vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
Chemtrails...igen
#1
I tisdags gjorde dom åter entré. Efter 5-6 veckors uppehåll här i Jönköping.
Ett par snygga linjer, 5 stycken i perfekt förhållande till varandra, med kanske en kilometers mellanrum. Dagen erbjöd ett skådespel likt det jag sett förut, men den här gången "löstes" dom inte upp lika lätt, och virvlade sig nästan som ormar...

Alltså, vad är det dom sprayar ut på himlen?
"Chemtrails" och foliehattsidéer hit eller dit, det här är inte längre en charad om vem som har rätt eller fel, eller om vem som ser spöken i molnen eller inte.
Någonting sprayas ut ur dessa flygplan, över våra huvuden!
Till den som vägrar att se det pga förutfattade meningar om hur otänkbart detta skulle vara, måste våga tänka om.
Titta på himlen!
De finns där, ibland 2-3 dagar i sträck, ibland bara över en dag. snyggt upplinjerade över himlen runt 8 på morgonen. Vid lunch brukar de ha blivit en fetare gojja som har blandat upp sig något. som maskar på himlen. På eftermiddagen ligger de som täcken utbredda. Morgonen efter är det antingen väldigt molningt eller så ligger dimman tät.
Det är svårt att motbevisa att detta fenomen inte existerar eller har ett samband.
Och har du inte sett det än så börja titta!

Frågan är väl hur djupt kaninhålet egentligen går??...
Ibland tycker jag mig se svajande flaggor i horisonten. Röda, med en vit cirkel och ett hakkors i mitten...

vår svenska "motståndsrörelse" till detta fenomen, tycks precis som bfd ha blivit nedstängda,
http://chemtrailtruthsweden.ning.com/

mer än en källa har angett dessa som stora skurkar i leken,
http://www.evergreenaviation.com/
intressanta bilder på startsidan...

Jag tror att det är dags att vakna nu,
innan dagen kommer då dom fyller dom där spray-tankarna med något verkligt hot...

inga trails, den 14e augusti, sedan en månad tillbaks
http://www.youtube.com/watch?v=VHZGU49TUQ8

och massa trails, den 20e och 21e
http://www.youtube.com/watch?v=urVKsvecThI

Nånstans ringer det en deja vu-klocka...


Edited by patrik1975 on 2010/9/2 21:12:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#2


See User information


Ja, verkar som dom bytt soppa med. Dessa nya blir mer som dis efter ett tag. Lite svårare att se.

Posted on: 2010/9/2 20:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#3


See User information
Vart tror du planen landar?
Vilka tror du flyger dem?

Sjuka människor?

Dom experimenterar med folket.

Cia gjorde liknande saker på vissa mindre byar på 80 talet där man besprutade byar med virus pulver som gav hjärnhinneinflammation och andra sjukdomar.

När människorna vaknade en dag låg hela byn under ett fint vit täcke av meningitbaciller.

Sedan fick dom order av staten att ta på sig munskydd och hanskar och rengöra alla ytor med desinfektionsmedel och inte komma i kontakt med pulvret.

Flertalet insjuknade i hjärnhinneinflammtion.

Jag skulle tippa på att det är något liknande skit.

Steriliseringsprogram förmodligen eftersom det verkar vara vad dom siktar på främst.

Eller någon radioaktiv gegga eftersom det finns ett såpass stort intresse i att producera uran.

Posted on: 2010/9/2 21:11
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#4


See User information

Allt handlar om kontroll, handrar om att hålla folk i rädsla o negativ energi... Däng, vaknar folket upp, kan dom ju inte bli kontrollerade.

Kommer nog bara se mer o mer av sådant här tjaffs.

Dom försöker o försöker, men under tiden vaknar folk upp under näsan på dom... Massa kräppa och konstiga folk överallt och dom blir bara fler o fler....

Posted on: 2010/9/2 21:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#5


See User information
Sök på .

black choppers spraying villages

Och ta en titt på vad dom sysslar med i afrika ochså.

http://bushwarriors.wordpress.com/category/about/


Posted on: 2010/9/2 21:18
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails...igen
#6
Shen, precis som du säger,

Hur? , jag säger HUR?? ...kan detta fortgå. Utan allmänhetens vetskap. Utan någon som helst Risk (!) för medial inblandning?
Och detta händer inte bara i sverige och usa. Rapporter och bilder finns från hela världen. Detta är globalt.
Men ändå 100% waterproof.
Inge läcka.
Inget dåligt samvete.
Ingen som spiller sanningen i webkameran till youtube.
ingenting.

Ofattbart!

förstår ni? ...för jag förstår inte



@Avtar, knäppa är vi allihop!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#7


See User information
Man ser tydligt hur dom stänger av och sätter på kranarna till munstyckena som sprutar ut skiten i luften.

Människor är inte människor.

Dom sover och är blinda och bekväma.

Jag kan förstå varför folk litar mer på politiker och mördare än sin nästa.

Deras natur manipuleras mot dem.

Djur förstår bättre och mera.

Den som spiller sanningen är så gott som död, det vet dom själva.

Saknas Tro.

Vad ska man förvänta sig när folk inte har något andligt som sporrar dem?

Ingen meditation = ingen sann natur.

Menar allvarligt hur normalt är det och tillverka vapen och sälja?
Och det sker under näsan på hela nationens befolkning.

Sedan komma kalla lurat och bländat fotfolk som försöker överleva deras regler för kriminella när dom råkar illa ut och hamnar i deras burar.

Jaja förlita er på era lagar tills dom kväver er sunt förnuft lär ändå aldrig ägas så länge det behövs en bok eller en politiker för skilja mellan rätt och fel.

Som det stod skrivet den falske följer lagen blint.

Det är klart det är ju ett vapen mot folkets gemmenskap då dom berövats sitt sunda förnuft.
Säger väl sig självt.

Posted on: 2010/9/2 21:31
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#8


See User information

@ patrik1975
Jag är faktiskt ärlig där, ser inget annat samband med all den skiten NWO håller på (9/11, chem trails, oljeläckor, sprutor, maten). Så länge vi har något horribelt att beblanda oss med, sker inte uppvakningen riktigt lika snabbt med den kunde. Men det sker i alla fall, dom har lost.

Posted on: 2010/9/2 21:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails...igen
#9
Avatar, jag förstår precis hur du menar.
Rädslan är vår största fiende!

jag menar bara att knäppgökar som du o jag () finns överallt, och vaknar allt mer och mer.

Frågan är om zombie-stadiet människorna befinner sig i idag, är en effekt enbart av propaganda och det sociala spelet?
...eller om dom har blandat något i dricksvattnet?! (läs chemtrails)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#10


See User information
@ patrik1975:

Jag har i många år misstänkt inblandning av exempelvis LSD i dricksvattnet. I mindre kommuner finns det ofta flera vattentäkter förutom att många har egen brunn, men i en stad som jag tillbringat en stor del av mitt liv i finns bara en vattentäkt. Runt om i staden finns en massa mätstationer där personal ideligen kontrollerar vattnet och vilka tillsatser som är mätbara.

Under ubåtsrabaldrets tid nämndes faktiskt faran för en psykokemisk attack och just LSD var det man talade om från vattenverkets sida, så det är inte några fantasier från min sida detta.

Men det finns fler problem. Stadens vatten hämtas ur en flod och transporteras upp i mellanlager i sjöar. Det är bra, för då har man en buffert av användbart vatten om något skulle hända i floden.

Det är bara det att några kilometer uppströms vattenintaget ligger en stor elektrolytisk fabrik. Sådana fabriker använder i sina processer kvicksilver som pol och där finns stora bassänger med kvicksilver. Det har hänt att kvicksilver kommit ut i floden (man skall veta att kvicksilver är just KVICKT! Minsta rämna och det flyttar sig fullständigt blixtsnabbt).

Jag är inte kemist/metallurg men vet att kvicksilver gärna binder sig vid tungmetaller som guld men jag tror inte att det är guld man slängt i floden vid de läckage som uppstått. Men ibland varnar man för "smakstötar" i vattnet och då kommer förstås reserverna i sjöarna väl tillpass medan man försöker rena vattnet.

Det lilla samhället som ligger invid den elektrolytiska fabriken måsta ha Sveriges lägsta livslängd alla kategorier.

Därför sammanfaller många frågor här...

Så rädsla är knappast obefogat, det är högst påtagliga möjligheter för både det ena och det andra... dagligen!

Posted on: 2010/9/3 8:48
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#11


See User information
Varför misstänkt LSD i vattnet?

Posted on: 2010/9/3 13:04
"Truth is a pathless land"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#12


See User information
För att undvika att folk uppfattar hur absurd medias rapportering ibland är. Jag tänker exempelvis på ett inslag med Hans Holmer när han inför den samlade pressen tillkännagav att man spanade efter pistolen Palme skulle ha skjutits med på hustaken i Stockholm med jaktplan!

Posted on: 2010/9/3 18:21
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#13


See User information

Posted on: 2010/9/3 21:13
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#14


See User information

Posted on: 2010/9/3 21:22
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#15


See User information
@ Shen

Det stora polis-partyt mordkvällen och de glada skjutfesterna den 28 februari varje år på polisens skyttebanor skulle ju kunna tyda på det.

"Det tog tid att få tag på folk så att man kunde avspärra Stockholm efter mordet".

Ja det tror sig fan det om alla var på fest för att fira det!

Jag bodde i ett antal år i Kallebäck nedanför polisens skjutbanor. Varje år på morddagen pangade det på som fan däruppe. Jag åkte upp och kikade och vad såg jag?? Bland poliserna utmärkte sig personer i amerikanska officersuniformer fullhängda med medaljer.

Helt ärligt, sluta rota i Palmemordet. Saken är klar för länge sen...

Vad dricker poliser på jobbet? Vatten? Hela Sverige har varit helgalet i perioder. Det finns kemiska substanser av LSD-typ som kan få en människa att totalt ändra åsikt under kanske en månads tid. Under denna tid kan punktvis insatt bearbetning och svårkontrollerade uppgifter göra att vissa personer fattar ödesdigra beslut i en sinnesstämning framkallad med avsikt.

Efter en månads tid släpper oftast verkan av LSD-dosen (denna typ kallas MTE). Men då har de personer som "ställt till det" oftast syltat in sig så rejält att det inte finns någon återvändo.

Ett "chemtrail" skulle kunna innehålla MTE, exempelvis nu inför valet. Håll ögonen öppna! Och drick bara importerad juice eller vatten från egen brunn!

Posted on: 2010/9/4 8:35
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails...igen
#16
Låt oss för en sekund titta lite närmare polisens emblem.
Bakom skölden tittar en fasce fram på var sida. Fasce är symbolen för fascism. Vad fascism innebär kan lätt hittas på wikipedia.
inte nog med det så är dessa fasces knutna med band, som på ena sidan bildar IX, och den andra XI. 9/11.

Jag tror inte att enskilda poliser är dåliga människor. De är helt enkelt omedvetna om de makter som styr dem.
Och polisen har en egen väldigt speciell kodex, även kallat kåranda. Ungefär som religösas förhållande till varandra inom olika kyrkor. Det dunkas i ryggen hej vilt, och all form av tvivel mot sina egna värderingar suddas fort bort.

Den dagen en polis ställer sig upp och inser självbedrägeriet i det system som han försöker motverka, men tjänar, så kommer jag hylla en stor skål för mänsklighetens framtid.
Men den dagen är inte här än. Och lär nog dröja på sig.

Olof Palme och Anna Lindh är redan döda, de kan vi inte bringa åter till livet hur mycket vi än önskar, men frågan är vem nästa politiska offer blir? ..politiska eldsjälar med gott hjärta och avsaknaden av rädsla tycks dock vara ett minne blott, så chansen är att Anna Lindh var den sista svensk som föll offer för maktens hantlangare är stor!

Jag vet inte vart jag ville komma med detta, men eftersom tråden handlar om chemtrails så får jag väl rapportera att jönköping idag, precis som i tisdags, är fullbesprutat till max. Igår natt var det himlafenomen och ljuspunkter som ej går att förklara på naturlig väg, men då var kameran inte här. Idag är kameran här, men risken är att dessa orosmoln kommer täcka stjärnhimlen inatt så att dessa inte kan filmas.
Om inte, så lovar jag att återkomma med ett hejdundrandes himlaskådespel på youtube imorgon!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#17


See User information
Ingen födds smutsig.

Smutsig blir man när man lär sig se ner på sin nästa.

Demonisk slogan.

Tillsammans är vi starka , vi har rätt att döda.

http://www.matshelmets.se/helm_pics/se-m26-polis-emblem.jpg

Detta visar fint hur man värderar sin nästa.

http://www.youtube.com/watch?v=tj6zu8j3YkY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=cIbIawE0D-4

Posted on: 2010/9/4 14:11
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails...igen
#18
Sant, så sant.

Det kanske är helt fel att ens ifrågasätta? Genom att ifrågasätta så ser vi ju faktisk ner på systemet vi lever i.
Jag vill och försöker att bara se gott, leva gott, må bra, vara glad och inte tänka på felaktigheterna i samhället vi lever i.

Jag är splittrad i frågan, och applicerar det genom att i min vardagliga roll, med de människor jag möter, bara sprida glädje, dela med mig av och kramas hellre än sprida hemska idéer om hur illa systemet vi lever i egentligen är.
Mina konspiratoriska tankar och idéer får jag utlopp för här på vaken, och de gånger jag tar på mig en godmorgon-tröja.

Riktigt så här illa är det inte,
Resized Image


Men det är en viktig symbol för "friheten". För alla att inse att sverige inte riktigt är det sverige som vi trott att det var. Ingen får såklart missuppfatta ironin i flaggan som någon sorts post-tysk-neo-svensk politisk åsikt.

Min flagga skulle bara innehålla en symbol: <3

Kärlek!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#19


See User information
Se inte ner på dem.
Tyck synd om dem , dom är offer som sover utan kontakt med sin ande .

Be för att deras ande ska väcka dem.

Se den skölja vit ljus över dem och deras hjärtan.

Ju mera dom trakasserar dig eller slår dig desstå mer inser du hur vaken och speciell du är och hurpass mycket dom sover.

Oroa dig inte deras ande bevittnar deras handlingar när deras hjärtan är stängda.

Guds gudomliga ljus bevittnar ochså det finns inom allt och emellan allt och förbinder allt till allt.

Trolösa människor utan andlig kontakt eller upplevelser är oftast sådana att dom lättvindligt gör handlingar som fördömmer deras själar.

Livet är kort men anden är evig,, glömm inte.
Detta liv är bara ett prov.

Posted on: 2010/9/4 14:39
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#20


See User information
Det kanske är så illa ändå Patrik! Läs denna artikel!http://staten-hyperdialog.blogspot.com/

Posted on: 2010/9/4 15:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#21


See User information
Väl skrivet och väldigt sant shilton.

Ja nog är det så att det är eugenics nazister och demoner som styr.

Dom blir inte populära i många århundraden till.

Dom kommer ochså få märka att vi lever i en ny tidålder när dom får svälja vad dom skapar sinom tid ska du se.

Posted on: 2010/9/4 16:03
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#22


See User information
Jo så är det nog Shen! Några kloka ord på vägen av Harold Pinther ."Vad är filosofi?
Ett sökande efter sanningen.
Hur kan då filosofien vara överklassens vän?
Jo, överklassen betalar filosoferna för att de endast skola upptäcka behagliga sanningar.
Om några obehagliga upptäckas då?
Så kallas de för lögner, och filosofen betalas icke."
..

Posted on: 2010/9/4 16:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails...igen
#23
ni måste förstå att chemtrails är bara en av tusen saker som händer samtidigt för att hålla jorden nere på en "svart" nivå.
När ww3 kommer så hammnar denna nivå tillräckligt lågt för att antichrist ska kunna vandra på jorden. Kika gärna på Labyrinth of truth serien på tuben, tyvär har dom raderat del ett men den förklarade mest om Isis och Osiris.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails...igen
#24


See User information
Förlåt dem ty dom vet icke vad dom gör.


Dom kommer aldrig få evigt liv , dom kommer återföddas i glömska och degenerera sig själva för varje gång.

Dom ser inte längre än vad näsan räcker då det finns ingen förståelse och inse sin egen natur..

Hur ska dom då forma andra ?
Hur ska dom då inse konsekvenserna långsiktigt av sitt eget handlande?

Dom lever i mörker förlåt dem för dom gjort sig själva blinda.

Posted on: 2010/9/4 16:22
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
59 user(s) are online (59 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 59

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS