vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Tysta helikoptrar som övervakar
#1


See User information
http://www.nyteknik.se/art/46278

Det här börjar nästan bli fantasilöst av våra Illuminater!

Posted on: 2006/6/3 8:29
Bring on the apocalypse...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#2
Det låter lite tokigt men, allmänt så rekommenderar jag att börja ha lite koll uppåt, på grund av flera anledningar... Det finns en del att titta på redan nu, o mer kommer det snart!

Hare gött...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#3
Hej!

Skulle bara vilja säga att det finns riktiga (bensindrivna) helikoptrar som är tysta också. Dom första rapporterna kom från bönder i USA på 60 talet.. Då gick dom under namnet "black helicopters" och dom antogs använda antiljud för att neutralisera ljudet från propellerna..T.ex så låg en hund och sov medans en helikopter svävade över dennes huvud...

/ fr3D

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#4
O de finns mer än så :) ...
Tekniken vi ser o har är gammal, jämfört med vad "dom" har... Det som jag märkt på senare tid som e lite wierd e, flygplan som inte syns... Jag har tagit mig ordentligt med tid ibland o kolla upp vad jag säger härnäst... Flera gånger har jag suttit o funderat på landet, på Gotland i lugn o ro :) ... Kollat upp på himlen, o sen hört flygplan passera straxt över, men ingenting syns... De e nog lurigt att studera detta i storstaden, de e lite för bullrigt där...

Anyway... Vi har flera stycken kollat upp, o letat efter minsta lilla prick, som skulle kunna vara ett flygplan, men icke...

Molnfritt, ljud från jetmotorer, relativt nära, men inget flygplan... Sug på den en stund...

Hare...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#5


See User information
Det stod någonstans nu i media om att de utvecklat teknik som gör att vi inte kan se föremål, det var något med nanopartiklar. Om föremål har en ytan av det så reflekteras inget ljus och vi kan inte se det. Vi vet att när de pratar om något ¨då finns det redan, och nästa "generation" är under utveckling.

Fast det med dessa flygande osynliga saker på himlen kan man ju fundera över vad det är.

Posted on: 2006/6/4 18:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#6


See User information
Du kommer säkert säga att det här är fel på något sätt men jag har inte varit där och icke sett flyggplanen( eller vad man ska säga.. ) men jag tror det kan vara ricktigt snabba flygg plan.. (liknade jas 39 gripen) som kan flygga ca 2500 Km/h och när den har swishat förbi och försvunnit nedanför horrisonten så kommer ljudet som går i nånting 1100 Km/h( cirka så i luften men 5500 Km/h genom järn) ner till dig som tittar up/springer ut ur huset.. och du hör bara ett ljud som det skulle vara en plan där..

OBS! Detta kan vara helt fel... och jag vill tillägga jag är 13 år..

/svar på Cee

Posted on: 2006/6/21 4:25
Homer:"Mmmmmm... Beer...!"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#7


See User information
Helt rätt 1337 !! Så har vi då löst det "mysteriet"

Vi kan ta ett exempel med nämnda JAS 39 Gripen,

Anta att det flyger på en höjd av 8000 meter och vi för enkelhetens skull räknar med att ljudets fart är 331 m/s.
Då skulle det ta runt 24 sekunder för ljudet ner till marken.
Under den tiden skulle JAS hinna flyga cirka ca 17 km (Mach2).

Posted on: 2006/6/21 16:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#8
Skärp Er :) ... De e inte fördröjningen av ljudet som lurar mig. Jag har studerat flygplan i snart 30 år typ. Vissa flygplan syns inte. O jag vet vad moln o dis e, samt dimma... typ 20% av gångerna är det propellerdrivet!

Hare...


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#9


See User information
vadå menar du att dom har osynliga propellerplan också?

Posted on: 2006/6/22 2:41
Homer:"Mmmmmm... Beer...!"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#10
Vad det är kan jag inte sia om... Det jag är säker på är, ibland så hör jag flygplan, av olika slag, Boeing 737, Airbus 310 typ, samt övriga, mindre o större jet, samt propellerdrivna... Men man ser dom absolut inte... Har stått på flera fält tillsammans med andra o letat, nada!!!

När vi hade vakenmöte här på ön, så knäppte effekto en hög med bra bilder. Vänta tills han lagt in dom o kolla. Jag tror att Gotland slår dom flesta Chemtrailsområdena... med andra ord måste vi bygga Chembusters...

Hare...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#11


See User information
chemtrail? men varför skulle dom åke med sånna plan över Gotland?

Posted on: 2006/6/24 16:21
Homer:"Mmmmmm... Beer...!"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#12


See User information
Quote:
hör jag flygplan, av olika slag, Boeing 737, Airbus 310


Så du menar på fullaste allvar att du hör skillnad på Airbus 310, Boeing 737 och andra jetplan ?!?

Quote:
man ser dom absolut inte...


Vad drar du själv för slutsats av det ?
1) Flygplanen är osynliga...
2) Det finns eventuellt en möjlighet att jag kanske helt enkelt inte kan hitta planet på himlen...
3) ???

Quote:
... med andra ord måste vi bygga Chembusters...


Kanske du då kan föklara hur hur en "Chembuster" fungerar

Posted on: 2006/6/26 10:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#13


See User information
En "Chembuster" är det nån slags radar eller vadå?

Posted on: 2006/6/27 0:25
Homer:"Mmmmmm... Beer...!"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#14
Quote:

verkligen skrev:
Kanske du då kan föklara hur hur en "Chembuster" fungerar

"Trevor had learned from Reich that it was Orgone energy that held the clouds together and not the little dust particles and droplets of water that we've all been told about in school. I later learned that orgone energy is often referred to as a 'living' energy and has been given sundry names over the years."
http://educate-yourself.org/tjc/visualray21may0.shtml

"Reich found that any organic material, when juxtapositioned with metal, will act as an absorber of orgone energy which is first attracted to and then reflected away by the metal. The device maker was calling his device an orgone generator (abbreviated "orgen" here). Apparently, an orgen can generate the positive form of orgone ("OR") energy by transmuting or neutralizing the deadly or negative form of orgone energy dubbed "DOR" ."

"the CB changes the deadly orgone energy to good orgone energy"
http://educate-yourself.org/ct/goodbyects10jan02.shtml


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#15
Quote:
Det stod någonstans nu i media om att de utvecklat teknik som gör att vi inte kan se föremål, det var något med nanopartiklar.


Jag tror det heter "active camouflage". Prova o googla på det om du är intresserad..

/ fr3D

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#16


See User information
en "Chembuster" är alså kortfattat?

Posted on: 2006/6/28 2:17
Homer:"Mmmmmm... Beer...!"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#17
Quote:

1337 skrev:
en "Chembuster" är alså kortfattat?

Bullshit.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#18


See User information
lol?

Posted on: 2006/6/28 13:02
Homer:"Mmmmmm... Beer...!"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tysta helikoptrar som övervakar
#19
Den serut lika som den man kan köpa i hobbyaffärer.

http://www.x-ufo.com/


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
17 user(s) are online (17 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 17

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS