vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 5 »

Anonym
Nazister på vaken.se
Hur kommer det sig att det finns så många nazistsympatisörer och anhängare av bl a Juri Lina här på vaken?

Ni stödjer ekonomiskt nazismen

http://www.den-svenske.com/txt/EEkpluklkEoDOVoWlA.shtml

http://www.patriot.nu/shop/product.asp?pid=369

AFA-GÖTEBORG (Vi vet vilka ni är)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Nazister på vaken.se
hejsan AFA-GBG
jag har faktiskt skrivit om er ska leta upp det sen?

fa nu leker ja väl med döden hehe

juri linas bok där han klandrar ner på kommunismen säljs på en del högersidor men hans bok där han avslöjar hittler vill inte säljas.

jag vet inte en enda nazist här vem skulle det vara?

juri lina skriver inte på vaken.se

sen tycker jag personligen det är synd att juri lina syns så ofta på dessa sidor.

MVH Masken i Angered

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
shit vågar ja posta denna nu
jaja ja hoppas reinkarnation finns som ja ibilar mig
höhö

http://www.vaken.se/modules/newbb/vie ... 00&forum=11#forumpost6500

See User information
Själv så är min analys denna:

Vanliga 'normala' människor ser sällan konspirationen. Detta pga att de följer flertalet normer och är rädda för någon skall stöta ut dom.

De som har insett konspirationen är alltså offta 'udda'. Det kan vara allt från Buddhister till Nazister.

Jag har själv märkt att det är en relativt hög medvetenhet om konspiratonen hos högerextrema grupper. Dock så anser jag att de offta bara väljer ut de bitar som passar den egna indoktrineringen.

Sen finns det flera som inte är nazister, men som har snöat in på zionismen och israels possition i konspirationen. Detta tycker jag är onödigt, men många tycker att det är ett viktigt spår. Juri Lina är troligen en av dessa. Han har ju som sagt åtskilliga gånger besrivit hur Nazismen varit under kontroll av världsbyggarna och deras esoteriska ordersälskap.

Men den största delen av vakens medlemar, samt vakens målsättning är att bara sprida kunskap och göra allt för att skapa en fredlig och bra samhälle med hjälp av ickevåldsmetoden. Jag anser att alla människor är lika värda, män som kvinnor samt att även de som idag är 'onda' inte skall dömmas utan erbjudas ett bättre liv.

Om GBG-AFA skulle vilja veta mera så kan någon från vaken.se säkert komma till er och hålla en föreläsning och filmkväll. Vi är nämligen anti-fashistiska också och har en del gemensamt.

Posted on: 2006/6/18 9:40
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Quote:
Anonym skrev:
Hur kommer det sig att det finns så många nazistsympatisörer och anhängare av bl a Juri Lina här på vaken?

Ni stödjer ekonomiskt nazismen

http://www.den-svenske.com/txt/EEkpluklkEoDOVoWlA.shtml

http://www.patriot.nu/shop/product.asp?pid=369

AFA-GÖTEBORG (Vi vet vilka ni är)

Vem är nazist? Vem är sympatisör? Vem stödjer ekonomiskt nazismen? ... personligen avskyr jag alla politiska, religiösa eller andra samfund, organisationer som försöker styra massor av människomassor mot sin undergång i fejkade motsatsförhållanden.

Vem är kommunist? Vem är sympatisör? Vem stödjer ekonomiskt kommunismen? ... personligen avskyr jag alla politiska, religiösa eller andra samfund, organisationer som försöker styra massor av människomassor mot sin undergång i fejkade motsatsförhållanden.

Jag har frågat Lina öga mot öga och ifrågasatt hans ofta av borgerliga medier påstådda nazisympatier... han förnekade dem starkt. På den föreläsning jag besökte så gick ett gäng besökare med förmoade nazisympatier demonstrativt ut ur lokalen när han sa så här:

Den som är medlem i någon organisation, politiskt parti eller rörelse som tar ett enda människoliv är medskyldig även om man senare påstår att man inte visste.

Jag som trodde att Juri Lina var pacifist!

See User information
Quote:

maggot skrev:
shit vågar ja posta denna nu
jaja ja hoppas reinkarnation finns som ja ibilar mig
höhö

http://www.vaken.se/modules/newbb/vie ... 00&forum=11#forumpost6500

maggot, det var riktigt bra skrivet, tror inte du skulle få problem för det där. ALLA har vi fel och brister, en del mer, andra mindre, det beror nog på vem man frågar eller vem man synar. Jag för min del, har försökt under några år att inte dömma för fort, iblamd kan jag erkänna att det är jävligt svårt ibland. många, många gånger finns det en anledning till varför vi människor blir som vi blir. det är inte alltid som vi aktivt väljer våra öden i livet, det är vad jag tror på just nu.

ha det gött alla

Posted on: 2006/6/18 15:17
Stå på dig innan någon annan gör det

See User information

Jasså, Du har gått på Propagandan om att J. Lina skulle vara Nazist !!

Du borde läsa " Världsbyggarnas Bedrägeri " innan och inte gå på den hjärntvätt du matats med.

Nazist är de minsta J.lina är.

Men så fungerar Etablesemanget när någon trampar dom på tårna.

Likadant var och är det i England vad gäller David Icke. Honom har man smutskastats som Nazist också.

Läs Boken och Tänk själv !!!

Vill du ha en VärldsFascist-STAT med ÖVERVAKNING,ÖVERVAKNING , ÖVERVAKNING m m m m????

Det är dags att vi Vanliga vaknar upp och samarbetar istället för att kasta skit på varandra.

Synd att du inte genomskådat denna Programering av folk.

Det är dom i toppen som du skall Syna och det är precis det Jyri Lina Gör !!!

Så åter igen igen Tänk själv och Lämna FlockMentaliteten !!

Posted on: 2006/6/18 15:23

Anonym
Nazist kanske han inte är,...men han hetsar emot judarna för mycket. Det är inte judarna som är problemet,...orsaken till skiten ligger högre upp,...ovanför både Illuminati, frimurarna osv.

Angående världsbyggarnas bedrägeri så har jag läst den,...men gav bort den sedan till en vän. Har även läst "den judiska rasismen" av David Duke,...och den har jag gett bort då den är till bristningsgränsen fylld av fixering vid judarna.

Klart slut...

Anonym
Quote:

Maggik skrev:
Det är inte judarna som är problemet,...orsaken till skiten ligger högre upp,...ovanför både Illuminati, frimurarna osv.

Klart slut...

Judendomen är ju kul lagret i frimureriets hjul..

deras psykopatiska fixering till materia och makt är ju välkänt..

hur kan problemet ligga högre upp än dessa frimurare som defenitivt är en "flaskhals" för resterande del av mänskligheten både psykiskt och fysiskt..

sen så ska vi inte glömma Bort ADL (anti defamation league)
http://www.adl.org/

SÅ varför inte passa på att kalla mig för nazist i samma veva, så får ADL världs polis lite mer att hålla koll på...

maggik.. förresten vilka står över dessa viglande murare?

Anonym
Förvisso är det en berättigad fråga men AFA tillhör ändå en av dom mest antidemokratiska organisationerna som finns i Sverige. Med undantag för FI.

Små rädda bidragstagare som förstör för enskilda individer medans ni ger polis och överhet ett alibi att inskränka våra rättigheter.

Ni är så förbannat dumma så det liknar ingenting...

En ny lag tillåter att militär ingriper mot aggressiva demonstrationer. Den lagen skulle inte vara möjlig utan AFA m.fl idiot uppträdande i Göteborg under EU top mötet.

Ni är polisstatens lakejer och hopplösa bidragsberoende skum.

Anonym
Anonym: "AFA-GÖTEBORG (Vi vet vilka ni är)"

Vi vet också vem ni är! Ni är dom fega skitar som hela tiden döljer er bakom masker för ni vågar inte se er själv i spegeln.

Mobba ut dom jävla faschisterna från detta forum.
Ta bode Nasizter och AFA.

AFA använder exakt samma metoder som Nazisterna gjorde på 30 talet innan Hitler kom till makten. Små grupper av busar åkte runt och slog ner politiska motståndare. Det är fan i mej ingen skillnad på er och dom.

USCH!

Anonym
Jag tycker det är mycket märkligt att trådar som startas av "anonyma" och sedan besvaras av "anonyma" opponenter överhuvudtaget tas på allvar! Möjligheten finns ju att det är en och samma person som agerar bara för att få sina "15 minutes of fame"!

Ett nick säger ju iofs inte så mycket heller men om man tänker tanken att det skulle kunna vara samma kluvna psyke som agerar så blir ju tråden genast mindre intressant!

Anonym
jaxtone, jag håller med dig, tror knappast att man råkar illa ut bara för att man tycker saker.....eller?
det är ju en jävla skilnad på att tycka mycket och att gå till handling så att säga. dedan kan jag personligen tycka att det finns gränser men det är la bara att använda sunt förnuft. sedan är det väl bra om människor i det stora hela tycker saker å inte bara går omkring som sombizar fast man skall la försöka att tänka lite själv och och vara uppen för det mesta.......opppsss, nu låter jag som någon som vet " allt" med som sagt, sunt förnuft.

ha det gött alla, är på väg till kursen och skall snart börja jobba i norge ( om nu någon bryr sig )

Anonym
neeejjj, pinsamt. glömde logga in mig ju och inte går det att editera, men det är ju jag Gramse här ovan

Anonym
Hahaha... Gramse! En anonym mindre alltså! Undra vilka de andra anonymisarna är? Borde inte micro se till att det inte gick att skriva inlägg som anonym? Tror att denna förfrågan gjorts förut!

P.S.
Gramse! Jag bryr mig! Vilken kurs?

See User information
OF TOPIC

jaxtone,
Jag går en svetsutbildning på lindholmen och är redo för att prova mina färdigheter skall till ett projekt i norge som heter ormen lange, toro jag det stavas. vet ej när, men så fort dom kan ta han om mig.

ha det gött

ps. nu vet alla vart dom kan hitta mig, och om någon vill hitta mig av någon anledning så bjuder jag på en supergod fika här nere.

Posted on: 2006/6/19 7:33

Anonym
När du är färdigutbildad kanske du kan svetsa ihop ett staket och en grind åt mig då... mot betalning förstås!

See User information
Självklart gör jag det, bara att säga till när och var!

Posted on: 2006/6/19 7:45

Anonym
Efekto,...fråga dig, vad driver "judendomen",...vad driver "sionismen"? Det är prylar som ligger högre upp än judarna själva, Illuminati och frimureriet.

Det må vara sant att judar figurerar mycket inom makt och bussines,...men de är endast ett symptom på detta som ligger "högre upp" och håller i trådarna.

Frid...

Anonym
va gulligt, kärlek på vaken..

ni vet väl om att ni kan skicka personliga gästboksinlägg eller medelanden till varandra..`?`?

sen till det odemokratiska AFA, varför inte försöka väcka en eller två av dom som sitter lite högre upp i den herarkiska smusten ..??

skulle vara kul med lite hormoner här på vaken igen..

vi skulle självklart behöva lite hårdhudade idioter som front linje oxå, folk behöver väckas med alla metoder som finns anser jag..

tycker att det aktiveras för lite av oss, gäller även mig själv..

BÄTTRING!

Anonym
Hmmm,...Gramse, låt mig använda mig av min synska förmåga...hmmm få se. Ja se där ja,...jag ser en kille i en blå overall
i en stor röd tegelbyggnad. Jag ser tecknen EN-287,...jag ser att en Norge föreligger i framtiden. Jag ser också två namn,...Benny Larsson,...och få se,...jo,...Conny Larsson.

Hehehe...nä skämt åt sido,...din skola ligger precis här vid mitt hus på Lindholmen. Jag har själv gått svetsutbildning där förut,...skulle också till Norge och svetsa,...jag la EN-287 på rör (TIG, rostfritt & svart). Conny och Benny är trevliga och bra svetslärare,...rent ut sagt, ruskigt duktiga.

Okej ha det Gramse

Hälsningar Maggik

Anonym
Gramse,...glöm inte att öva inför "site-testet" som alla måste göra i Norge oavsett om du klarar EN-287-1 provet här i Sverige. Vet inte om du TIGar, men tror att du kör rörtråd när du skall till ormen långe. Tigar du och är rörsvetsare, så öva som fan på att svetsa på rör i svart material UTAN skyddsgas. Det är en helt annan historia det,...med perfekt bottensträng och allt...

Hoppas du klarar provet nu då så du får åka till Norge och tjäna lite pengar...

Frid...

Anonym
Det var alltså jag maggik igen,...glömde mitt alias. Jo,...jag glömde också säga att i Norge är det mycket vanligt att man svetsar rör av svart material utan skyddsgas,..till skillnad från här hemma.

hej då...maggik

Anonym
Efekto:

Hormoner på Vaken? Vi har ju dig! Du kan inte ha käkat tillräkligt med Kellogs Corn flakes du!

In the 19th century, Kellogg invented cornflakes as one part of a diet that he felt would lessen the sex drive and diminish the practice of masturbation -- which he called a "crime doubly abominable." Dr. Graham invented the Graham Cracker for the same reasons.

(1) 2 3 4 5 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper