vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 ... 9 »

Re: Ni som röstade på SD...

See User information
Quote:

BiReal skrev:
Oj dubbel post, vad har det med att jag är påläst? jag är fortfarande nöjd över att det havererar. Edit, parti blocken menar jag om du inte fattar det.
Varför skulle det haverera? Förstår du inte att alliansen bara behöver söka stöd från MP? Det kommer kanske tom betyda alliansen och S samarbetar, för de kommer inte låta SD få någonting att säga till om.
Du drömmer BiReal. Jag är besviken hur okunnig du verkar vara trots allt. Hur vaket är det att rösta på SD liksom? Ett litet missnöjesparti. De går inte till botten med problemen, utan har samma recept på problemen som USA... Lagstifta bort.

Posted on: 2010/9/20 10:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Han styrs av känslorna och sin anpassnning.

Han tror på ekonomin och har inte fattat vad kultur är en produkt av.

Det får han komma på själv.

Posted on: 2010/9/20 10:33
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Kola in en av EAP's Hussein Askary åsikt om SD, den är intressant..

http://www.larouche.se/artikel/sverig ... aternas-populism-avslojas

"Medan Sverigedemokraterna tittar åt andra hållet och skapar ett stort ståhej om invandrare och islam, gruppvåldtar finansspekulanterna och deras bankirvänner det svenska folkets ekonomi och kapital". I hela Europa, inte bara Sverige, frampiskas nu en hysterisk stämning mot invandrare och romer, och en anti-anti kampanj är igång från vänsterhållet. Det kommer snart se ut som i Tyskland innan nazisterna tog över, när kommunister och nazister slogs på gator och torg, och en förvirrad befolkning och politisk elit inte längre kunde förstå vad är verklighet och vad är fantasi."

Låter som Order out of Chaos för mig!?

Posted on: 2010/9/20 10:34
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Det är klart att folk kommer att bjuda motstånd innan de uschliga islamisterna mm tagit över.

Posted on: 2010/9/20 10:55

See User information
Quote:
uschliga islamisterna

?

Känner du inte att du e ute på lite "svag is" med sådana uttryck gatlopp?

Posted on: 2010/9/20 10:57

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Precis vad dom vill.

Kallas inte Antichrist utan orsak.

Posted on: 2010/9/20 10:57
Resized Image

See User information
Quote:

Quote:
uschliga islamisterna

?

Känner du inte att du e ute på lite "svag is" med sådana uttryck gatlopp?

Den svaga isén vilar Sverige på, och Europa som helhet.

Kalla de för muhammedanerna då, om det verkar bättre.

Posted on: 2010/9/20 11:01

See User information
Känns det inte lite pinsamt hur SD stod och lät som huliganer på sin valvaka? Det lät mest som ett fotbolls-derby därinne med deras "Jimmie Åkesson skalalalala... Jimmie Åkesson sha-lalalala!"
Mycket svordomar också ur åhörarna och andra tecken på dåligt vokabulär och pinsamma intellekt.

Posted on: 2010/9/20 11:09

See User information
Quote:

wavemaster skrev:
Känns det inte lite pinsamt hur SD stod och lät som huliganer på sin valvaka? Det lät mest som ett fotbolls-derby därinne med deras "Jimmie Åkesson skalalalala... Jimmie Åkesson sha-lalalala!"
Mycket svordomar också ur åhörarna och andra tecken på dåligt vokabulär och pinsamma intellekt.

Det får man fråga de som eventuellt betett sig dåligt, det är bara de pinsamma/dåliga som behöver skämmas för sin egen pinsamhet.

Posted on: 2010/9/20 11:18

See User information
Quote:

adekvat skrev:
Det får man fråga de som eventuellt betett sig dåligt, det är bara de pinsamma/dåliga som behöver skämmas för sin egen pinsamhet.

Det var hela deras valvaka. Detta var samstämmigt. Fotbolls-derby. Du vet jag gillar och respekterar dig adekvat, men här tycker jag du är lite vilsen.

Posted on: 2010/9/20 11:21

See User information
Quote:

wavemaster skrev:
Quote:

adekvat skrev:

Det var hela deras valvaka. Detta var samstämmigt. Fotbolls-derby. Du vet jag gillar och respekterar dig adekvat, men här tycker jag du är lite vilsen.

Visst... jag tyckte det var töntigt och barnsligt, och man bör tystna så partiledaren kan tala... och de borde också värdesätta att det sänds ut via svt, så dumt att de tog massa tid med trams, det kunde ju gjort att svt återgick till studion. Men så är många, och det är som du säger fotbollslikt - men det jag skriver var bara att säga att det är bara de som själva beter sig dåligt som behöver skämmas, vill du att vakenusers ska känna skam också eller, skäms man för egen del över egna dåligheter, då kan det vara skönt att projicera peka på andra som ska skämmas.
Man behöver inte skämmas över andra. Kanske du är programmerad i marxistiskt tänk bara, och inte är medveten om det, "Alla (ska skämmas) tillsammans" + "Alla ska med (och känna sig skamsna, det finns alltid något att huka över...)".

I solidaritetens namn så tar vi alla på oss skamskulden nu...

Posted on: 2010/9/20 11:44

See User information
Quote:

Varför skulle det haverera? Förstår du inte att alliansen bara behöver söka stöd från MP? Det kommer kanske tom betyda alliansen och S samarbetar, för de kommer inte låta SD få någonting att säga till om.
Du drömmer BiReal. Jag är besviken hur okunnig du verkar vara trots allt. Hur vaket är det att rösta på SD liksom? Ett litet missnöjesparti. De går inte till botten med problemen, utan har samma recept på problemen som USA... Lagstifta bort.

För det första kan jag inte förstå att du inte ser problemen med det ökade islamistiska inflytandet över sverige och den katastrofala invandringspolitiken. SD vill ju iallafall diskutera invandringspolitiken något som ingen av de övriga partierna vill eller vågar göra.
Förorterna brinner och det blir värre för varje år som går och du vill inte göra något alls för att hindra trenden.

Quote:
Varför skulle det haverera?

Det har ju redan havererat SD är ju inne, det är inte längre två block system. Mycket riktigt kommer alliansen att tvinga söka stöd hos MP, något MP just nu säger sig vägra. Med tid kommer MP att gå över till alliansen även om det kommer bli tuffa förhandlingar båda sidor sitter på hjärtefrågor de absolut inte kommer att rubba sig på t.ex. Mps vilja att avskaffa kärnkraften.

När väl MP det unga och framtidsstarka partiet går över till alliansen så blir det bara Socialdemokraterna och Vänstern kvar i det blocket.
Socialdemokratiska medlemmar har redan uttryckt vilja att föra sin politik själv, och när det bara återstår det kommunistiska spöket som likt ett ankare drar ner dem, kommer de att kapa ankaret. Kvar blir Vänstern ensamma och förhoppningsvis går de under.
Det är bara ett tänkbart scenario så hur kan du säga att partiblocken inte havererar?-
SD kommer röra om i grytan av sin blotta närvaro.

Posted on: 2010/9/20 11:49
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
För er som har lite vet i skallen och facebook konto.

Joina gruppen.

Get together för jämlikhet KL 18 PÅ PLATTAN. (INGET BRÅK, Bara kärlek!)

tebe skrev

Kola in en av EAP's Hussein Askary åsikt om SD, den är intressant..

http://www.larouche.se/artikel/sverig ... aternas-populism-avslojas

"Medan Sverigedemokraterna tittar åt andra hållet och skapar ett stort ståhej om invandrare och islam, gruppvåldtar finansspekulanterna och deras bankirvänner det svenska folkets ekonomi och kapital". I hela Europa, inte bara Sverige, frampiskas nu en hysterisk stämning mot invandrare och romer, och en anti-anti kampanj är igång från vänsterhållet. Det kommer snart se ut som i Tyskland innan nazisterna tog över, när kommunister och nazister slogs på gator och torg, och en förvirrad befolkning och politisk elit inte längre kunde förstå vad är verklighet och vad är fantasi."

Låter som Order out of Chaos för mig!?

Precis vad dom vill.
Kallas inte Antichrist utan orsak.

Kallar det manipulativt valfusk och maktmissbruk såsom alltid varit.

Posted on: 2010/9/20 11:50
Resized Image

See User information
Quote:
Get together för jämlikhet KL 18 PÅ PLATTAN. (INGET BRÅK, Bara kärlek!)

Bra vi behöver diskutera jämlikheten i sverige när religiösa grupperingar får åtnjuta undantag från lagen då särlagstiftning anpassas till deras nedvärderande kvinnosyn.

Posted on: 2010/9/20 11:56
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Quote:

BiReal skrev:
Mycket riktigt kommer alliansen att tvinga söka stöd hos MP, något MP just nu säger sig vägra.
Vad pratar du om? De säger ju sig gå över till alliansen om de får vice statsminister posten eftersom de då skulle vara alliansens näst största parti.

@adekvat: Vad jag menar är att det är pinsamt att fotbollshulliganer får en plats i riksdagen. Dessutom har de inga lösningar på problemen, utan tar till samma recept USA gjort.

Posted on: 2010/9/20 11:59

See User information
Du läser inte allt vad man skriver va? för meningen efter säger jag ju att MP kommer gå över till alliansen, men att det har väldigt skilda syner på hur politiken ska skötas.

mycket märklig post du gjorde där.

Quote:

Dessutom har de inga lösningar på problemen, utan tar till samma recept USA gjort.

De vill ju diskutera fram lösningar de är det enda partiet som vill göra det. Men du vill att vi ska fortsätta tiga och censuera problematiken? snygg lösning du kommer med.

Posted on: 2010/9/20 12:06

See User information
Quote:

wavemaster skrev:
Quote:

BiReal skrev:
Mycket riktigt kommer alliansen att tvinga söka stöd hos MP, något MP just nu säger sig vägra.
Vad pratar du om? De säger ju sig gå över till alliansen om de får vice statsminister posten eftersom de då skulle vara alliansens näst största parti.

@adekvat: Vad jag menar är att det är pinsamt att fotbollshulliganer får en plats i riksdagen. Dessutom har de inga lösningar på problemen, utan tar till samma recept USA gjort.

Det är deras politik som folk röstar på, och som är bra då.

Det pinsamma kanske är hur folk lider under stockholmssyndromet och tillber sina gamla partieliter i deras förstörande verksamhet

Posted on: 2010/9/20 12:12

See User information
Lol fotbollshuliganer??

Dom är alla huliganer, deras kostymer gör dom inte mer ciliviliserade.

Vemsomhelst kan hålla stel retorik och kläs sig som en stelnacke.

Denhär var skön ochså.

http://www.youtube.com/watch?v=vuH17i9FJGw&feature=player_embedded

Och sen när blev vaken en plattform för politiskt hjärntvätteri?

Posted on: 2010/9/20 12:13
Resized Image

See User information
Politisk korrekthet skulle jag vilja påstå är minst lika mycket hjärntvätt och den lider flertalet av här inne.

Posted on: 2010/9/20 12:19

See User information
Vad man gör på vaken när man propagerar en Antichristagenda är vad jag ställer mig frågande till??

Posted on: 2010/9/20 12:20
Resized Image

See User information
Quote:

Man undrar ju hur det känns nu så här efteråt. Här har kvinnan utnyttjat sin egen mor som slagträ i en politisk kampanj utan något som helst resultat. Måste ju kännas bittert, speciellt efter att FK gått igenom det hela som Reinfeldt lovade. Ni kommunister har ingen skam i kroppen. Det enda ni klarar av är att mörda oskyldiga människor.
---
slut citat...

Posted on: 2010/9/20 12:22

See User information
Quote:
Vad man gör på vaken när man propagerar en Antichristagenda är vad jag ställer mig frågande till??

Vad kommunister gör på vaken kan man fråga sig ;)

Posted on: 2010/9/20 12:24

See User information
Quote:

BiReal skrev:
Du läser inte allt vad man skriver va? för meningen efter säger jag ju att MP kommer gå över till alliansen, men att det har väldigt skilda syner på hur politiken ska skötas.

mycket märklig post du gjorde där.
Du sa att det skulle ske med tiden, men samtal har redan inletts med hur samarbetet skulle se ut spikat och klart.

Posted on: 2010/9/20 12:24

See User information
Quote:

BiReal skrev:
Politisk korrekthet skulle jag vilja påstå är minst lika mycket hjärntvätt och den lider flertalet av här inne.

För att man ser vad SD är och faktist håller med MSM är man hjärntvättad... Även en blind höna finner ett korn ibland och jag anser MSM har rätt om SD och har alltid gjort det. Även innan detta tog fart.
Undrar vem som är hjärntvättad när man anser man måste tycka annorlunda för att vara vaken. Ibland har gemene man rätt, eller hävdar du allt är lögn? Barnsligt!

Eliten VILL se SD i riksdagen och nu har de och du fått som ni vill... Hur vaket är det att hålla med eliten?

Posted on: 2010/9/20 12:28

« 1 (2) 3 4 5 ... 9 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper