vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 5 »


Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#1


See User information


kl 10.00 slog polis till och grep skribenten av "corruptiobloggen" i dennes hem inför familjen! Poliserna var väldigt förtegna om vad saken gällde och skribenten som gjort stora avslöjanden om polis och regering försågs med handbojor och transporterades sedan till ett annat län! Vi lever definitivt inte i någon demokrati!
För detta bud...skap vidare!!!


http://corruptio.blog.com/

Spridet vidare från FB.

Posted on: 2010/10/19 16:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#2


See User information
Ett kvitto på att han verkligen är en nagel i ögat på de.

Gripandet kommer leda till mer publicitet!


Posted on: 2010/10/19 18:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#3


See User information
Uppgifterna är 100%. Anhöriga till skribenten får inte reda på vart skribenten förts utan polisen hänvisar hela tiden till "sekretess"

ANHÖRIGA


Och detta är i Sverige.

Posted on: 2010/10/19 18:00
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#4


See User information
Vad säger vi om detta ?
Mannen är förd till okänd ort och utan att hans anhöriga meddelas om vart.
Tycker du inte det mera låter som en kidnappning än en arresstering?
När man arressteras har man rätt och meddella sina anhöriga vart man är.

Vad säger Media??

Brott mot männskliga rättigheter.
Detta liknar ju mera en kidnappning än något annat.
Gestapo metoder.
Någon som har lust att kolla med media vad som ges till svar?
Hans fru är helt förtvivlad och får inte veta något.

Posted on: 2010/10/19 19:21
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#5


See User information
Jag är oinsatt i detta, vad är det bloggaren avslöjat?

Posted on: 2010/10/19 19:29
Bring on the apocalypse...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#6


See User information
@Kaliyuga

Kolla hans blogg bara.
Finns länk i första inlägget.

Posted on: 2010/10/19 19:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#7


See User information
REFUSE / RESIST!

Bara att gå in på hans blogg och scrolla lite... http://corruptio.blog.com
Då fattar man varför de vill tysta honom.

Om han släpps eller låts leva vidare kommer man ju garanterat få reda på varför de tog in honom, han verkar inte backa i första taget.




Posted on: 2010/10/19 19:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#8


See User information
Vi kontaktar media allihopa.
Dra i alla trådar.
Han ska vara glad att han har folk som håller ögonen efter honom.
Sprider sprider.

Posted on: 2010/10/19 19:52
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#9


See User information
Har träffat honom. Är absolut en väldigt vaken person utöver det som han brukar skriva på sin blogg.

Vem kom först med uppgifterna? Har någon på Vaken varit i kontakt med hans anhöriga?

Posted on: 2010/10/19 19:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#10


See User information
Korrupta systemet städar efter sig och ser till att det tysta får fortsätta i "status quo".

Quote:

Först kom dom efter angivare, jag sa inget.
Sedan kom dom efter bloggare, jag sa inget då heller.
Sedan kom dom efter Vaken.se, då fanns bara sovande som inte förstog ett ord och kunde säga något...

- Avatar, 2010.


Posted on: 2010/10/19 20:08

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#11


See User information
Har varit i kontakt med en person som kontaktat anhöriga. Han fick uppgiften att corruptio skulle ha tagits till Jönköping, han bor i södra Skåne så det är ju en rätt lång resa.

Posted on: 2010/10/19 20:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#12


See User information
Jag kontaktar gärna massmedia, det skulle behövas ett kort pressmeddelande om vad som hänt. Utan att man nämner namn med mera. Men borde väl vara ok att skriva att han bor i Skåne och har förts till Jönköping eller ska man inte ge ut sådana uppgifter?

Posted on: 2010/10/19 20:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#13


See User information
Jag skickade detta till några tidningar. Skriv gärna om så att alla inte skicka samma text.

Hej!

Jag tänkte att detta kunna vara intressant för er. Uppgifterna nedan har spridits på Facebook och forum under dagen. Jag har försäkrat att uppgifterna stämmer då en bekant till mig kontaktat anhöriga till mannen bakom http://corruptio.blog.com som konfirmerat att "corruptio" tagits av polis kl. 10.00 och förts till Jönköping. På Corruptios blogg kritiserar han hårt polis och militär. Jag vill inte ge ut hans namn då jag inte vet om detta är ok med hans anhöriga och han själv. Ni kan själva kontakta polisen om ni vill veta mer.

Meddelandet som spridits på facebook:"
kl 10.00 slog polis till och grep skribenten av "corruptiobloggen" i dennes hem inför familjen! Poliserna var väldigt förtegna om vad saken gällde och skribenten som gjort stora avslöjanden om polis och regering försågs med handbojor och transporterades sedan till ett annat län! Vi lever definitivt inte i någon demokrati!
För detta budskap vidare!!!"

Mvh



Posted on: 2010/10/19 20:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#14


See User information
Jönköping? Dit skickar staten mycket folk som är Psyksjuka. Inte skulle väl det vara så illa.

Posted on: 2010/10/19 21:14
"Truth is a pathless land"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#15


See User information
Skicka illa kvickt Kopior av bloggen till alla åklagare och polischefer alla är nog inte med i konspirationen och då blir det inte lika lätt för dom att presentera en friserad version. Jag kan inte just nu men detta tillvägagångssätt bör användas i sådana här situationer. Glöm inte att spara alla skickade mail!
Dessutom verkar det ju som om han fått tag i rapporter som är synnerligen avslöjande ta genast utskrifter av alltihop innan dom stänger ner det hela för gott!

Posted on: 2010/10/19 21:26
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#16
Jönköping?
Det betyder att han befinner sig här...
Kanske dags för en tripp till polishuset här för en intervju?...

Såklart kommer dom hävda att han namnger personer på ett olagligt vis, men media kommer/måste täcka detta, jag har mailat de kanaler jag har.

Det som krockar och är konstigt (osmart) är att de på detta viset väcker uppståndelse kring bloggen, vilket kommer ge den än fler besökare... speciellt via fäjsbook

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#17
Den svenske nätskribenten för Corruptio.se med bloggar frihetsberövad och bortförd ur hemmet av 7-8 poliser från Landskronapolisen idag kl 10.00. Enligt anhöriga på platsen sa poliserna att han varit anhållen i sin frånvaro detta trots att polisen vetat om exakt vart den anhållne bor. Mannen skall enligt dom anhöriga blivit förd till Jönköping, och han har ej hört av sig till sin familj efter gripandet i förmiddags.

http://www.infowars.se/2010/10/19/sve ... bortford-av-polis-1452490

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#18
Kl 21:26 igår skrev corruptio följande på sin FB:

"OJ!!!
Jag säger bara Ååååååfyyyyyfasiken asså :)"


en timma senare:
"Nytt material... sprängstoff!"

Någon kanske blev orolig?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#19


See User information
Sjukt nyfiken på vad han kom över för uppgifter, som förmodligen fått honom tvångsintagen på nåt rättpsyk i Jönköping, där han kommer skjutas upp med diverse kemikalier som får honom att tänka "rätt"...

Posted on: 2010/10/19 21:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#20


See User information
Jamen läs rapporterna om polisens vapenhandel. Den med Afghanistan ryktades det om för minst ett och ett halvt år sen.

Posted on: 2010/10/19 21:56
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#21
mm det finns mycket "sprängstoff" i bloggen...

Frågan är väl vad han mer exakt fick tag i för info igår kväll?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#22


See User information
-

Posted on: 2010/10/19 22:24

Edited by admin on 2010/10/21 17:45:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#23
Har kontaktat Aftonbladet och Expressen.
Värt ett försök...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#24


See User information
Jag hade nog försökt med de aktuella lokalradiostationerna. Vad med Fria Tider?

Posted on: 2010/10/19 23:26
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 5 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
25 user(s) are online (25 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 25

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS