vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Håll er till sanningen!

See User information
Jag läste just några inlägg om att en atombomb skulle ha orsakat tsunamin. I dessa läser jag gång på gång "det finns dokumenterat" (Utan källor eller hänvisningar!!), "troligtvis befann sig 2 US båtar i närheten av där den började" "Moderna oljebolag som tillhör makteliten har tillstånd att använda dessa utan att meddela...". Inga källor, bilder på dokument, eller videoklipp som på nåt vis stödjer påståendena(/spekulationerna).

Om jag inte vore så artig skulle jag säga att somliga av era inlägg är obehagligt lika FOX. - I luddighet---> "People say that..." Som FOX säger instället för att ange källor.

Jag vill se lite mer konkreta bevis innan jag är övertygad!

Posted on: 2005/4/21 12:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Håll er till sanningen!

Det här är bara spekulationer. För min del tror jag det är desinformation. Efterskalven har varit hundratals och relativt stora.

Vi som håller på att studera konspirationer får måste ta sådana här uppgifter , med en nypa salt.

Det kanske går att skapa en tsynami med en atombomb på botten , men alla efterskalv talar emot detta.

mvh so88

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Dessutom vid fallet av denna tsunami skulle det ha krävts en
extrem jävla atombomd, det skulle typ behöva vara flera tusen
gånger starkare än Hiroshima atom-bomben, kanske mer.

Om Amerikanerna har någon del av sin flotta i närheten säger
inte mycket, de har ju en armebas på Sri Lanka även. De har
sin flotta utsprid lite här och var. Så det varken bekräftar eller
säger något egentligen.

Posted on: 2005/4/21 17:40

Anonym

Dom har även en flyg/flottbas tillsammans med Engelsmännen på Ön

DiegoGarcia, i närheten avMaldiverna . Denna är det inte många som känner till.

http://www.globalsecurity.org/military/facility/diego-garcia.htm

Anonym
Vad är sanning? Ingen här på vaken.se eller någon annanstans kan veta sanningen. Det är i grund och botten ett omöjligt krav att man ska hålla sig till sanningen. Sanningen skiftar, precis som lögner.

Detta handlar om att försöka finna sanningen, inte leverera den. Många sanningar har kommit fram, men att säga att det är hela sanningen, är nog svårt.

See User information
Jag tror inte att det var en medveten grej, men det är känt att oljeborrningar har gett skall och tunamis som följd. Dessutom så har jag hört att det finns dokument som beskriver att denna teknik skulle kunna användas i krigsföringssyfte.

Hur stor atombomb som krävs för att skapa detta är irellevent. Det vet vi ju inte, kanske inte så stor om man lägger den i en ficka mellan två block. Dessutom så har USA atombomber nog att spränga bort hela jorden.

Det finns även teorier om att HARP kan ha används till detta syfte. HARP är förövriht en radiostation som kan skicka ut otroliga mängder elektrisitet i atmosvären och studsa den så att den träffar jorden på valfritt ställe och med valfri storlek. Detta kan användas som ett vapen och kan orsaka skalv.

Posted on: 2005/4/21 21:44

Anonym
HAARP är mer trolig orsak än bomb. Dels för att HAARPtekniken är lättare att använda. Och de kan ju precis lägga ett jordskalv exakt vart de vill på jorden. Vi har ju exempel på de andra jordskalven för något år sedan i Mellanöstern som var enormt stor med tusentals döda, som kan ha varit HAARP.

Anonym
Jag skrev som jag skrev för att jag tror att det förmodligen ligger till så. Så länge jag inte lämnar med konkreta fakta så får man ta informationen precis som man vill. men information skall inte kalla fram några aggressioner, det är fel sätt att behandla den på. Jag sitter konstant och lyssnar på radio från hela världen, det jag skrev är den info som surras om på många olika ställen. Med tanke på vad som hände WTC -93, Oklahoma 95, 911, samt kriget och hur det startade. Lägg till agendan och hur dom arbetar tillsammans med den utrustning som dom sitter på. Det är ingen hemlighet att dom har utrustningen.

Jag tror mig veta att det är fullt möjligt, jag är inte säker, men till 95% så tror jag att det var "man made" ... Tänk på vad som hände Terri i US, hon fick svälta till döds, det är alltså på regeringsnivå man bestämmer detta nu, samma sak händer i UK för tillfället. Sakta men säkert lägger sig NWO över folket nu. För att förhindra detta så måste man gå fort framåt med informationen, så fort det bara går.

Vem som helst får lov att säga vad som helst om info jag skriver, bryr mig fullständigt inte hur någon reagerar, det är helt upp till Er som läser vad ni skall göra med informationen. Vi gör alla så gott vi kan och skall vi börja gräla om vad som stämmer eller inte springer vi in i väggen. Som investigating reporter går jag fort framåt och har jag en liten teori om något, så letar jag efter bevisen, utan teorin så går jag åt ett annat håll, eller stannar till och sjunker ner i träsket.

Teorin som jag slängde fram har jag hört i från många håll som sagt, finns det en möjlighet att arrangera detta så tror jag med säkerhet att dom gjorde det också, så pass allvarligt är det. Det är ingen teori att jordens befolkning skall minskas med ca: 80%! Om detta skall bli verklighet så kan dom inte dela ut rosor, det kommer att ske på värsta möjliga sätt, eller värre, det är inga ungtuppar vi har att göra med. Det är människor som säljer aspartam, flour, kemikalier, livsfarliga mediciner, chemtrails med mera. VI betalar för allt detta, tackar och tar imot. Skall detta få ett slut så måste all info fram, pressas igenom springor typ... Det finns ingen annan stans än på vaken.se som man kan slänga ur sig något sådant. Har man fel så kommer någon med fakta som motbevisar, har man rätt så kommer det bevis på det istället. Var inte rädd för att dra till med teorier. Det jag anser mig veta slänger jag ur mig, det finns inte tid att göra något annat och det förstår flertalet snart. Uppvaknandet har gått fort i världen, det skall något speciellt til för att kunna hejda det som komma skall.

Tänk efter hårt en stund, vad händer egentligen när flertalet får reda på sanningen bakom 911, oklahoma och bohemian grove t.ex ??? Tänk till vad som händer när det är ute bland folket! Det blir ingen dans på rosor det vill jag lova, och det vet dom...

Nåja, nu fick man skriva av sig lite :) ...

Hare gott..

See User information
Bam, Iran: 2003-12-26 01:56 UTC [1]
Indiska Oceanen: 2004-12-26 00:58 UTC [2]

Hmm....Sker det en tredje gång så kanske jag börjar tro på att någon har ett finger med i spelet. Tills dess tror jag moder jord var den skyldige.

/fresco

[1] - http://en.wikipedia.org/wiki/Bam
[2] - http://en.wikipedia.org/wiki/2004_Indian_Ocean_earthquake

Posted on: 2005/4/21 23:22

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper