Vakencorner
|
An Inconvenient Truth - Har någon sett den?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
http://video.google.com/videoplay?docid=2078944470709189270
Hittade den här trailern idag. Har någon sett den? Är den bra?
Posted on: 2006/6/7 19:49
|
|||
|
||||
|
Re: An Inconvenient Truth - Har någon sett den?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Den verka fånig... ren Secret Government Production. Man behöver inte gå längre än till vår kvällspress för att hitta artiklar om att det inte stämmer med den globala uppvärmningen...
Inledningen på trailern är inte alls sund, Gore mm, luktar lång väg, tycker jag. Det verkar inte ha för avsikt att "upplysa", utan skrämma, för att nå vissa mål. Man jag vet inte... men jag lutar starkt åt att det är någon slags politik och programmering här... vad tror andra? Jag kommer ihåg... jag var på åttiotalet och lyssnade på Göran Windelius. http://web.telia.com/~u87510946/SOLARIS%20HYPOTHESIS.htm http://web.telia.com/~u87510946/PETER%20TUCKER%20CV.htm Han hade ett slags center, Solaris. Han var expert inom telekommunikation osv, tror jag, och var anställd eller anlitad av Telia för att informera dom om kommande störningar i tele/radiokommunikationen. Göran förtsod efter egen suverän forskning hur det hela hängde ihop i vårt solsystem, med detta. Han hade koll på mycket info, bland annat värden från iskärnor mm. Han visste att det var fråga om cykler, planeternas positioner/dess tyngdinverkan i solystemet osv, jag kan inte det där, det var också länge sedan. Men det var inte så att det fanns en växthuseffekt som Secret Gov. hävdar. Det där är faktiskt väldigt löjligt. Göran avled tyvärr. Han gav ut en del skrifter, jag tror att de finns på vissa bibliotek, framför allt i Stockholm, hitvarning. Han samarbetade med Peter Tucker,ni kan läsa här på hans sajt, antagligen ligger lite info där om Görans arbete/hypoteser - jag ser bilder där som ät från Görans skrifter. Som jag sa på någon tråd - Richard Hoagland säger att det är EXAKT samma uppvärmning på en annan planet i solsystemet, helt i linje med Görans kunskap.
Posted on: 2006/6/7 21:57
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login