Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Hur tänker dom ?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Politiker tänker inte, dom arbetar för och är the new world order. Folket är deras undersåter som skall acceptera allt utan att ifrågasätta. Denna idiotiska tanke planteras in reda på dagis.
Tjipp |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Politiker är nya världsordningen. Går man fram och säger det, så självklart tror iinte politikerna det. Men det är ju så att även de är skolade i systemet, och fortsätter att upprätthålla den omedevetet, om inte medvetet.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tjabba, MOZ...
Kan inte låta bli att även här komma med en liten grej - men först och fråmst måste jag faktiskt mena att som du frågade dig på slutet av din fina skrivelse: " för dom kan väl inte medvetet köra vårt land i botten ?" Föär min del så är det nog så att dom faktiskt medvetet håller på med något åt det hållet - För dessa männsikor är ju inte dumma i huvudet... Jag brukar berätta detta - när jag vill mena vad jag säger... I början på 90-talet så hötte Ingvar Karlsson med pekfingret och menade - då när fascismen fick framgångar i de Italienska valen - att nu måste vi vara vaksamma - så att vi inte gör om samma misstag som på trettiotalet... Löjligt! - Vi som tror oss ha reda på hur sakernas tillstånd är - är väl medvetna om att vi har alltsedan krigsslutet - arbetat oss upp till samma förhållanden, som då låg till grund, för tredje världskriget fasor... Alla dessa förutsättningar som då grundades - är idag en realitet i de flesta länder - Så då kan man ju undra om de gjort detta med flit eller om dom faktum är omdömeslösa - som jag absolut inte kan tänka mig utan de är helt logiska i sina strävanden - vad dessa nu kan vara för något... Det finns idag mängder med bevis - dokumenterade uppgifter som visar på dessa manipulerade anslag mot respektive folk i de olika länderna - av deras sk. ledande skikt - de är rent utav sagt - djävulusiska - helt enkelt och beviserligen så har de även denne satan-djävulen - "Lögnens fader" som sin GUD! Detta, kommer du nog att bli varse - om du söker på allt material som står att finna i all denna flod av kunskaper som existerar idag... Lycka till - hälsar SHYGETS/ABRAC
Posted on: 2005/4/25 23:20
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Vad är meningen med att starta upp de reaktorer som är under avveckling när vi har ett nettoöverskott av el i Sverige?
Posted on: 2005/4/30 23:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hej
Först så anser jag inte att man behöver vara så konkurenskraftig. Man behöver få mat för dagen, men det är inget spel som man ska försöka vinna. Vi har redan hundratals gånger mer konsimsion här än i att fattigt land. Det handlar om att användra resurserna vettigt, inte om att använda mer resurser. Angående livsmedelspolitik så ser jag att vi måste försöka odla och distrubuera mat lokalt. Jag tror inte vi kommer att ha den lyxen att kunna transportera livsmedel runt halva världen i framtiden. Energipolitik vet jag inte så mycket om, jag tror nog att det handlar om mycket lögner här. Har vi energibrist? Kommer oljan att ta slut? Är kärnkraft rent? Finns det alternativa metoder?
Posted on: 2005/5/1 8:15
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
whiskeypor, hur kommer det sig att vi importerar EL om vi nu har ett överskott ?
Posted on: 2005/5/5 17:46
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login