Vakencorner
|
nyss var ni smygisar nu är nu ett gäng tjallare, pinsamt.
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
den enda som är pinsam är du, väx upp
sry att jag är en forums amatör! ville ha det som svar på angivar - tråden
Posted on: 2006/5/24 23:49
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: nyss var ni smygisar nu är nu ett gäng tjallare, pinsamt.
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
genom sig själv känner man andra.
sägs det ju skrivet av maggik "Saxofonen,...du får respektera att alla inte har ditt intresse (kabbala, judendom, Juri Lina, Credo Mutwa, nationaldemokrati, slagrutor & pendlar, mm). Vissa människor tycker om vapen, skytte, överlevnad, revolutionära tankar, osv, osv. Sedan,...så är du inte så påläst och erfaren som du tror... Ta fram din sax och spela en trudelutt vet ja..." maggik detta gäller väl alla stryp inte individer låt folk få säga vad dom vill o tänker. Masken |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maggot,...jag låter folk få säga vad dom vill,...saken är den att bl a saxofonen inte gillar att jag och andra skriver vad man har på hjärtat. Det är ju alltid gnäll när någon skriver,...han "vet ju alltid bäst" (enligt honom själv), han skall alltid korrigera och tillrättavisa andras tankar och texter på vaken.
Han är enligt mig en egocentrisk åsiktspolis med mycket stort ego. En liten struntsak som är stor i orden men liten på jorden...inget att bry sig om egentligen...zzzzzzzz ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maggik!
Problemet är att du inte använder ditt hjärta lika mycket som ditt tangentbord! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Viket hjärta,...vaddå hjärta,...vad är det för nåt? Hahaha...självklart använder jag mitt hjärta och lyssnar på det,...men jag känner igen antisemiter och smygrassar när de visar sina fula trynen bara.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Med tanke på hur mycket okontrollerat hat du skyfflar ut genom tangentbordet åt alla håll på en gång så tror jag att du måste kolla hjärtat... pumpar det verkligen så där jämt och fint som det skall eller är det möjligtvis en epidemi av svampförgiftning på gång?
Det är möjligt att du använder ditt hjärta men det låter uppenbarligen lite ansträngt att höra dina egna formuleringar om ditt hjärtas status... Quote: Viket hjärta,...vaddå hjärta,...vad är det för nåt? Lyssna en gång till. Men ta ett djuuuupt andetag först och slappna av lite va! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hur känner man igen antisemiter??? kul tråd btw.. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login