vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Nyvaken, osäker och en aning rädd...
Blev tipsad av en kompis att se Loose Change för en tid sen... Efter att jag sett den blev jag fascinerad, om det nu är rätt ord. Jag sökte runt lite på nätet och hittade Alex Jones film Martial Law 911: Rise of the Police State. Den gjorde mig både förvirrad och osäker. Världen känns plötsligt så annorlunda. Jag märkte plötsligt att jag har börjat se på saker helt annorlunda. Tex såg jag ett inslag på tv om FN. Förut har jag tänkt typ "Vad bra. Nu ska de förbättra världen igen."... inte riktigt, men jag har tänkt positivt i alla fall. Nu blev det ungefär "Jävla elitistiska NWO-lakejjer". Hela min världsbild blev på nåt sätt så förmörkad. Det skrämmer mig en aning att så mycket händer som man inte är medveten om. Har även slukat 1984 nu och sett "V for Vendetta". Jag är lite rädd för vart vår värld är påväg och att så få vet om det. Men på samma gång förstår jag att man inte vill veta allt. Och sånt här är ju inte det trevligaste att veta alltid...

Jag vet nu inte om det där var varken kreativt eller till nån nytta för nån, men jag behövde skriva av mig lite ^^

Sköt om er...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Nyvaken, osäker och en aning rädd...
ja vi sköter om oss gör det du med sköt om dig själv så ska det nog gå väggen detta ordnar vi

kram
masken

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Anonym: Det kommer lösa sig! Vi löser det tillsammans. Come on in and join the fun and at vaken! Välkommen.

/void

See User information
välkommen

Posted on: 2006/6/8 20:03
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com

See User information
Varmt välkommen!

Posted on: 2006/6/8 20:06

Anonym

Hejsan och Välkommen.

När man har studerat NWO , Ordensällskap, 911 m m......
..... då faller många Pusselbitar på plats !!

Felet man gör i början när man upptäckt att Världen inte är vad den ser ut att vara ( Det som vi fått förmedlat via Skolgång, Föräldrar, Media m m ) , är att man vill berätta för alla !!

Berätta inte vad du tror du vet, ställ frågor och försök väck folks Nyfikenhet och ha Tålamod.

Jag har valt att inte leva med en Lögn och har resten av livet på mig att förmedla vad jag Tror och Vet.

Vi vanliga Människor är utnyttjade i ett Cyniskt Globalt Dubbelspel.

Denna Helgen Träffas Bilderbergruppen på sin Årliga träff.

See User information
He he jo tack... Läs bara mitt första eller andra inlägg tror jag det var... Helt rabiat he he!!!

Har lugnat mig nu dock... I´m a leaf on the wind...

Posted on: 2006/6/8 21:04
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com

Anonym
Som de andra sa: Välkommen.... Antar att du fått en rejäl bergochdalbana i skallen :)

Anonym
Tror att många känner att det handlar om egen inre förändring/utveckling? Dogmornas tid är kanske snart över?
Någon som tänker ungefär likadant?

Det är vad jag har kommit fram till iaf.. försöka förändra mig själv...för att likt ringar på vattnet förändra saker runt omkring mig.
Tålamod, ödmjukhet & vänlighet är egenskaper jag vill utveckla... Svårt i en hård värld.

/K

See User information
Jag antar att du redan läst Nyvaken?
Var hälsad!

Posted on: 2006/6/9 0:06

Anonym
kram

See User information
Efter att du har lugnat ner dig lite, sätt dig och fundera igenom vad du just sett.
Ställ sedan detta mot de förklaringar som du fått av att läsa igenom de officiella utredningar som publicerats.
Granska "Loose Change" minst lika kritiskt som övrigt material du träffar på.
Fundera vidare, fråga, sök vidare på internet och därefter skaffa dig en EGEN åsikt om vad som verker mest troligt, som inte bara är baserat på ett gäng filmer och vad som skrivs här.

Jag är säker på att du kommer sova bättre efter det...

Posted on: 2006/6/9 7:05
"You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe" - Carl Sagan

Anonym
Hej och välkommen.

Alla vägar leder till ett och samma ställe. Och man finner att verkligheten överträffar dikten, t ex Matrixfilmerna...

Världen styrs ibland direkt och ibland indirekt sedan 6000 år av ondskefulla krafter, och vi är alla grundlurade. Systemet är uppbyggt på det viset. Och en ny världsordning kommer, frågan är bara vilken? Den som eliten planerar och arbetar för eller en annan... ?

Du gör som allra bäst motstånd genom att förändra dig själv och se efter din livsföring. Vad du gör, arbetar med, äter och dricker m.m. Ta absolut avstånd från våld, undvik hat och negativism även om det är svårt. Läs mellan raderna så finner du sanningen.

Orwells 1984 är en varning medan "Du sköna nya värld" är en manual, för Aldous Huxley var själv knuten till etablissemanget.

Anonym
En sak till...

Gå in på www.illuminati-news.com och läs artiklarna av Wes Penre.

mvh

See User information
Missa inte detta av Wes heller:
Strange marks after alien visit

Med min begränsade kunskap om 'aliens' kan jag inte avfärda att nålmärkena inte är typiska nålmärken av 'aliens'

Posted on: 2006/6/9 8:31

Anonym
85.7 % av allt som skrivs på vaken.se har tydligen hög sannolikhet och god trovärdighetenligt senaste Zogby-pollen.

Det kunde man inte tro inte.

/void, Central Counter Intelligence Office. CCIO.

Anonym
välkommen!

http://video.google.com/videosearch?q=ian+lungold (ca 6 timmar video)

och

www.2012.com.au

kommer att få dig på bra humör :)

fråga ditt hjärta om det är sant eller inte.

mänskligheten och kärleken kommer att segra, allt enligt en behaglig uråldrig kosmisk plan, NWO är en liten grop i vägen bara,
det studsar och lever om lite, vi har inte heller så bra stötdämpare, men vi är snart förbi grusvägen... sen kommer gräsmattan :D

Anonym
Värst vad mycket svar det kom :D Det mesta glädjande... Jag ska kolla in länkarna och läsa mig in mer... Och jag granskar också allt som jag ser och hör i filmer eller läser här och på andra ställen kritiskt ;)

Tack för alla svaren...

See User information
När saker och ting fallit till plats finns i alla fall plats för att utveckla någonting riktigt positivt.

Man måste ju se problemen för att kunna förända, både sig själv och sin omgivning.

Det är härligt att vara medveten tycker jag. Kan vara lite sorgligt ibland, men livet har den kvalitén.

Se till att du läst Nyvaken-texten.
http://www.vaken.se/modules/wiwimod/index.php?page=NyVaken

Posted on: 2006/6/9 21:14
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
tja och valkommen, mitt problem var att kanin halet alldrig verkade sluta.

Posted on: 2006/6/11 15:54

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper