vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Illuminati - Var?, när?, hur?
nu är helt plötsligt hela min familj frimurare?

Jösses killen... du är verkligen inte den vassaste kniven i lådan.
Du trissar vidare på andras skitsnack... Ständigt felaktiga analyser och bakvänt tänk.

Är du nöjd nu när du sabbat ytterligare en tråd? Jag menar det är ju ditt enda mål. Att förstöra, snacka skit och ljuga.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
haha kom just på något så jävla roligt angående computerrors frenetiska användande av "projicerar", ofta i helt fel sammanhang där han egentligen söker ordet "fabricerar"

HAHHAHAHA

Posted on: 2010/4/18 17:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

GX1 skrev:
haha kom just på något så jävla roligt angående computerrors frenetiska användande av "projicerar", ofta i helt fel sammanhang där han egentligen söker ordet "fabricerar"

Du har fel ditt lilla troll... Jag menar projicerar.

Har du kul i tråden http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... =&topic_id=18447&forum=33

Där du skriver till dig själv?

See User information

computerrors farfar var en högt uppsatt frimurare.. dessa trådar startas på vaken för att befästa gamla myter.. han vill du ska tro på lögnerna så att han får mer ockult inflytande i den mörka värld där han frodas över svek och lögner mellan människor.. de söker evigt liv efter döden på din bekostnad..

ju mer du sätter dig in i frimureri och illuminati desto mer av din energi ger du till dessa krafter.. detta är vad de vill och det utgör den osynliga fälla som computerror på uppdrag av hans förfäder nu utför på vaken.. deras motiv är att en ovetande beskådare kan bidra med minst lika mycket energi som en anhängare..

Posted on: 2010/4/18 17:25

See User information
vart hade jag skrivit sa du?

Posted on: 2010/4/18 17:25

See User information
computerror gör nu sin klassiska undanmanöver där han anklagar olika användare för att vara samma person.. ett uttalande som grundar sig lika mycket i rädsla som okunskap..

Posted on: 2010/4/18 17:28
"if a group claims to have the truth, run from them.."

Anonym
Quote:

supermonkey skrev:
computerrors farfar var en högt uppsatt frimurare.. dessa trådar startas på vaken för att befästa gamla myter.. han vill du ska tro på lögnerna så att han får mer ockult inflytande i den mörka värld där han frodas över svek och lögner mellan människor.. de söker evigt liv efter döden på din bekostnad..
Vad fan snackar du om? Min farfar var ingen frimurare och det har jag heller aldrig sagt. Helt fel av dig och Master som sa det.

Quote:

supermonkey skrev:
ju mer du sätter dig in i frimureri och illuminati desto mer av din energi ger du till dessa krafter.. detta är vad de vill och det utgör den osynliga fälla som computerror på uppdrag av hans förfäder nu utför på vaken.. deras motiv är att en ovetande beskådare kan bidra med minst lika mycket energi som en anhängare..

Som sagt... du har fortfarande totalt misslyckats att läsa artikeln jag skrev för att man skulle sluta snöa in på Illuminati och istället se dom reella grupper som finns...

Det står liksom 100-0 till mig. Du har alltid lika fel.

Quote:

supermonkey skrev:
computerror gör nu sin klassiska undanmanöver där han anklagar olika användare för att vara samma person.. ett uttalande som grundar sig lika mycket i rädsla som okunskap..

Och du misslyckades att läsa rätt igen, för jag skrev "samma person, eller så sitter ni vid samma tangentbord"

Och hur fan skulle ett sånt uttalande bero på "rädsla"? Din dumhet och sjukliga insinueringar är förträffligt lustiga.
Du är och förblir en pajas. Är du inte samma person som GX1 är det bara sorgligt det finns ytterligare en idiot liksom du som inte kan läsa ordentligt och förstå saker och ting för vad de är...

See User information
magnus har sedan barnsben varit utsatt för ritualer.. läs mer här

edit: såg att denna anmärkning blivit borttagen av admin TeBe i en annan tråd. kan faktiskt hålla med om den raderingen men inlägget i denna tråd har har högsta relevans; av tre anledningar:

1 - han är/har illuminati inom familjen, enligt han själv.

2 - det var även han själv som startade den här tråden.

3 - faktan kring ritualen i fråga är hundra procent sann.

vill alltså inte se nån admin ge sig på detta nu utan verkligheten ska få vara som den är.. finns absolut inga lögner i detta inlägg och om någon kräver vidare bekräftelse eller källförteckning så är ni mer än välkommna att pm'a mig. tack på förhand.

Posted on: 2010/4/18 18:53

Edited by supermonkey on 2010/4/18 21:59:32
Edited by supermonkey on 2010/4/18 21:59:48

Anonym
Quote:

supermonkey skrev:
magnus har sedan barnsben varit utsatt för ritualer.. läs mer här
Inlägget är rapporterat då det bryter mot flera regler...
Uppmuntrar samtliga att göra detsamma då vi kanske äntligen blir av med dessa troll då...

Idioterna från vakensucks har nu börjat skriva inlägg i mitt namn på vakensucks...
De skriver nu:
"Satans musse-pigg psykopater.. Sluta skriva om mig.. Om ni inte lägger av omedelbart så kommer ni ångra er.. Jag känner högt uppsatta personer inom flera kriminella organ och vet hur man verkligen kan förstöra folks liv.. Detta är sista varningen!"

Detta har inte jag skrivit.
De försöker förstora sin egen relevans, då dessa bara är små idiotiska troll och knappast värda minsta lilla ansträngning irl.
Faktum är att de till och med roar mig, med sina ständiga felaktigheter, missförståelser och Musse Pigg-analyser...

See User information
Ta inte åt dig computerror, det är internet.

Posted on: 2010/4/18 20:38
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
Tar egentligen inte åt mig... Bara upptagen att påpeka deras många självemotsägelser...

Jag hoppas och tror de gjort tillräckligt för den här gången så de blir bannade igen...

Jag har fattat vi har att göra med mindre begåvat folk och det är ingen idé att hetsa upp sig...
Himlen är blå, havet blött och folket från vakensucks har IQ som en fiskmås... simple as that.

See User information
Hur är det med pyramiden och det alséende ögat? Har det någon koppling till just Illuminati egentligen?

Om jag fattat det rätt kallas ögat "the eye of Horus", och dennes öga som vi ser längst upp på pyramiden ska tydligen vara solen (natten blev stulen)? solen = de upplysta/the illuminated?

Posted on: 2010/5/11 20:47

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper