vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
ser tråkigt ut
Hej ¨på er ja tänkte fortsätta tjötta på er ang detta med länkar.

Jag tycker det ser så trisst ut och klicka på "senaste inlägg" när en tredje del där är en länk eller ett tips till en mp3 intervju.

Så ja tycker att det man postar i recensioner och tips inte behöver dyka upp bland senaste inlägg.
utan vill nån kolla får man gå till det "forumet"
precis som forumet off tocip alltså funkar.

va tycker ni?

Masken i Angered

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: ser tråkigt ut
Ja,...det är ju bra,...det har jag försökt tjata om här på vaken ett antal gånger,...men folk är lite trögfattade uppenbarligen.

Frid

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
kan inte folk säga va dom tycker ang detta?

skriv bra förslag eller dåligt iaf.

vi kan ha en undersökning

höhö

Anonym
Men mycket viktigt kommer fram ur just recencioner och länkar tycker jag. Jag skriver ett inlägg med mina åsikter om det jag sett och upplevt (bok, film, tv-nyhet) och lämnar sedan en länk. Ska den då inte hamna på listan när någon trycker på knappen "senaste inlägg"?

"Tipsa om kommande saker" är ju dödsviktigt tycker iaf jag.

See User information
Jag tycker att det är bra som det är, att det dyker in tips till de senaste intervjuverna eftersom jag tycker dessa e intressanta.

Däremot tycker jag att man, istället för att klippa och klistra in milslång text från någon hemsida, kan göra sig besväret att sammanfatta på svenska i och med att man redan läst texten. Det är säkert jätteintressanta texter, och jag vet inte hur många jag helt enkelt struntat i att läsa bara p g a att de varit såååååååå långa.

Tråkigt att börja läsa en text, för att konstatera halvvägs genom den att den inte e något intressant för en, eller hur?

Posted on: 2006/5/29 19:32
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com

Anonym
"Men mycket viktigt kommer fram ur just recencioner och länkar tycker jag. Jag skriver ett inlägg med mina åsikter om det jag sett och upplevt (bok, film, tv-nyhet) och lämnar sedan en länk. Ska den då inte hamna på listan när någon trycker på knappen "senaste inlägg"?

"Tipsa om kommande saker" är ju dödsviktigt tycker iaf jag."

jo problemet är att folk inte skriver sin åsikt utan bara här är en skitbra intervju med david icke..

och sen är det punkt där.
så ja håller med båed dig o vaktmästaren i springfield

såg föresten 2 avsnitt idag på 6an skitbra

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper