vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Blodslinjen från Adam till Elisabeth ||
Quote:
Klockan såg inte alls ut som den gör idag. Jag har visat i en annan tråd hur klockan såg ut. Den var inte rund, utan formad som en båge, med oproportionellt mellanrum mellan de olika graderna (Timmarna)
'

Egentligen ville jag inte svara på ditt inlägg , men jag frågar dig igen, Var fan har detta med hur klockan såg ut??? om den var rund eller båge, jag råder dig verkligen ta kontakt med psykolog,, bara ett råd.

tidsräkningen infördes 4000 år före kristus min vän inte 500 år som du kanske känner till.... jaga rapporterar ditt inlägg som provocering och tråd förstörare efter många varningar.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Orion skrev:
Egentligen ville jag inte svara på ditt inlägg , men jag frågar dig igen, Var fan har detta med hur klockan såg ut??? om den var rund eller båge, jag råder dig verkligen ta kontakt med psykolog,, bara ett råd.
Varför behöver jag ta kontakt med en psykolog för att jag påvisar bristerna i det du lägger fram? Diskutera sak och inte person. Du bryter som vanligt mot reglerna. Som Micro sa, jag kan inte tvinga dig att svara, men jag kan alltid fråga.
Det borde ligga i ditt intresse att svara på frågor angående ämnen du själv valt att diskutera.

Att jag påpekade att klockan inte såg ut som den gör nu är pga du flera gånger tidigare graderat symbolers betydelse med hur de formar sig i en klocka. Det har varit Davidsstjärnan bland annat... Dessutom är klockan cirka 1 000 år yngre än vad du vill ha det till.

Dessutom, en sak till... Även om du tidigare inte mätt symboler med hjälp av dagens urtavla och jag råkade säga någonting som inte hörde ihop med det du sa är misstag enkla att göra och knappast ett skäl att uppsöka psykolog.

Quote:

Orion skrev:
tidsräkningen infördes 4000 år före kristus min vän inte 500 år som du kanske känner till.... jaga rapporterar ditt inlägg som provocering och tråd förstörare efter många varningar.
Kanske en källa på det då för att styrka ditt påstående...

Varför skulle de för 6 000 år sedan börja med att kalla det 4 000 år f.Kr? Precis som om de visste att Jesus skulle födas.

Försök att förstå att tidsräkningen började långt senare. Du behöver inte tro på när jag säger sanningen att den började på 500-talet, men försök att fatta att den åtminstone kommit till någongång EFTER Jesu födelse. Eftersom man säger f.Kr och e.Kr

Försök också att förstå att du diskuterar kreatonism. Många kreatonister påstår, liksom du gör indirekt, att jorden är 6 000 år gammal och universum mellan 6 000 - 10 000 år gammalt.

Du har själv sagt att du är född muslim, vilket är helt ok. Men du verkar inte alls förstå kristendomen. Du tar lösryckta delar ur den utan att förstå vad dessa saker är kopplade till.
Försök att förstå HELA bilden av saker du lägger fram, istället för att använda dig av lösryckta delar.

Dessutom, åter igen var alltså Adam den första mannen på jorden. Han blev till den första veckan enligt kreatonisterna, den sajt tu använder som källa ÄR en kreatonistisk sajt.
Du säger själv genom att citera sajten att Adam föddes år 4 000 f.Kr - Alltså för 6 000 år sedan, eller 6010 år sedan så du inte ska börja bitcha om den petitessen.
Jorden blev till några dagar innan Adam.

Varför klarar du inte av att förklara dig istället för att ta till personangrepp?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag skulle vilja möta dig live error.

Anonym
EXAKT VAR är mina provokationer mot dig Orion? Jag ställer blott frågor angående de ämnen du själv valt du vill diskutera.
Förstår du inte att du känner dig provocerad bara för att det du lägger fram inte håller för granskning och du inte på ett tillfredsställande sätt kan svara på frågor?

Tittade du på mina länkar över vad "diskussion" betyder? Förstår du att man diskuterar på ett forum?

Den som provocerar här är du själv.

Dessutom lägger du fram teorier som säger emot sig själva och detta iderligen.

Anonym
Quote:

Orion skrev:
Jag skulle vilja möta dig live error.
Hur skulle detta kunna få det du försöker förmedla mer riktigt?

Anonym
har inte gjort tråden för att diskutera detta med dig computerror kan du respektera det är du snäll..
Skrev det redan vid post nr 7 http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=150176#forumpost150176

sen ..
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=150187#forumpost150187
"Begränsingen gäller endast dig, jag vill inte ha dig i mina trådar. det är bara du som är problemet.... men den problemet blir nog löst också."

och fortfarande håller du på och desstuom skriver provecerande sätt som du vet jag kommer kalla dig för nåt jag tål inte vad som helst. du får jätte gärna svara på andras frågor i mina trådar och ställa de frågor eller vad som helst, men du får inget svar av mig, och ställ mig inga frågor, jag frågar dig aldrig nåt och vill aldrig veta nåt av vad du har att komma med i fortsättningen.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=150368#forumpost150368

Anonym
Detta är ett diskussionsforum. Du kan inte avsäga dig min rätt att ställa frågor till dig.
Antingen svarar du på dom, eller också fortsätter du som du gör vanligtvis att inte svara på frågor.

Att börja angripa mig med personangrepp och hot både öppet och via PM är bara lågt.

Anonym
Jag ser vad du är ute efter error!!! Det är nåt som stör dig som jag äger, kanske din 1089.

Anonym
Jag skriver inte provocerande, utan ställer frågor till dig. Att du uppfattar dom som provocerande beror åter igen på det faktum att du inte klarar av att besvara dom och därför faller det du lägger fram här på forumet ihop som ett korthus.

Diskutera sak - Inte mig. Håll dig till ämnet klarar du inte ens i trådar du själv skapar. Jag har hållt mig till ämnet, förutom när jag tvingas säga åt dig att du bryter mot forumets regler. Dessutom mot lagen.

Du har tidigare ansett att jag borde styckas
och i PM sa du att du skulle döda mig just.

Hur är detta relevant? Kan du inte diskutera har du ingenting på ett forum att göra! Skaffa en blogg där du kan lägga ut dina teorier obehindrat. Här på vaken strävar vi eftersanningen och innehåller något så många brister som det du lägger fram debunkas det obönhörligen. Klarar du inte av det, så försvinn! Eller lär dig att diskutera.

Anonym
Quote:
PM sa du att du skulle döda mig just.

kan du snälla låta nån admin logga in och se var och när jag skrivit det???? FYFAN. Spara den medelandet.

Anonym
Quote:

Orion skrev:
Jag ser vad du är ute efter error!!! Det är nåt som stör dig som jag äger, kanske din 1089.
Men jösses... tror du att jag bryr mig eller?

Som jag la fram får man ofta fram detta tal om man spegelvänder det och subtraherar. Aldrig tänkt på att jag kanske är född samma år som dig heller?

Förstår du vad du säger? Du försöker göra dig gällande att ditt födelsetal skulle göra mig avundsjuk, eftersom det skulle få fram ett visst tal.

Snacka om att blotta sitt eget tänk. En fasansfull insyn i ditt psyke... huvaligen!

Håll dig till ämnet och besvara gärna mina och andras frågor.

Anonym
Du skrev "Du har redan förberett din plats i det eviga livet... Grattis:)"

Detta är ett förtäckt hot.
Det eviga livet är döden och enligt dig har jag förberett detta.
Detta kan inte tolkas på så många olika sätt...

Anonym
Quote:
Du skrev "Du har redan förberett din plats i det eviga livet... Grattis:)" Detta är ett förtäckt hot. Det eviga livet är döden och enligt dig har jag förberett detta. Detta kan inte tolkas på så många olika sätt...

Tack att du tog upp den "Du har redan förberett din plats i det eviga livet"
Eftersom jag såg att du ännu en gång bara vill se saker ur fel perspektiv och fel läst, som att tolka detta som att jag skulle döda dig? vilket visar hur du ser på saker och ting, med våld och helst i fel hållning men samtidigt med nåt betydelse.

Detta betyder egentligen att du har redan dömt dig till den eviga livet, eftersom du verkar tro och hoppas på det eviga, nu menar jag evigt som en enda person och ego. Du har dömt dig med den otäcka dom och du har blivit förvirrad av allt information omkring dig för inget av det är ditt eget och nu vet du inget annat än att klaga och hitta på olika saker att diskutera om, samtidigt som du påstår dig vara så vaken så jämför du hela tiden saker vi diskuterar med skrifter som du starkt verkar lita på, men du verkar ha glömt att de har förfalskats och omskrivits många gånger. Du går efter den senaste och mest accepterade teorin och nickar med... Du är i porten till den eviga fortsatta livet vilket jag hoppas du kommer att njuta och må väl i evigheten. bara om du skulle ångra dig att du valt den , så finns det inget hopp, eftersom evighet är EVIGHET.

PS: Detta skulle inte skrivas publikt , och citaten var ungefär förklarad vad den menades, vilket jag inte borde skrivit publikt men eftersom error själv lade den, är jag tvungen att förklara.

Anonym
Jag tänker fortsätta att avslöja dina uppenbara felaktigheter där du lägger fram dom. Andras också förresten.
Disinfo ska inte förekomma och folk riskerar att bli lurade av den om ingen påpekar bristerna. Dock tänker jag inte befatta mig längre att bemöta dina personliga påhopp på mig för att du inte klarar av att svara på en enda fråga.
Dessa inlägg kommer jag bara att rapportera.

Du verkar helt enkelt inte må bra. Ditt senaste PM löd:
"jag hotar inte dig, men de som skapat dig."

Anonym
Du kanske skulle skriva saker då så de inte kan missuppfattas?
Eftersom du hotat mig tidigare och bland annat sagt att jag borde styckas, färgar detta tolkningen av det du skriver.

Men du menar alltså att trots alla påhopp du kommer med mot mig har jag alltså uppnått evigt liv osv?

Nej du... snacka om att bortförklara sig. Som vanligt

Nu tänker jag inte bemöta ditt trams längre. Att jag ens gjorde det nu berodde på att detta var skrivet innan mitt föregående inlägg, men jag kommer inte att bry mig om det ploppar upp något nytt från dig när jag postar detta heller.

Anonym
"jag hotar inte dig, men de som skapat dig."

Evigheten kan endast de ges och tas av kraften , de ger alltid vad vi söker.. . inte ens den hjälpte dig att fatta vad jag menade med den förra som du fick inte långt efter, dessutom valde jag pm för jag ville inte diskutera eller förtala dig publikt, eftersom det strider mot reglerna....

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper