vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Mystiken tätnar kring terror i Danmark
#1


See User information
För några dagar sedan gick en bomb av i förtid när en eventuell självmordsbombare möjligen utlöste den av misstag.

Attentatsmannen in spe kastades ut på gatan från hotellet i Köpenhamn han bodde på. Men han överlevde och har varit i förhör.

Omedelbart efter händelsen gick polisen ut med tillkännagivanden om att man INTE misstänkte ett samband med terror men nu har man ändrat sig. Men det är det vanliga tilllvägagångssättet i Danmark, man förnekar alltid inledningsvis det man misstänker!

Samtidigt har signalementet ändrats, mannen som kastades ut på gatan har plötsligt blivit 15 år yngre och 11 cm längre.

Antingen har man för vana att publicera felaktiga signalement för att se om någon hör av sig med det rätta signalementet eller också har man haft någon man vill sätta dit i beredskap.

Det nya signalementet verkar onekligen som klippt och skuret för en terrorist. MENA med typiskt utseende och "rätt" ålder, ute i precis rätt tid för ett terrorattentat lagom till 11/9. Hmm?

Posted on: 2010/9/13 8:08
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mystiken tätnar kring terror i Danmark
#2


See User information
Perfekt lagom till att ge högerextremisterna mer vind under vingarna och utöka EU agendan och införa tredje rikets styre.

Terrordåd eller Errordåd?

http://www.youtube.com/watch?v=kmBnvajSfWU&feature=player_embedded


Ingen som har lust och skriva en Tråd om IMF Rotschild och vilka som äger Sverige eller snarare äger slavfolket?

90% av landets tillgångar ligger ju i 10% av befolkningens ägo.


?????

Posted on: 2010/9/13 8:16
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mystiken tätnar kring terror i Danmark
#3


See User information

Posted on: 2010/9/13 9:17
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mystiken tätnar kring terror i Danmark
#4


See User information
Jag sade inledningsvis att mystiken tätnar och det är det minsta man kan säga. Det hette sig ju att han utlöst en bomb på toaletten och kastats ut på gatan.

Men på bilderna ser man en typisk MENA ligga på en gångstig i en park en bra bit därifrån (H C Örstedsparken, som annars är mest känd för att vara träffpunkt för män som gillar bajs). Man har också letat efter sprängämnen i dammen inne i parken. Sprängmedlet kan ha varit detsamma som palestinska självmordsbombare använder, "Satans morsa". Kan ha varit? Annars brukar man analysera minsta krutstänk och direkt få fram vilken krutsort som använts vid en skottlossning!

Att killens längd varit svår att mäta förstår man när man hör att han har träben och tappat det!

Som av en händelse dyker plötsligt svenska försvarets bombexpert Magnus Ranstorp upp och säger att "Satans morsa" är väldigt instabilt vilket skulle bekräfta historien. Men receptet ligger också ute på internet... (precis som nitroglycerin gjorde för många år sedan, man undvek bara att tala om hur man blandar syror, några idioter sprängde sig då med!)

Det hör till saken att killen tydligen haft en pistol med två magasin också och att hotellet ligger vid en plats där man ständigt uppmanar folk att vara uppmärksamma på kvarlämnad bagage på grund av förhöjd terrorrisk. Nämligen Nörreport station där S-tågen och Metron korsar varandra med en underjordisk station i flera våningar.

Själv föredrar jag i vilket fall som helst att ta bussen förbi området...

Posted on: 2010/9/13 10:01

Edited by Asgeir on 2010/9/13 10:18:04
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mystiken tätnar kring terror i Danmark
#5


See User information
Ååå! Nu förstår jag! Stället är mycket väl valt för att kunna locka vilken radikal islamist som helst till att rycka i snöret och spränga sig i luften! Hotellet ligger ju vid Israels plads! Visserligen har namnet strukits på googles kartor men det står fortfarande på gatuskyltarna. Dessutom ligger det nära den ultrakristna Betesdabokhandeln. Men värst av allt för de homofoba islamisterna är förstås att bögarnas parningsplats nr 1 i stan ligger tvärs över!
Det är som att locka barn med godis, Fy, PET, så får man väl inte göra!

Posted on: 2010/9/13 12:06
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mystiken tätnar kring terror i Danmark
#6


See User information

Posted on: 2010/9/13 21:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mystiken tätnar kring terror i Danmark
#7


See User information
Dom kan inte vara nyktra på redaktionerna eller hos polisen!

Det visas bilder från övervakningskameror(!) på en prydlig vit man med keps och skägg som köper ett polstrat kuvert och en rulle tejp på ett postkontor. Bildtexten lyder: "Här köper bombmannen delar till en brevbomb!". Jamen, jamen, jamen... dom säljer just sånt på dom danska postkontoren!

Tidigare har det visats bilder på en liggande figur i parken som ser ut som en typisk mager östafrikan med mörk hy och typiskt krulligt hår men utan skägg.

Han har då vistats i parken i FYRA timmar efter att ha lämnat hotellet som ligger på andra sidan staketet. På grund av explosionsrisken!? Medan dykare simmar omkring i dammen bland ankorna och letar efter sprängämnen!

Han lämnade toaletten (i källaren!) filmad av övervakningskameror(!) 32 minuter INNAN(!) bomben small. Men han kastades ju ut på gatan? Sedan kastades han tydligen in i parken... ingenting stämmer, inte en enda detalj!

Förstår någon nu varför jag ideligen skriver om LSD under rubriken Chemtrails???

Hur mår ni själva förresten? Vad har hänt??? Är detta en försmak på ett psykofarmaka-angrepp, det var ju onekligen den 11 september???

Har det hänt några tokigheter i Stockholm????? Undras hur länge det sitter i det här. Finns det några motmedel?

Själv fick jag Kung Fu på hjärnan igår, jag vet inte varför...

Posted on: 2010/9/13 21:48

Edited by Asgeir on 2010/9/13 22:04:27
Edited by Asgeir on 2010/9/13 22:06:38
Edited by Asgeir on 2010/9/13 22:07:32
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mystiken tätnar kring terror i Danmark
#8
Underbart skådespeleri! Helt i enighet med alla andra dåd och odåd. Börjar inte cia's metoder kännas lite gamla nu?
fast dom funkar ju, så som en kollega alltid brukar säga till mig,
why change a running horse?


lsd-trippade är vi allihop kanske yippiekay för chemtrailsen! haha

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mystiken tätnar kring terror i Danmark
#9


See User information
Var i Stockholm hela helgen och jag hade ont i huvudet hela helgen??

Nu är jag jag hemma igen och huvudvärken försvann så fort jag lämnade 08-området..??

Börjar fundera på om nån mixtrar med 3G-masterna eller möjligtvis Rakel..

Posted on: 2010/9/13 22:49
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mystiken tätnar kring terror i Danmark
#10


See User information
Förstår någon nu varför jag ideligen skriver om LSD under rubriken Chemtrails???

Jag är ganska så säker på det inte är LSD i Chemtrailsen. Tröskeldos ,alltså för att bli påverkad och ens känna av är 10 microgram. Första förnimmelse märks väl även vid mycket småintag.

Att minsta dos skulle ge sådan effekt eller skapa sådan virrighet är knappst troligt, på så små doser kan du blir mer fokuserad och analyserande skulle jag vilja säga.

Sorry för off topic

Posted on: 2010/9/13 23:51
"Truth is a pathless land"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mystiken tätnar kring terror i Danmark
#11


See User information
Det närmar sig schweden.

Posted on: 2010/9/14 0:24
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mystiken tätnar kring terror i Danmark
#12


See User information
Quote:

TeBe skrev:
Var i Stockholm hela helgen och jag hade ont i huvudet hela helgen??

Nu är jag jag hemma igen och huvudvärken försvann så fort jag lämnade 08-området..??

Börjar fundera på om nån mixtrar med 3G-masterna eller möjligtvis Rakel..

Det var inte jetlag då tror du?

Posted on: 2010/9/14 1:53
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mystiken tätnar kring terror i Danmark
#13


See User information
Quote:

Psycore skrev:
Förstår någon nu varför jag ideligen skriver om LSD under rubriken Chemtrails???

Jag är ganska så säker på det inte är LSD i Chemtrailsen. Tröskeldos ,alltså för att bli påverkad och ens känna av är 10 microgram. Första förnimmelse märks väl även vid mycket småintag.

Att minsta dos skulle ge sådan effekt eller skapa sådan virrighet är knappst troligt, på så små doser kan du blir mer fokuserad och analyserande skulle jag vilja säga.

Sorry för off topic


Inte alls off topic. Men den elfte september var en perfekt dag att testa nåt, för de vanliga helikoptrarna brukar inte flyga i så tätt regndis som rådde under mitten på dagen. Kanske ett sådant långvarigt duggregn är optimalt för spridning av kemikalier oupptäckt. OBS att jag INTE automatiskt misstänker NATO-flyg. Vem som helst kan obemärkt släppa upp ballonger exempelvis från en gård mitt inne i stan. Fjärrstyrda plan kan vem som helst köpa i en hobbyaffär för någon tusenlapp.

Men tack för upplysningen, jag tror att jag kan avföra LSD från mina misstankar och rikta dom åt annat håll!

LSD är inte enda ämnet som kan skapa förvirring, det finns flera hormoner som kan framkalla diverse effekter och de fungerar i mycket små mängder.

Hormonet som framkallar aggressivitet bland bin kan användas vid bekämpning av sk mördarbin. Om dom flyger in i ett område där det hormonet sprayats ut anfaller dom ögonblickligen och dödar varandra i blint raseri.

Det finns i Afrika sk "potions" man kan köpa av häxdoktorer som gör människor påverkbara så att dom ingår oplanerade giftermål eller ger bort allt dom äger eller har. För 1.500.- får du en potion som du lurar i en miljonär och sen är det du som sitter på miljonerna...


Posted on: 2010/9/14 7:46
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
34 user(s) are online (34 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 34

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS