vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Underjordisk Militärbas i Sverige
Vad är Nakadai för en idiot? Som vill ha information om hemliga baser i sverige? Har du ingen skam i kroppen? Vet Du varför baser är hemliga? ta och fundera på det en stund. Vet Du att det är brottsligt att uppmana någon till att begå brott? (att röja försvarshemligheter är ett GROVT brott). Jag hoppas att Du ber någon mod att radera din förfrågan annars så kommer jag att anmäla Dig och Vaken.se.
Du och micro kommer att ryka all världens väg.

LAGEN

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Underjordisk Militärbas i Sverige
Hörru du ditt pucko! Det är ingen som uppmanat till brott här på vaken. Det är heller inte förbjudet att fråga efter information.

Så håll käft och stick härifrån - för helvete!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Vad är Nakadai för en idiot? Som vill ha information om hemliga baser i sverige? Har du ingen skam i kroppen? Vet Du varför baser är hemliga? ta och fundera på det en stund. Vet Du att det är brottsligt att uppmana någon till att begå brott? (att röja försvarshemligheter är ett GROVT brott). Jag hoppas att Du ber någon mod att radera din förfrågan annars så kommer jag att anmäla Dig och Vaken.se.
Du och micro kommer att ryka all världens väg.

LAGEN

VA?!

Nuuu vet jag väl ändå inte vad du menar riktigt?
Jag tycker det var en helt uppriktig förfrågan, var någonstans fick du indikationen att det var en "försvarshemlighet" han försökte "röja"?
Han talar om underjordiska militära baser i USA som även nämnts att de skulle byggts i Sverige. Så det är helt ok med dig om USA har grävt ut ett enormt hål för att kunna kriga fritt härifrån? Transportera allt möjligt i enorma tunnlar fram och tillbaka under jorden? Bara för att sveriges militär är med på det?

LAGEN är det som bekämpar oss VAKNA mest.
Jag vet inte vem du är, eftersom du postar anonymt.. Men läs en gång till och sen tycker jag att _du_ kan editera ditt inlägg. Det där var bara onödigt.

Jag skulle gärna se mer information om det här också. Har inte hört talas om det tidigare.

- Lo-katten.

Posted on: 2006/6/8 21:36

Anonym
Vi får väll se...

Anonym
jag vet att den finns en ute på Utö, men det är väl ingen hemlighet..

och BTW lagen kan s*ga min pung!!!

Anonym
Det finns ganska många ledningscentraler under jord. Lite var stans ute i naturen så kan man se dessa gröna stålluckor med stoooora lås på. Dessa går rakt ner till nästa låsta låsta stållucka (ca 15 meter ner),...sedan efter denna lucka så går det rakt ner ungefär 15 meter till. Sedan går en gång till ett rum. Detta rum är en ledningscentral som är tänkt att användas vid krig. Allt är larmat, och vakter kommer på bara 3-4 minuter vid larm.

Ledningscentralen är en ganska tråkig plats,...en massa datorer, arkivskåp,lite torkad mat, filtar mm.

Tråkigt med andra ord...

See User information

Posted on: 2006/6/8 22:05
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com

Anonym
(Bosse) - Se vad vi fann på internet, bilder på militärbaser!!!

(Säpo-Nisse) - Aj aj, nu har Du avslöjat en militär hemlighet, som låg helt öppen på webben. Nu måste Du bestraffas!

Den ja, låter som en fattig frilansadvokat utan framtid :)

Anonym
*skrattar sig andlös på morgonkvisten*
Ibland är det döskönt att jobba natt!

Anonym
:)

Anonym
Kiruna
I Kiruna

Anonym
Det finns fler olika baser i Sverige,
ni ska inte skratta på eller åt detta , baserna är där och då pratar vi vi inte om secret utan om "secret bases" av annat format och av annan art.
De härbärgerar annan teknologi tillsammans med de som kan den.
Jag tycker att ni borde stoppa en strumpa i munnen innan ni pratar om vad ni tycker är er realitet lägg sordin på snacket.
Om man säger baser inte fan menar man de som ses utan dom som inte ses, de som är faktiskt är under jorden helvete, korkade mensch.

Läs och lyssna på folk som har samlat data om det hela och bilda din egen uppfattning, kom sen igen och cykla mat.
Dramaten okunniga

Anonym
Att du skulle vara en BÖG vet vi alla, kolla bara på din avatar

Lagen

Anonym
av eFeKTO den 06-06-08 23:55:05
jag vet att den finns en ute på Utö, men det är väl ingen hemlighet..
och BTW lagen kan s*ga min pung!!!

Att du skulle vara en BÖG vet vi alla, kolla bara på din avatar

Lagen.

Anonym
Solsting eller,
get with the program nörd

Anonym
Kom igen och respektera att det finns folk som inte lyder allt o alla, samt gör vad som behövs för att få stopp på alla löjligheter i världen just nu. Politik o sånt dravvel löser problem genom att slakta barn och kvinnor, även men, som inte har ett enda dugg med kriget att göra från början.

Militärer överallt, och baser, många hemliga, på denna lilla planet, som håller på att dö, på grund av att det finns folk som ännu inte sett utanför TV:n...

Vi klarar av att tillverka supervapen, som kan rosta en macka själva, innan dom smäller av... Men vi kan inte snacka med varandra, o lösa problem på samtalsbasis... Eller ens få en uns aning om hur människan egentligen fungerar, etc...

Jag tycker det är perfekt att all info flödar fritt just nu på webben, då kommer vi närmare o närmare sanningen... Så fort den berör folk så förändrar dom sig, låt det gå fort...

Hare gött...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper