vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 7 »

Re: Ett brev till vaken från Jörgen Mikael Löv

See User information
Kära vän!

Du behöver inte böja dig för någon man eftersom vår organisation toppas av en drottning.

Jag själv är "The capstone" över den patriarkaliska ordning som krävs i en situation med kaos, naturkatastorfer, svält och desperation. Men jag försäkrar dig att patriarkatet är underställt matriarkatet, så är vi designade!

Om nu någon tänker, -vem tror han att han är, Illuminati? Messias? Lucifer?

Ja, det är vår yttersta potential som människor och om det är min roll att fylla den kostymen, så kommer det bli så.

Här har jag skrivit en hel del om Illuminati och om vad jag tycker om deras historiska insats.

http://mikaellov.blogspot.com/2010/08 ... -question-and-answer.html

Om Nibiru och 2012-apokalypsen är fejk, så är jag det med!

Du är välkommen till Vara-Celebration för världens fest och överlevnadsfestival. Ingen kommer överleva utanför en Ark 2012-12-21 med medvetandet i behåll, jag har varnat dig!

Mikael Lov

Posted on: 2010/9/7 21:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hej Broder,

Skulle älska att ha en enskild dialog med dig redan nästa sommar, vet med mig att det kommer ske mycket fram tills dess och med vår syn på vilka vi är. Vet även att 2012-fenomenet är riktigt, dock finns det långt mer som kommer tillsammans med detta som är enormt positivt. Tyvärr har Hollywood hajpat den som någon doomsday-XXLx2GTI variant.
Det är långt mycket mer till den storyn än så, vilket kommer börja visa sig mer tydligt redan nästa sommar.

/ Fred

PS. Varma kläder är bra att ha i vinter.

Posted on: 2010/9/7 21:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Varma kläder är nog ingen dum idé i vinter
Tack Jörgen för igår! Det var en mycket givande stund. Vi ses snart igen
Till alla andra, ta hand om er. Och om det börjar osa bränt om sädesfälten någon dag, så ses vi i Vara

"Ta dig till vara!"

See User information
Jag måste undra om ni har kontakt med Hermes Trismegistus, som ju bor i Vara???

Posted on: 2010/9/12 18:47
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Mikael lov en högst manipulativ människa, jag genomskådade dig på fem minuter.

Akta er för denna narr.

Men han är smart men det är skillnad på att vara smart klok och vis dina reaktioner visar vad du är.

Så obama är din kompis som ska rädda så många själar som möjligt.

Johodu genom att hålla käften va.

Vemsomhelst kan säga om 2012 är en fejk så är jag det med.

Krävs inget geni och räkna ut att ark behövs för en katastrof finns hundratusental i Usa som ligger årtal före dig.

Kunde du inte hitta en modernare bild över hierarkatets struktur en dendär allmänna från nätet du som ska vara en kung över kungarnas kung lol hahahaha vilken kung alltså.

Psykets akut-jour har öppet 24 timmar om dygnet.

Sluta lek allan.

Bästa man skulle kunna göra är följa dem ord som står skrivet som redan avslöjar det som planerats sedan långt tillbaks..

En icensatt rymdinvasion, ett fenomen som producerar så mycket strålning att även djuren i djupaste haven påverkas, endast dom i bergen som lever på ljuset klarar sig.

Räcker för mig som fingervisning.

När/om niburu kommer har vi alla oss själva och skylla.

Försöker dock inte manifistera såna energier då vi skapar själva utan man tar det som kommer och ger jorden och sina medmänniskor kärlek istället för att skrämma dem.

Och lol föressten vem skulle ens vilja överleva en sådan katastrof?

Lol inte jag dock det finns andra tillfället för återkomst, hade man ju förstått om man hade varit sk upplyst.
en kung som inte ens komemr ihåg sina tidigare liv eller förstår sig på andens gång.

Lol jag har evigt liv och tro jag vet, jag har sett och upplevt livet i döden jag behöver inte fly från något jag är inte rädd för döden.

Det är den metodiken som används för att styra andra Nämligen räddsla från döden och det påvisar okunskap icke upplevelser och en trolöshets förståelse inför dödsriket och andens kretslopp.

Sayonara Nuthead hoppas du lär dig sluta ljuga en vacker dag.

Posted on: 2010/9/12 18:58
Resized Image

See User information
Käre Shen, eller Sakarja Fangshen Mikael som du heter.

Jag läser din text, men förstår inte anledningen till att du skriver.

Allt du gör är att bekräfta det jag skriver. Är detta en blyg vänskapsförklaring eller är det en utsträckt hand i smyg?

Jag anade att någon skulle kalla mig galen, så jag riggade ett test för några månader sedan så att jag fick genomgå en oberoende test. Det resulterade i att jag blev helt friskförklarad med fullgoda värden både mentalt, känslomässigt och fysiskt genom blodprov, dessutom ledde erfarenheten till en hyllad artikel och en föregångare till SVT's granskande undersökning om elchocker inom psyk. Tack Janne Josefsson!
Mina artiklar har lästs av över tvåhundra tusen svenskar:

http://www.newsmill.se/artikel/2009/1 ... filippa-gokboet-reinfeldt

Här är en ny artikel om hur eliten försöker hjärntvätta fram en borgerlig valseger:

http://mikaellov.blogspot.com/2010/09/journalist-mord-swedish.html

Nej Shen!

Jag begriper mig inte på sådana som du. Intelligent, men med en dödslängtan. Kanske är det så att du äntligen funnit meningen med ditt liv. Att först mot slutet av livet fatta att det var nu du skulle fatta att även hjärtat måste vara med för att man skall kunna leva livet.

Kära Shen, Ta dig till Vara och hjälp någon annan än dig själv!

Kram Mikael

www.sweden2012.bloggplatsen.se

Posted on: 2010/9/13 15:28

See User information
Hermes Trismegistus, en hjälte!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Hermes_Trismegistos

Resized Image

Jag är född i Vara som första sonen i en välbärgad företagarfamilj, något bortskämd och med en mycket trygg barndom tillsammans med min älskade bror.

Stor djurvän och beundrare av naturen.

Det finaste med Vara är bönderna

Mikael

Posted on: 2010/9/13 15:49

See User information
Kan lugnt säga att en Ark är ett väldigt litet skydd för det som kommer, lever du inte med jorden och följer hennes gång, finns inget hål nog djupt att gömma sig i. You can run, but you cant hide. Har en rätt fin bild av vad som väntar och den har redan börjat påverka alla människor på hennes existens. Det du försöker skapa, kommer sakna all betydelse, den dag det inträffar. Vi lever i en tid av glädje, inte en tid av mörket och rädslor.

Som sagt, ser redan fram emot att prata enskilt reda innan nästa sommar. Och du... glöm inte varma kläder i vinter...

/Peace!

Posted on: 2010/9/13 15:59

Edited by Avatar on 2010/9/13 16:23:02

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

Anonym
Några av oss kommer att få glädjen att leva för evigt.
De flesta andra kommer helt enkelt att förintas när klockan klämtar. I bibeln nämns detta som helvetet.

Men jag tror att det finns värre öden än helvetet. Kanske är det att för evigt, eller näst intill, leva som en tjänare åt de som lever på planeten som snart sveper förbi ovanför våra huvuden. Det sägs att tiden där har en annan innebörd.

3600 år som slav åt dessa annunakis eller nephilims låter kanske som en skröna. Men det gör det mesta som skrivs i aftonblaskan.

Shen, jag kan inte kommentera det du skriver, annat än att det är hårda ord du skriver. Personangrepp av den sorten är definitivt inget som ger en fribiljett till högre höjder iaf.
Den som lever med agendor för att tjäna egna syften, kommer att bli dömd när dagen är inne. Om Jörgen skulle vara det du påtalar så är hans tid redan räknad ändå, så vad spelar det för roll?

För övrigt så är jag ganska övertygad om att hela grejen med 2012 är en bluff, för att vilseleda oss, och få de som tror sig vara förberedda att tas på sängen.

2011 är året som allt kommer ske.
9/11
...och tusen andra saker.
Googla och lär. Både bibeln och Maya är eniga.

Om livet tuffar på i vanlig ordning på julafton nästa år så betyder det bara en sak. Att kampen mot den nya världsordningen måste trappas upp på allvar!
Så här kan vi inte knata runt, djupare ner i hålet år ut och år in...

Kärlek & Fred! <3

See User information
Quote:
För övrigt så är jag ganska övertygad om att hela grejen med 2012 är en bluff, för att vilseleda oss, och få de som tror sig vara förberedda att tas på sängen.

Om man väljer att tro på Hollywood, ja. Dock har min uppfattning av den verkliga "2012" en händelse som inte direkt har ett datum, utan en helt naturlig process av vårt moder jord. Vi lever i en symbios vi har glömt bort. För mig är "2012" högst verkligt, men jag kan lova att det som många andra ser som "2012" inte alls är samma sak...

Vi har alla en egen vilja. Vi väljer dom cyklar vi vill göra om eller hoppa på en ny. Men detta kanske är lite tidigt än att prata om. Är även säker på att mer och mer av detta kommer fram ur alla urgamla kulturer, då tiden är mogen för det. Och som jag ser det, är alla religioner rätt, och på samma gång fel. Det finns något bakom allt, vilket sammanfaller med alla religioner och antika kulturer/folkslag börjar pratar om idag.

Vi lever i en fantastisk tid.

Posted on: 2010/9/13 16:30

FRI

Bättring för alla!

See User information
Vi bygger inte bara en Ark utan ett system med åtta Arker med guld-apex till skydd och för att skapa en riktning för vårt medvetande genom dimentionerna och vi har täckt upp med över 20.000 arker för att alla som vill kan överleva i vår nya världsordning med en drottning på toppen och mig i bottnen. Ingen kan överleva för sig själv.

Allt börjar med en vision, någon måste vara först med att visualisera det som i efterhand hände, inget konstigt.

Om man lever utan klocka, utan negativa tankar, så är man precis som djuren, i sync med naturen och universum. Vi kommer att klara av det som krävs av oss för att alla som vill överleva kommer att överleva.

Ta dig till Vara:

http://varacelebration.blogg.se/

Mikael

Posted on: 2010/9/13 18:01

See User information
Quote:
Ingen kan överleva för sig själv.

Well. Vi har olika verkligheter och sanningar, helt klart.

Posted on: 2010/9/13 18:05

FRI

Bättring för alla!

See User information
Godnatt i huvudet på dig och din älskade Obama.

ZZzzzZZZzz

Du gjorde testet helt i onödan ditt ex hade tydligen inga problem och inse att du var galen.

Lol alla som vill överleva.

Du kanske glömmt att det är ett av allts levandes natur?

Ska se om jag inte kan spika upp ett gökbo åt dig i trädet.

Äter du din frukost på guidestones stenarna ochså?

Otroligt.

Kan slå vad om att om det inte hade varigt för vaken så hade du knappt haft en anning om vad du har en anning om idag.

Vad hade du för fantasier innan internet fanns?

Posted on: 2010/9/13 18:06

Edited by Shen on 2010/9/13 18:23:39
Resized Image

Anonym
Men Mikael,
Oavsett drottning eller kung, så betyder det En ledare i toppen.
Att döma av alla tidigare kungadömen eller drottningdömen (inkluderat de som existerar och regerar än idag!) så blir makt korrupt. Det är en livets oundvikliga cycle.
Enda sättet en fristad, ny värld, plats, community, kalla det vad du vill, kan fungera 100% så som våra hjärtan önskar, är genom en ren demokrati, där Alla bestämmer. På riktigt.
Ingen drottning. Ingen kung. Ingen president. Eller ordförande.
Kaos tänker ni säkert. Men jag tror inte det. Sunt förnuft funkar gott, ett hjärta har vi alla, och idén om hur det ska fungera kanske inte är tänkt än, men den dagen kanske kommer :)
Vad gäller domedagsprofetior hit eller dit så handlar det om två alternativ. Antingen vänds allt upp-och-ner i en rejäl röra, som bibeln förutspår. eller så händer ingenting alls. Alternativ två inkluderar kanske nån halvdan puff på ytan, skapat av ordens herrar, kanske dödliga influensor och haarp-bävningar.
Vi får se. Den 21e maj nästa år sägs fyrverkeriet sätta igång. Den 22e blir en intressant dag, oavsett om det puffar eller ej

Till sist,
Om dagen kommer så är kinnekulle kanske inte en dum mötesplats? iaf för alla som bor i omnejd, eller inte har något bättre alternativ. Det går säkert att hi-jacka en av alla dom där vindsnurrorna som står över hela falköpingsbygden i framtiden om ström skulle behövas. Och gårdar finns det gott om.
Bra vibrationer.

