vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Det Fria Ordet?
På samma dag så fick det fria ordet sig en rejäl Knock-Out i Min skruvade värld.
Först så vaknar man upp och ser att man fått sitt inlägg här på vaken.se "editerat alt. cencurerat" av "Herr' micro".
Senare på dagen blir jag utvisad när jag spelar fotbollsmatch för att ha sagt VaFan! på plan..

vet inte vilken av dessa två bestraffaningar som kränkte mina grundläggande rättigheter som människa mest, men dessa små detaljer i tillvaron får mig att omprioritera sakar o ting framöver och jag hoppas att folk som är inne på vaken framöver ser tendenserna som vi själva skapar där vi begränsar oss själva omedvetet mer och mer för varje dag som går och det slutar inte med en själv..

det borde vara noll- tolerans på noll-tolleransen tycker jag.

här med har samma sak som vita huset gjort på TpB hänt mellan mig och micro typ..

jag är pirate bay, micro'n e vitahuset, hollywood, och farbror blå genom sin enorma makt som "sub'comandante" här på vaken och jaxz'tone får väl vara antipiratbyrån som outtrötligt spyr ur sig falska lösningar (bajs) i form av bestraffningar av olika hjärndöda anledningar..

kanske borde vi införa bestraffning av alla som vill ha bestraffning eller bestraffar, det skulle ju funka som den där mexikanska regeln där det är förbjudet att gå naken hemma samtidigt som det är förbjudet att titta in hos folk..

wake up, wake up, wake up, wake up..
get up, get up, get up get up an' get gone..

hoppas detta inlägg är i rätt längd med det sk. vaken ledet?

annars får jag nog tacka för mig..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Det Fria Ordet?
Efekto:
Quote:
... och jaxz'tone får väl vara antipiratbyrån som outtrötligt spyr ur sig falska lösningar (bajs) i form av bestraffningar av olika hjärndöda anledningar..

... finns det inte någon i hela världen som kan tala om för denna testosteronstinna fotbollsspelande hetsporre att det finns något som heter saklighet, åsikter och argument! Att det är av mer värde att dela med sig av dessa tankar och värderingar än att i varje läge spy ut förolämpningar och paranoida modeord så fort någon inte har exakt samma åsikt som honom själv.

Jag är mer än trött att ödsla energi på att argumentera mot dessa klumpiga påhopp som till största delen är mil ifrån saklighet.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
hehehe..
det var bara ett litet utspel som jag var tvungen att skriva, jax'z.

inget personligt denna gång men du har grinat så pass mkt på stackars micron att han tyvärr tappat ansiktet och börjat köra egen sanktionerade illuminati metoder på sina medmänniskor..

vet inte om du fått dina inlägg cencurerade alt "editerade" av herr micro här på vaken..

jag hade hellre sett en varning eller kanske en bann snarare än ett fingrande på mina egna ord..

men men, lite skit är man ju van vid det här laget..

Anonym
Editerade inlägg jovisst! Skitsurt! Det känns ungefär som om nån snott ens pungkulor när han stjäl ens formuleringar eller tystar vad man vill ha sagt... men det är kanske det som är meningen... han vill skydda oss ifrån varandra... microterror!

See User information
Men starta ett eget forom så kan ni ju klaga på varandra.

Posted on: 2006/6/5 15:39
Administratör och grundare av vaken.se

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper