vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Våldtagna barnbarn

See User information
Medelmåttor som föds fattigt har det tufft i det kapitalistiska klass-samhället, oavsett vilken etnisk tillhörighet som de har. Eftersom jag bara är halvlyckad jobb-mässigt, så känner jag en viss sympati och solidaritet med medelmåttor som har fötts fattigt. Och jag har insett vilken etnisk underkategori till denna grupp, som det kommer att vara allra mest tufft för: De fattigt födda medelmåttor som identifieras av sig själva och andra som etniska svenskar.

Skall bli intressant att se om det skrivs någon bok om denna grupps samtida utmaningar. De kommer inte att vara önskvärda som arbetskraft, då invandrare inte ställer lika höga krav på lön och bekvämlighet.

De fattigt födda medelmåttiga etniskt svenska männen kommer inte att vara efterfrågade av kvinnor, vilka nästan aldrig stadgar sig med en sämre utbildad man. Endast 23 % av de fattigt födda medelmåttiga etniskt svenska männen kommer att stadga sig, enligt Bo Rothstein:

http://www.expressen.se/debatt/1.1940 ... e-man-ar-en-tickande-bomb

Han pekar på faran med extremistisk urladdning. Men det finns en annan fara: Minimeringen av vårt folk. Även om man inte är "rasist", så borde det skrämma alla unga vita i Sverige att deras barnbarn (om det nu blir några), kommer att tillhöra en etnisk minoritet i Sverige.

Invandrare från Västasien och Nordafrika föder även fler barn per familj, så deras arbetarklass-familjer kommer både ha fler jobb och mer muskler än de vita arbetarklass-familjerna. Alla som erkänner att etniska minoriteter har en taskigare social situation i ett relativt fattigt område, borde medge att det i framtiden kommer att vara en lika taskig situation för de etniska svenskarnas barnbarn i Sverige.

Och då menar jag alla etniska svenskars barnbarn. För det kapitalistiska klass-samhället må ha skapat illusionen att de rika vita är tryggare än andra vita. Men det gäller bara de svinrika, de med inflytande över själva finansströmmarna: De har råd att flytta till eklusiva, skyddade communitys.

Vi kommer att vara ett enda etniskt svenskt folk i framtiden: Alla lika kuvade. Kuvade av de rikaste och kuvade av andra folk. Våldtagna av de rikaste. Våldtagna av andra folk. Det är dina barnbarn som jag snackar om. Och även om detta raderas och jag bannas direkt, så var det av kärlek till mina och dina barnbarn som jag skrev detta - för det är vad jag tror är 100 % sanning. Vad tror du?

Posted on: 2010/4/10 17:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Våldtagna barnbarn

See User information
Om du inte vill att det ska raderas kan du skriva i det öppna forumet.

Posted on: 2010/4/10 18:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Våldtagna barnbarn

See User information
pg. Tack för tipset.

Posted on: 2010/4/10 21:36

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper