Vakencorner
|
Anonym
|
Re: LC - Stämning vaken framsidenyhet?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
mmm inslaget var inte det fetaste på vakens historia direkt..
men helt klart en värdig nyhet, folk pallar väl inte angagera sig allt för mkt antar jag. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Och sen då, för att referera till om det var antingen Alex Jones eller Ray McGovern så verkade det inte direkt som något egentligt heller. Mer ett hot som de använt för att få bort de inslag som Avery använt från Loose Change.
Det är nog ett mindre problem, jag tror vi kan se explosionerna poppa ut från både WTC 1 och 2 utan ett par brandmän som verifierar det.. Det är väl mest bara tråkigt att dom inte kan vara såpass objektiva att dom låter folk (Avery) göra sin egen uppfattning om det som rapporteras.
Posted on: 2006/5/30 21:32
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag klagade nog mest pa att det inte stog nagot vettigt pa LCs hemsida. Men precis nu nar jag kollade dar star det:
We have spoken with the Naudet brothers, and are fully complying with their requests. We will keep you posted. Loose Change Forums Jag tar tillbaka mitt pastaende om att det inte var relevant. Vi far se hur det har utvecklas. Vad jag skulle vilja veta ar vad deras request exakt var och varfor... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Dom är inte stämda, men har fått 3 dagar på sig att ta bort allt material som kommer från Naudets film.
Band annat första planet som krashar i WTC samt interjuvena med brandmännen. http://www.loosechange911.com/main_naudet.html
Posted on: 2006/5/30 22:04
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det stod väl i brevet dom lagt upp? Rätt skönt ändå att dom bara scannar det och sourcar in det... Istället för en jobbig text där dom bara skriver att det är "nere" Tråkigt dock att vi lever i en värld där folk inte bara kan maila och be om det, istället för att ta hjälp av Werner & Ismael & Petterson & Söner..
Posted on: 2006/5/30 22:21
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
"que bono?"
Posted on: 2006/5/30 22:51
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login