Men något kungadöme blir det inte tal om! :) då får vi öppna vaken-gården där me och dela ut flyers till granngården haha

Vara. Vi ses där om det smäller :)
Smäller det inte så får vi faan börja väcka folk. Någon nyare världsordning har jag ingen lust att bo i resten av jordelivet...

Frid!

Allt är jävligt hokus pokus asså

See User information
Helt rätt patrik.

Man kan ju säga såhär ochså.

När någon säger jag gjorde ett prov för att se om jag inte var galen så är det en Big No no tecken.

Vill han övetyga folk så är det inte så svårt.

Det är bara bjuda in oss för att skåda arken eller gaskammarn.

Svårare än så var det inte.

Men jag gissar en obalans i roten eftersom det där stäpptänkandet ligger.

Posted on: 2010/9/13 19:16
Resized Image

Anonym
oavsett vad så är det inte okej att säga så. om någon.
vi är alla människor.

oavsett om vi sitter vid netiketten eller etiketten.

*tummen ner* för netiketten shen.

Konstruktiv kritik däremot. helt okej

Fred ffs!

Mikael,
Känner du någon frimurare? eller någon som sympatiserar med sådana åsikter och tillhör någon orden?
Antingen så hackar vi swEden i bitar här och nu, eller så kommer vi fram till att det är en skitbra idé shoot.

men det är just det som är det farliga med att vara här .... på VAKEN.SE, här går ingen säker!
Tanken är fri!

Edited by patrik1975 on 2010/9/13 19:52:38

See User information
Killens hjälte är obama liksom.

Han ser upp till massmördare.

Han vill bara stå i centrum och manipulera.

Posted on: 2010/9/14 9:18
Resized Image

See User information
Från en av mina facebook kontakter.

Thing is for years, some of us thought that the galatic alightment will make the sun's activities worse and others kept on saying that there would be a great change. I've met a few Mayans when I was a T.A. for my mothers' ESL class. They co...uld translate the whole calender. They told us that it's the expiration date for us to make changes that are good for the world, and if we don't do anything about it; somethings' gonna come up. They have over 13 calenders and they all last for 26,000 yrs. There has been no proof that anything happened throughout those years. We don't know what to us though. It is scary from the fact that many other ancient cultures predicted this too. I'd prepare for it just incase anything happens. We're just gonna have to see for ourselves.

They told us that it's the expiration date for us to make changes that are good for the world,

us to make changes that are good for the world

and if we don't do anything about it; somethings' gonna come up.

Posted on: 2010/9/14 10:05
Resized Image

See User information
JML skrev:

Jag är född i Vara som första sonen i en välbärgad företagarfamilj, något bortskämd och med en mycket trygg barndom tillsammans med min älskade bror.

Stor djurvän och beundrare av naturen.

Det finaste med Vara är bönderna

Då kanske vi är släkt. Jag är dock inte uppvuxen där. Vad jag känner till både om Vara och många andra delar av landskapet (även där jag bor, ej långt från Vara) är att här finns en gränslös ondska och rädsla.

Men det kan ju vara (!) så, både och finns på en plats.

Posted on: 2010/9/14 10:17

See User information
Kära vakna vänner!

Stockholm kommer mycket snart liksom alla andra storstäder i världen förvandlas till något helt annorlunda.

Allt detta beror på att jordens presessions-cykel avslutas efter 26.000 år med ett fullt varv 2012-12-21 och det är detta samt det faktum att jorden kommer passera den galaktiska ekvatorn med ett avtagande magnetfält, som gör att det samhälle vi lärt oss att älska och hata, för alltid kommer att försvinna och ersättas av en ny fantastisk värld baserad på äkta rättvisa, där du själv är centrum av universum.

Vi har förberett för er kära vänner att överleva på landsbygden i Vara och alla som "tar sig till Vara" och blir del av vår gratisfest "Vara Celebration" får en biljett till vår Ark Q1 djupt ned i berget Kinnekulle under passagen 2012-12-21.

När militären patrullerar på gatorna i Stockholm och maten tagit slut, skriv "swEden2012" på din dörr. Då är du under vårt beskydd och du har med det lovat att inte ha vapen eller alkohol hemma och att du inom en vecka kommer ta dig till Vara och ingå som del i nya världen.

Jag ber dig vara modig och göra upp med dina egna inre "demoner" genom att försona dig med dina ovänner medan du har tid. Se också till att ha lite burkmat och vatten i dunkar hemma.

Vi lever nu i sista dagen enligt mayakalendern och energierna från universum påverkar jorden med massiva katastrofer från ort till ort som du säkert sett.

Alla nyhets-redaktioner vet om detta och de försöker lugna folk genom att skriva tarvligheter om kungen eller liknande, för att slippa rapportera om vad som verkligen sker i världen just nu. Läs min dagbok för att få större inblick i världsläget.

Låt dig inte luras, och gör dig inte till fiende till makthavarna. Du har ingenting att frukta! Det finns en utväg för dig och dina vänner med gratis leverne, gratis konserter i en kärleksfull miljö.

Här är en video jag publicerat som förklarar lite mer.

http://mikaellov.blogspot.com/2010/10/sweden2012.html

Om du inte vill vara en arbetare, så kan du bli en ledare själv och framtida kung under vår Drottning som kommer från Norge.

Hon är garanten för att alla framtida ledare kommer sköta sig eftersom hon har makten att stänga av livsenergin för brottslingar i framtiden. Se henne som en snäll och vårdande mamma, en bidrottning i kupan.

Jag har nu bjudit in frimurarna och regeringen och förklarat vad som kommer ske framöver och ni kommer alla se oss i Iran med president Ahmadinejad för att fira starten av arbetet att rädda mänskligheten.

Med kärlek,

Mikael

Brevet kan läsas i sin helhet här:
http://mikaellov.blogspot.com/2010/10/concert-in-iran.html

Här följer brevet till statsministern:
http://mikaellov.blogspot.com/2010/11 ... redrik-reinfeldt-och.html

Käre vän

På söndag fyller jag fyrtio år, det är den sjunde november.

Jag har bjudit in frimurar-organisationen på kaffe så att vi får träffas, det finns mycket vi behöver upplysa varandra om.

Jag vill kunna vara totalt ärlig mot mina vänner som hjälper mig att rädda Drottningen. Det handlar om besättningen i Arkerna.

Jag har inga som helst invändningar om hur befolkningarna i städerna behandlas, jag har lyft min hand från dem genom mina varningar och jag kommer rädda de mina genom mitt nätverk på sweden2012.bloggplatsen.se

Det viktiga för mig är att du och dina vänner skall trivas i framtiden, i världen efter denna. Jag vill att du skall få ta med dig din familj och dina vänner!

Därför är det endel saker jag måste meddela om hur vi kommer att resa genom våra Arker.

Det handlar om medvetandet.

Det är ledarens ansvar (kung och drottning) att släpppa in rätt människor i Arken och nya världen.

Det som styr vem som får komma in är den känslomässiga bindningen mellan ledare och följare. Ju högre upp i Ark-systemet, desto renare måste individerna vara.

För mig är det endast en enda sak som styr om man får komma in i vår Ark Q1 eller inte, och det är om man hjälpt mig att rädda Drottningen i tid.

Det är för nya världsordningens skull som jag slutat att skicka ut email för att varna människor, för att jag uppfattade sprängningen i danmark och tågutspårningen mellan norge och sverige som ett tecken till mig att "ta det lugnt."

Jag vet att jag och Drottningen inte är hotade av våra egna vänner.

Det har varit en lång och ensam resa för mig personligen. Jag saknar Drottningen och jag har meddelat henne att vi inte kan ses förrän jag fått fysisk kontakt med företrädare för världsregeringen.

Dessutom har jag tandvärk vilket gör att jag sover dåligt och det påverkar mitt humör och mitt arbete och du vet liksom jag att människor som arbetar utan lön i sverige inte är välkommen när man behöver hjälp.

När vårt medvetande i Arkerna pressas samman av universums krafter, så uppstår ett fält kring oss, en enorm merkaba.

Alla 144.000 personer som ingår i en Ark måste släppa taget om sitt ego för att inte bli galen av energierna som strömmar genom kroppen. Var och en blir genom sin kropp en spegling av helheten. Det är individens självkänsla som avgör hur stor pusselbiten blir.

Om den känslomässiga bindningen inte existerar mellan ledare och medarbetare, så finns det ingen chans för individen att överleva passagen och en viktig plats har slösats bort i Arken.

Detta är anledningen till att faraoerna vägde sina vänners hjärta mot en fjäder innan de slapp in i Arken.

Jag har som företrädare för Drottningen förlåtit mänskligheten, Illuminati, Vatikanen och alla i historien för allt som skett. Mord och tortyr, eftersom jag vet att individerna var omedvetna om hela sanningen. Nämligen att ondskan skapats genom att göra människor omedvetna, för att därigenom skapa en kontrast till ljuset, en rot för mänskligheten in i evigheten.

Genom att jag tagit på mig rollen att förlåta alla så kommer ni alla som hjälper mig att rädda drottningen att överleva och det är hon som kommer rädda mig, genom att jag älskar henne över allt annat. Det är så vi alla hänger ihop.

Vårt medvetande i Q1 består av alla samhällsklasser från Wallenbergarna till uteliggarna i Stockholm, min uppgift är att samla min flock av vänner. Du är en viktig vän för mig eftersom du har makt att hjälpa oss.

Det jag garanterar dig, såvida du hjälper oss, är att du och dina barn kommer att överleva i Q1.

Även din fru kommer att överleva, såvida jag utvecklar en känslomässig bindning till henne. Just nu har jag inte det. Läs gärna min artikel i Newmill:

http://www.newsmill.se/node/12870

Det är därför jag skriver till dig, eftersom jag vill rädda livet på din fru.

En sak som verkligen skulle få mig att tycka om henne, vore om hon engagerade sig privat för de hemlösas situation i Stockholm.

Låt mig fixa pengar åt henne så att hon kan investera i ett hus med minimal standard, så att hon blir uppskattad av svenska folket.

Jag behöver värva arbetare från denna "klass" människor, eftersom jag vet att de är de finaste och mest gudsfruktiga människor man kan finna.

Alla som klarar sig utan alkohol är välkomna att sköta våra växthus i Vara-Celebration.

Som du förstår kan jag endast fixa pengar från stockholms elit när frimurarna accepterat mig som broder och jag är beredd att bevisa för er alla vem jag är om ni bjuder in mig.

Dagarna går och för varje dag som jag inte får arbeta med viktiga saker, som att träffa Obama och välja ut de andra sex världsledarna som skall förena hela världen, så spills människoliv.

Därför ber jag dig, kära vän. Bjud in mig så att arbetet kan börja!

Vänliga hälsningar,

Jörgen Mikael Löv
070-2862406

Brevet hänger samman med "The human maze"
http://mikaellov.blogspot.com/2010/11/get-in-game.html

Posted on: 2010/11/5 21:14

Edited by Mikael on 2010/11/5 21:44:59

See User information
Brottslighet är det och söka sanning?
Är det och vara ett offer för en monetär lögn där vissa ska ha och andra inte.

Du bör söka hjälp omgående för ditt mindervärdeskomplex.

Innre demoner utrycker du dig själv då eller?

Mayakalendern,, börja med att fråga en mayaindian vad den handlar om innan du gastar.
Det är förändringens tid vi bemötter.
Och för en bra förändring bör vi förändras.
Man manifesterar .
Allt har en orsak.
Enda du gör är att kasta bränsle på elden.
Om det är en sån värld du vill leva i må då den drabba dig så resten av dina överlevande dagar förblir ett helvete.

Det är inte klokt, för det finns ingen klokhet.

Ska människan smita från sig själv?
Vart ska du gömma dig då?
Leva under jorden som en råtta?
Dyrka dina guidestones du och förklä dina demoner.

Enda orsaken till att jorden skulle behöva rensas är för att människor behöver rensas då dom inte har någon kontakt eller förståelse varken för jorden eller sina drifter.

Och det hjälper du verkligen till med.

Den metodik du använder dig av gömma dig under jorden baseras på inget annat än frihet genom självförnekelse.

Skapa räddsla och den drabbar dig själv.

Posted on: 2010/11/5 21:30
Resized Image

See User information
Allt jag gör är att rädda folk.

Låt försynen visa vem av oss som har rätt!

Lycka till

Mikael

Posted on: 2010/11/5 21:46

See User information
Man räddar folk genom att väcka dem inte skrämma dem.

Tydligen har du inte fattat mayakalendern.

Inte guidestones heller för den delen.

Men för all del dyrka på.

En liten bakläxa.

http://se.clearharmony.net/articles/200205/1657.html

Så nu ska vi se till dom posetiva egenskaperna och dom andliga.

Så du tror att man kan lura det andliga genom att gömma sig underjord?

Är det vad du skulle kalla bibehålla dom posetiva egenskaperna?

För det första väck din ande sen kan du gasta vidare för tydligt är att.

Du är rädd för döden.

Och är det något jag har lärt mig så är det att ju mera trauma desstå mera räddsla för döden.

Det tyder ochså på brist på andlig förståelse och upplevelse.

Du kan inte gömma dig från ditt eget öde och din egen ande.

Denna tid vi lever i är en väckelsens tid för att människan ska ändra sina vanor synsätt och metoder, annars går det illa.

Knappast något jag ser dig eller eliten sponsra.

Ska vi göra som dig förvandlar vi jorden till ett riktigt mysigt litet helvete.

Hellre vara förklok än efterklok om katastrof drabbar folket är det inte pga något annat än det var enda sättet och ändra folket.

Och varför då?

Jo pga just din metodik fly.

Fly från dig själv så du behöver genomlida det enda som kan väcka dig.

Posted on: 2010/11/5 21:58
Resized Image

See User information
Det som står i länken bekräftar det jag skriver.

Det jag gör, är att presentera ett val för människor. Stanna hemma och dö av floden och strålningen under 2012 eller anslut dig till vår överlevnadsfest på landsbygden med biljett till vår Ark i Kinnekulles berg skyddad av en sju meter hög guld-pyramid stående ovanpå berget till skydd mot universums strålning när jordens magnetfält upphör under tre dagar.

http://sweden2012.bloggplatsen.se/

Gör hemläxan själv genom att läsa hur planen ser ut. Det är inte jag som har kommit på den, jag har tagit emot den av samma personer som gav inspiration till människor förr i tiden.

Det är riktigt att detta är en reningsperiod för mänskligheten, och det krävs ett offer från var och en. Och ju tidigare man inser att offret är att lämna allt det som egot klamrar sig fast i, nämligen sin dyra lägenhet i stan, sina ägodelar och sina otroende vänner, desto större är chansen att man överlever det som kommer.

Jag tror inte på berättelsen om Jesus, utan hela storyn var symboliskt menad för att varna de som hade öron att höra med vad som skulle komma i en snar framtid, nämligen passagen in i femte världen.

För att vår kropp skall överleva, måste vi skydda den från floden och strålningen, läs vad bibeln skriver:

Och om den tiden icke bleve förkortad, så skulle intet kött bliva frälst; men för de utvaldas skull skall den tiden bliva förkortad. (Matt. 24:22)

Och om Herren icke förkortade den tiden, så skulle intet kött bliva frälst; men för de utvaldas skull, för de människors skull, som han har utvalt, har han förkortat den tiden. (Mark. 13:20)

Och vi förkortar tiden genom att bygga Arker med guld ovanpå för att efterlikna kroppens chakrasystem i materiell form, den sk. merkaban.

Här kan du läsa mer om den stargate vi bygger:

http://mikaellov.blogspot.com/2010/10/new-world-order.html

Min tolkning av nya-testamentet:

http://mikaellov.blogspot.com/2010/10 ... v-cencurerad-artikel.html

Du är hjärtligt välkommen!

Mikael

Posted on: 2010/11/6 2:42

« 1 2 3 (4) 5 6 7 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper