vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: önskelista...

See User information
säkrast att här citera computerror då han brukar radera sina inlägg:

Quote:
Ert lilla Söndagsmys att sitta och trolla lite på ett forum om ni inte spenderar tiden på MSN och låtsas vara en tjej så någon kan runka för er i webcam, för det där med onani har du ju verkligen visat att du bemästrar på Flashback.

varför msn.. varför tjej.. varför runka.. varför onani.. varför flashback?

tanken var ju att den här tråden skulle handla om spamskyddet..

är du helt jävla genom-cp eller driver du bara av andra skäl?

Posted on: 2010/4/18 18:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

GX1 skrev:
din överdrivna reaktion får mig att undra om det kanske, hehehehehe, kan vara så att du blivit lurad att runka i cam för någon som utgett sig för att vara tjej och inte fått något egentligt utlopp för din ilskan förens nu.

Nej du... skulle aldrig sjunka så lågt

Quote:

GX1 skrev:
HAHA hur fan kom det på tal xD

Det kom på tal för att du, eller din kompis från vakensucks brukar utge sig för att vara tjej när det passar honom.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
computerror.. du är ju världsmästare i off-topic.. hoppas du får en medalj snart av vaken så vi slipper se dig försöka hela tiden... definitivt den märkligaste figuren på forumet..

Posted on: 2010/4/18 18:31
"if a group claims to have the truth, run from them.."

Anonym
Quote:

supermonkey skrev:
computerror.. du är ju världsmästare i off-topic.. hoppas du får en medalj snart av vaken så vi slipper se dig försöka hela tiden... definitivt den märkligaste figuren på forumet..

Säger killen som var först med att gå off topic... jojo...

Du snackade skit i och förstörde min tråd med din stoppa huvudet i sanden-mentalitet...

Du är iallafall den mest impopulära figuren på detta forum.

See User information
haha trodde först du menade att jag skulle gått offtopic i denna tråd.. så jag letade så klart och hittade inget.. sen såg jag att du refererade till inlägg i en annan tråd vilket antyder att du började skriva här bara för att "hämnas" eller hur fan du nu tänker.. verkligen skadat beteende av dig.. stackars lilla wannabe-admin...

Posted on: 2010/4/18 18:42

Anonym
Tror du jag skriver här för att "hämnas"? Tro mig... min nivå är inte så låg som din. Sluta utgå ifrån dig själv när du gör dina Musse Pigg-analyser av andra.

Där gick du off topic:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=152237#forumpost152237

Är man en wannabe-admin för att man erbjuder sig att hjälpa till? Det är så forum fungerar... Medlemmar hjälps åt.
Du förstår dig inte på såna företeelser dock, utan tar det som en svaghet att ärligt erbjuda sin hjälp.
Såna troll som du äcklar mig. Du är en vidrig liten människa och en fullfjädrad idiot.

See User information
hahahahahahahahahahahaha. tönt.

Posted on: 2010/4/18 18:48

See User information
compis, varför är det så osannolikt att det skulle vara en tjej?
det är typ 50% chans.

vad är det som får dig att tro att den du nämner inte skulle vara en tjej? passar det inte in i den bild av kvinnan du har och som kan hittas i din blogg under alla dessa inlägg om kvinnlig bilkörning?

Posted on: 2010/4/18 18:48

Anonym
Quote:

GX1 skrev:
compis, varför är det så osannolikt att det skulle vara en tjej?
det är typ 50% chans.
Nej, det är det inte, för denna "tjej" skriver precis som du själv gör.
Förstår du inte hur tydligt det blir att ni är samma person, eller åtminstone sitter vid samma tangentbord när du hela tiden ger dig in i samma diskussioner som din andra persona/kompis.
Ett klassiskt trollande att utge sig för att vara flera personer och föra konversationer med sig själv och försöka få en opinion...
Och du, min vidrige vän, är ett troll...

Quote:

GX1 skrev:
vad är det som får dig att tro att den du nämner inte skulle vara en tjej? passar det inte in i den bild av kvinnan du har och som kan hittas i din blogg under alla dessa inlägg om kvinnlig bilkörning?
Det är du som dragit parallellerna till "kvinnlig bilkörning". Själv har jag bara postat dråpliga situationer folk satt sig i.

See User information
[inlägg raderat av supermonkey]

Posted on: 2010/4/18 18:54

Edited by supermonkey on 2010/4/18 22:03:57

See User information
vet inte hur du utifrån den du är bedömer om olika alias är samma personer eller ej, men något ledande i frågan skulle vara att det är rätt svårt att posta utförliga inlägg från flera användare samtidigt. (?)

vad skulle syftet med det här omotiverade provocerande vara?

läskigt hur din försvarsmekanism avfärdar allt främmande som oseriöst, kanske det har med att göra att du är för gammal för att hantera det.

"kvinnlig bilkörning" är något du själv haft som rubrik i blogginlägg, inte mina ord.

Posted on: 2010/4/18 18:59

See User information
Dagstidningarna sysslade i många år med att förfalska insändare för att ge sken av debatt. Det fanns hela block med såna "passbitar" att lägga in på ledarsidan. Signaturen brukade vara "Observer" eller nåt liknande.

Hade man ingen ledarartikel kunde man kopiera en man tyckte var bra och så avsluta med

xxxxx, säger Svenska Dagbladet med rätta.

En annan kollega brukade klippa ut ansiktena på bilder ur porrtidningar och hitta på ett namn till dom och använda det som byline när han skrev något extra tyket.

Ös på pojkar, inget är så uppfriskande som ett äkta gräl!

Posted on: 2010/4/18 19:05
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

Anonym
Quote:

supermonkey skrev:
magnus har sedan barnsben varit utsatt för ritualer.. läs mer här
Inlägget är rapporterat då det bryter mot flera regler...
Uppmuntrar samtliga att göra detsamma då vi kanske äntligen blir av med dessa troll då...

Idioterna från vakensucks har nu börjat skriva inlägg i mitt namn på vakensucks...
De skriver nu:
"Satans musse-pigg psykopater.. Sluta skriva om mig.. Om ni inte lägger av omedelbart så kommer ni ångra er.. Jag känner högt uppsatta personer inom flera kriminella organ och vet hur man verkligen kan förstöra folks liv.. Detta är sista varningen!"

Detta har inte jag skrivit.
De försöker förstora sin egen relevans, då dessa bara är små idiotiska troll och knappast värda minsta lilla ansträngning irl.
Faktum är att de till och med roar mig, med sina ständiga felaktigheter, missförståelser och Musse Pigg-analyser...

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper