Vakencorner
|
Psycho Cop Shoots, Kills Unarmed Man and Dog (om denna hände i Sverige...)
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.infowars.com/psycho-cop-sh ... ills-unarmed-man-and-dog/
Om denna hände i Sverige, hur då skulle MASSMEDIAN handla det? Kolla på videon och ser hur "PÅ" den där Anchorman är mot polisen. Skulle någon i SVT eller Kalla fakta vara så på som honom? Jag menar INTE att Amerikanska median är på något sätt "BRA", men, jag tycker att det skulle inte chansa att ställa sådana tuffa frågor och har denna attityden som på Fox. Tyckte det hela var synd, och hemska, men vill dela mina tänkar på hur hoppas mycket man måste ifrågasätta "men with guns " och har koll på deras ansvar, vad de gör, HUR de gör och i vilkens intresse, framförallt median. Har svenska pressen något historiskt ansvar till "vanliga medborgare" för att avslöja korruption, att vara ett stolpe som är mån om åtminstone våran "rättigheter"?
Posted on: 2010/10/13 18:03
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
Re: Psycho Cop Shoots, Kills Unarmed Man and Dog (om denna hände i Sverige...)
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Helt sinnessjukt, en ilska inom mig tar plats.
Om man skulle följa deras lagar till punk och pricka skulle nog en sådan ond person få sätta sig i elektriska stolen. Dock så tror jag att detta helt kommer att rinna ut i stranden.
Posted on: 2010/10/14 11:58
|
|||
|
||||
|
Re: Psycho Cop Shoots, Kills Unarmed Man and Dog (om denna hände i Sverige...)
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag skulle vilja att det fanns tillräckligt med civilkurage för en påhälsning om liknande händer här.
Men jag vet ochså att det finns folk som inte tolererar vadsomhelst. Om det verkligen skiter sig så får dom som sitter på köttbergsrövarna förvänta sig bo i bunkrar. Så dumma är inte alla att dom bara sitter och tittar på. Även om det må se så ut ska man inte dra alla efter en kam.
Posted on: 2010/10/14 13:30
|
|||
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login