Vakencorner
|
Hunter S. Thompsons självmord.
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hittade den här via internet :P
Vet inte om det är något som folk har eller har hört, men jag lägger upp en torrent ändå. http://thepiratebay.org/details.php?id=3491868 "Hunter S. Thompson, engaged in conspiracy."
Posted on: 2006/5/30 23:18
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Hunter S. Thompsons självmord.
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
länken är nere!!.. jag är ett jätte fan av den här mannen som man vet allt för lite om..
finns det ingen en annan länk'!? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jo, länken är ju nere eftersom TPB är nere.
Jag kan försöka fixa upp den någon annanstans, dock inte nu för jag sitter på jobbet.
Posted on: 2006/5/31 23:13
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Fick ned filen igår. Det sista jag fick ned från Piratebay.
Värdig avslutning ![]() Du kan fortsätta med det här: http://www.prisonplanet.com/archives/hunter_s_thompson/index.html Jag har inte undersökt det här närmare dock, har lagt det i temp-undersökningskategorin. Känns väldigt tungt om det skulle visa att saker pekar mot att det inte var ett självmord. Hunters spirit lever iaf vidare. Fear and Lothing in the infowar. Även på slutet var han skarp som satan i att formulera sig kring viktiga ämnen: ...we have lost the respect of the world and lost two disastrous wars in three years. Afghanistan is lost, Iraq is a permanent war Zone, our national Economy is crashing all around us, the Pentagon's "war strategy" has failed miserably, nobody has any money to spend, and our once-mighty U.S. America is paralyzed by Mutinies in Iraq and even Fort Bragg. The American nation is in the worst condition I can remember in my lifetime, and our prospects for the immediate future are even worse. I am surprised and embarrassed to be a part of the first American generation to leave the country in far worse shape than it was when we first came into it. Our highway system is crumbling, our police are dishonest, our children are poor, our vaunted Social Security, once the envy of the world, has been looted and neglected and destroyed by the same gang of ignorant greed-crazed bastards who brought us Vietnam, Afghanistan, the disastrous Gaza Strip and ignominious defeat all over the world. Hunter S. Thompson |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Håller med Dig eFeKTO, skulle vilja höra en tolvtimmars av honom, föredrag typ... Ibland väldigt intressant...
Tjoho! |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login