulle radera mitt konto. Jag står för det jag tycker och tänker. Ni överskattar er egen påverkan på mig.

Ni är små hatiska människor som tycker det är ok med hot, trakasserier, lögner och förtal. Riktiga fegisar om ni frågar mig. Ni vågar knappast agera ensamma, utan finner ert stöd i er lilla missnöjesgrupp.

Ni påstår ni vill förbättra världen, men ni är bara en liten cancersvulst. Ni beter er som förvirrade tonåringar. Tragiskt, men ett resultat av fördummningen i samhället.

Ni är levande exempel på vad som är sjukt i samhället. Tragiska figurer som är missbelåtna att ni inte har någon makt. Hade ni haft makt hade ni varit översittare, men vem ger tonåringar någon makt?

Ni är gnälliga jävla snorungar som emotsäger er att följa ett forums regler. Hur patetiskt är inte det?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#29


See User information
om du nu älskar regler, så finns det helt klart folk i den här världen som kan tillgodose dina behov. dock kanske du en dag inser att de i vakensucks kämpar för ett högre mål, nämligen frihet.. olustigt att ni kämpar för varandras motsatser.. du vill ha mer kontroll och de vill ha mer öppenhet.. väldigt konstigt ställningstagande du valt att kämpa för.. i detta stycke kanske till och med du ser vilken intetsägande kamp du valt att föra..


Posted on: 2010/3/7 19:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#30


See User information
eftersom computerror, likt en infantil småunge, vid flera tillfällen valt att skriva inlägg och provocera fram reaktioner, bara för att när han fått svar radera vad han skrivit så att ingen kan se vilka demoner han dras med.. så ägnas hela detta inlägg åt att citera denna individ så han inte längre kan gömma sig... gör detta mycket för hans egen skulle så att han inte ska behöva hålla på luras så mycket fram och tillbaka.. det kan inte vara nyttigt att slänga ur sig så mycket man inte ens vågar stå för:

Quote:

computerror skrev:
Jag har valt att ta bort samtliga inlägg utom ett i denna tråd. Det är inte ens mig de talar om, utan en ihopfabulerad bild av mig de ljugit ihop för att kunna attackera mig.
Jag har ingenting att skämmas för och de saker som möjligtvis är sanna är ryckta ur sitt sammanhang.

Jag tänker inte ödsla mer energi på dom.

För att diskutera med en idiot måste man ta sig ner till deras nivå och väl där får man stryk pga deras mångåriga erfarenhet att vara idiot.

ytterligare en vakensucksare.

Jag tog helt enkelt bort mina inlägg för att jag har ingenting att försvara mig emot. Precis som jag sa. Och precis som jag också sa försöker ni förvrida detta så det ska passa er. Det ni kommer med är ändå bara lögner och påhitt. Ni tom publicerar inlägg i mitt namn på vakensucks. Jag har inte dömt, det är ni själva som stått för det. Åter igen lögner.
Allt ni yttrar är lögner, för att det ska passa ihop med er världsbild.

Jag behöver inte försvara mig mot er, för det är en ihopljugen bild ni angriper.

Aldrig i livet att jag skulle radera mitt konto. Jag står för det jag tycker och tänker. Ni överskattar er egen påverkan på mig.

Ni är små hatiska människor som tycker det är ok med hot, trakasserier, lögner och förtal. Riktiga fegisar om ni frågar mig. Ni vågar knappast agera ensamma, utan finner ert stöd i er lilla missnöjesgrupp.

Ni påstår ni vill förbättra världen, men ni är bara en liten cancersvulst. Ni beter er som förvirrade tonåringar. Tragiskt, men ett resultat av fördummningen i samhället.

Ni är levande exempel på vad som är sjukt i samhället. Tragiska figurer som är missbelåtna att ni inte har någon makt. Hade ni haft makt hade ni varit översittare, men vem ger tonåringar någon makt?

Ni är gnälliga jävla snorungar som emotsäger er att följa ett forums regler. Hur patetiskt är inte det?


Kan inte låta bli att påpeka vissa obehagliga uttalanden computerror gör:

- "Ni är små hatiska människor"
- "Ni påstår ni vill förbättra världen, men ni är bara en liten cancersvulst. "
- "Ni är levande exempel på vad som är sjukt i samhället. "
- "Tragiska figurer som är missbelåtna att ni inte har någon makt."
- "Ni är gnälliga jävla snorungar som emotsäger er"
- "Tragiskt, men ett resultat av fördummningen i samhället."

Dessa ord är, enligt psykologins alla konster, klassiska projiceringar. Vad jag vet så har ingen i vakensucks påstått sig "veta" bättre än dig, computerror, de har bara försökt få lite utrymme för deras egen kamp.. du mäter dig själv med dem på en nivå som de inte ens gör anspråk på till att börja med..

inte så konstigt att du bråkar med dem på det här sättet när du inte ens förstår vad de har att säga... du som kämpar för mer admins och mer kontroll här på vaken.. medans de försöker frigöra rörelsen... skrattretande av dig att sitta här som fullvuxen farbror och påstå att yngre inte skulle ha rätt i vad de gör.. skärpning.


Posted on: 2010/3/7 19:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#31
Jag hänvisar till tidigare inlägg... Så slipper jag upprepa mig angående era lögner.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=148829#forumpost148829

Regler behövs tyvärr, eftersom såna som ni finns.

Det är för övrigt intressant hur ni börjat försöka få det till att jag projicerar, efter att jag påpekat ni gör det.
Ditt påstående är dessutom fel... Du verkar inte veta vad projcering betyder ens.

Du beter dig bara som en obstinat snorunge.

Det sorgliga i detta är ju just att ni inte är tonåringar, utan vuxna män över 30. Förresten visar de yngre förmågorna här på vaken bra mycket mer mognad än vad ni gör.
Jag har definitivt inte sagt alla tonåringar beter sig som er, det är helt och hållet insinuerat av er. Vad jag säger är att ni beter er som obstinata tonåringar. Dvs den del av tonåringarna som är obstinata.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#32


See User information
computerror upprepade sig igen: "Regler behövs tyvärr"

Det är så ledsamt att se att du missförstår poängen hela tiden.

Jag trodde det 2010 var vedertaget att frihet står över regler.

För fan lägg av med ditt adminsmörande nu, du är pinsam.

Posted on: 2010/3/7 19:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#33
Ja, jag är ju tvingad att upprepa mig, för ni kommer ju med samma idioti hela tiden. Ingenting nytt förutom lögner. Annars dunkar ni huvudet i betongväggen gång på gång utan att lära er nåt. Ni vill liksom inte ta in av andra, utan ni vill folk ska tycka som ni. Jävla förtryckarfasoner. Var är den frihet ni propagerar för?

Jag kan lugna dig med att jag aldrig kommer att bli admin. hur många gånger ska jag behöva säga det till er?

Det är ju förresten ni som tycker man ska få hota, ljuga om och trakassera andra forumsdeltagare och för en harmonisk miljö, behövs regler mot såna som ni.
Hade ni visat på sundt jävla folkvett, kanske regler inte behövts, men ni verkar ha total avsaknad av detta hela bunten.

Dessutom har ni inte producerat ett enda inlägg som står för frihet, utan ni har kastat er på varenda forumsdeltagare som säger emot er. Visa att ni står för frihet för en gångs skull och låt folk vara fria från era förpubertala påhopp.

ni säger ena sekunden att detta är en privat fight mot Micro. Håll den privat då och smutsa inte ner ett forum för att ni är ledsna att Micro inte var den som kunde ge er alla svaren. Ni säger vaken är en sekt, kanske mest för att ni själva beter er som sektmedlemmar, som gett Micro alldeles för stor uppmärksamhet.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#34


See User information
hehe men computerror du har ju uppenbarligen inte förstått vad vakensucks handlar om.. de är trötta på den adminhets som råder här.. logins, lösenord... dolda forum(!!!!).. Dvs DolD MaktstruktuR PÅ DeN SidaN SoM SkullE VarA EmoT DoldA MaktstruktureR.. !!??... vad är det du inte förstår? du rackar ner på dem som försöker öppna upp den här boken för alla att läsa.. finns tyvärr inget mer att säga dig.. du är den typen som hjälpte till att bygga nazisternas koncentrationsläger.. du är sortens person som tyckte berlinmuren var en bra lösning... anti-frihetskämpare.. haha det var något nytt.. aldrig "diskuterat" med förut.. tack för detta.. du kan stolt för dina barn i framtiden berätta att du var den som kom på att vaken kunde ha en admin för varje användare..


Posted on: 2010/3/7 19:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#35
Ledsen att göra dig besviken.
Jag och Micro är två helt olika personligheter. Vi kommer helt enkelt inte överens. Inte så att jag tycker illa om honom, men vi har helt olika sätt att se på saker och ting.
Micro är ju förresten den som låter er vara kvar, så jag förstår inte varför ni trackar honom...
Den admin som raderade era användare i förra vågen ni gjorde fick förresten skit av Micro för att han agerade som han gjorde.

Jag förstår liksom inte den ohälsosamma roll ni gett vaken.se
Det är som om ni har letat efter en Messias som ni sen ger er på eftersom det inte blev den högre upplysning ni förväntade er.

Det är förbaskat kul förresten när ni börjar prata psykologi, för ni har verkligen noll koll.

Försök förändra världen genom att påverka de i er närhet. Inte genom att ge er på ett forum för att Micro inte kunde leva upp till era förväntningar.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#36


See User information
haha snälla computerror, förklara en gång för alla här varför du skulle ha bättre koll än någon annan..? jag går till köket och poppar popcorn under tiden.. ses snart.

Posted on: 2010/3/7 20:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#37
Ytterligare ord ni lägger i min mun... Det har jag aldrig sagt. jag är här för att lära av andra forumsmedlemmar... Ni är här för att förstöra. Dock anser jag mig ha betydligt mer koll än samtliga er från vakensucks tillsammans.

Nu tänker jag inte besvara dig mer, då jag anser du hela tiden upprepar dig. Sök igenom mina tidigare inlägg, då de säkert ger dig svar på dina frågor... Kanske ni tom kan gräva upp någonting ni försöker förlöjliga mig för i vanlig ordning? Det kan väl vara kul?
Kul att ni utger er vara för frihet, när ni så tydligt står för förtryck.

Jag är säker på att om ni skriver om det ni faktist säger ni står för, kommer ingenting att raderas. Det som raderas är era förpubertala påhopp, trakasserier, hot om våld och allmänt skitsnack. Personligen undrar jag vad fan admin-gruppen sysslar med just nu, eftersom de flesta av era inlägg innåhåller just påhopp på andra forumsdeltagare.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#38


See User information
"för ni har verkligen noll koll."

vilka ni? och hur är du bättre?


Posted on: 2010/3/7 20:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#39
...tänk att ni från vakensucks hela tiden försöker förneka ni är därifrån...

Som sagt... läs mina inlägg... Du får svar på dina frågor där.
Hur är det med läsförståelsen? Bara där har vi en grej jag är bättre än ER FRÅN VAKENSUCKS.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#40


See User information
hehe ok du kunde alltså inte backa upp dina uttalanden, som jag trodde...

"Dock anser jag mig ha betydligt mer koll än samtliga er från vakensucks tillsammans."

låt oss ponera att jag är från denna vakensucks.. vad exakt är det du menar att du har koll på som jag nu inte skulle ha koll på? vad är det du inbillar dig egentligen, berätta...

Posted on: 2010/3/7 20:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#41
*suck*

Ni får era svar, men ni fortsätter med era frågor. Som sagt har jag svarat er flera gånger på detta.

Jag behöver inte ponera att du skulle vara från vakensucks, eftersom direkt när ni blev raderade förra gången skapade du ditt nick och gav dig direkt in i samma diskussion du blev avbruten i innan... Ganska uppenbart om du frågar mig. Vem tror ni att ni lurar egentligen?
Jag tycker mig märka att ni som begåvats med minst intellekt är ni som oftast tror ni är bäst.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#42
kan man inte skaffa sig en live chatt med java function där man kan bråka i live stream :) man skulle hinna bråka mycket mera och mycket snabbare .

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#43


See User information
haha computerror vågar ju ändå inte säga vad det är han nu skulle vara så himla bra på som ingen annan lyckas förstå.. kanske för att det inte ens finns något sådant.. kanske för att han egentligen bara pratar om luft o hoppas att ingen ska genomskåda det..

eller juste han gillar ju också att prata om hur man ska ha fler admins på vaken och hur bra han själv skulle passa.. jo tack.. som om den största spam-dåren i vakens historia skulle vara bra att ha på ett forum.. kan lova er att inte en enda ny medlem skulle orka registrera sig.. det e redan tillräckligt illa som det är.. massa jävla privata meddelanden måste denna computerror hela tiden skicka till alla som han anser inte skriva "rätt"..

de e ju bara de att "rätt" i computerrors fall skulle innebära långa korridorer med datorer uppkopplade enbart till vaken.se's forum.. samtidigt som han själv går fram och tillbaka iklädd nazi-uniform och tillser att alla skriver precis som han vill att det ska se ut.

ordning unt redung.. jaa jaaa... das is guut..


Posted on: 2010/3/7 20:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#44
Galet blir de när ni hela tiden adresserar mig...
Jag tar bort mina inlägg och ni anklagar mig för att dölja påhopp...
Jag låter inlägg vara kvar och ni anklagar mig för spam.

troll...

ni respekterar ju inte heller jag inte önskar bemöta ert trams, utan ni hittar hela tiden på nya saker.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#45


See User information
haha men grabben kolla hur besatt du blivit av det här.. du har till och med en hänvisning till dem i din signatur.. kan vara dags för dig att komma ner på jorden igen.. du bara gnäller ju.. gnäller på att du inte får vara admin.. gnäller på att du inte får skriva som du vill.. gnäller på att vakensucks finns.. buuuhuuu... hehe.. gör en egen sida da där du kan vara admin så får vi se hur många som vill skriva där.. jag kan reggar gärna ofrivilligt.omskuren.nu åt dig om du vill? ganska säker på att den är ledig.


Posted on: 2010/3/7 20:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#46
Vad är det som gör att du inte förstår min signatur och fortsätter att tilltala mig då?

Ni fortsätter ju att hoppa på mig, så det bevisar att min signatur behövs. Håller ni käften och lämnar mig ifred kan jag ta bort den.
Snarare ni som är besatta av att trakassera mig.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#47


See User information
haha alltså vilka "ni"? jag tror tyvärr du är paranoid, gamle gosse.


Posted on: 2010/3/7 20:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#48
Jag tvivlar starkt på det.
Du har skrivit 12 inlägg... 11 av dom är för att hacka på mig.
Du reggade dig precis efter admin tog bort era konton förra gången.
Nu har precis samma antiargument som vakensucks. Exakt samma retorik och argumentationsfel som tidigare.
Reggade du dig på forumet för att klaga på mig?

Vem är det som är besatt? Du eller jag?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 4 »

  Register To PostTopic is Locked



dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS