vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Är barnporrens betydelse upphaussad för att dölja något annat?

See User information
Barnporr blev omtalat med start för kanske en tjugofem år sedan. Då blev en person utesluten ur en klubb jag var med i för att han visat barnporrbilder som han tydligen gottade sig åt. Jag tyckte att det var anmärkningsvärt, för han hade gjort ett glatt och trevligt intryck tidigare på mig. Jag såg aldrig några bilder heller.

Så gick det några år och företeelsen uppmärksammades mer och mer. I Göteborg hade vi en stor porrbutik på Första Långgatan som hette Cahjo och killen som drev den hade också postorderförsäljning av diverse sexleksaker. En dag gick jag in för att bese stället och eftersom han hade beställt trycksaker av ett helt annat slag där jag jobbade och jag träffat honom ställde jag en rak fråga till honom:

"Hur mycket barnporrtidningar säljer du egentligen?"

Han svarade direkt: "Kanske drygt trettio stycken per månad. Jag brukar ta hem 35 stycken av varje".

"Vilka är det som köper", frågade jag då.

Han sa: "Två tre tidningar köps av pedofiler, resten går till olika organisationer som förfasar sig!" Här får jag tillägga att de som köper sånt här knappast handlar där de bor utan förmodligen kan man dra en gräns för kundkretsen nånstans där det är lika långt till Göteborg som Stockholm och då talar vi om två till tre pedofiler i ett område med långt över miljonen invånare, kanske två!

Sedan dess har barnporren antagit ofattbara proportioner i media och det allmänna medvetandet.

Men i samband med rättegångsprocedurerna infördes också en regel om att bevismaterialet inte skulle behöva framläggas för allmänheten. Naturligtvis för att inte utgöra ett gratis onanimotiv för såna som var likasinnade med de åtalade!

Men nu när denna princip en gång har vunnit insteg kan jag ge mig tusan på att det smittat av sig även till andra typer av rättegångar.

Min egen åsikt i frågan är att de flesta människor har en förmåga att stötas bort av "valpdoften" så att säga. En vuxen kvinna är lockande för den normale mannen men ett outvecklat flickebarn - jaa, det är ett outvecklat barn, helt enkelt!

Skulle det verkligen finnas särskilt många kvinnor som skulle sexuellt attraheras av detta, vi talar i senaste razzian om ett tjugotal i ett svep??? Jag vägrar faktiskt att tro det...

Återstår småpojkar och poliser (ohyggligt nog!). Det kan väl inte finnas en enda polis som är omedveten om följderna av ett avslöjande. Ändå hör man rätt ofta just om poliser som filmat småpojkar exempelvis. Kan det röra sig om hormonella rubbningar åsamkade av något vi talat om tidigare i det öppna forumet, nämligen det s.k "gristjacket" som varit i omlopp på en del gym?

Jag menar, sannolikheten för att en normal människa som till råga på allt är polis skulle vara såhär pervers måste vara extremt liten, ändå hör man om det typ varje halvår!

Hmmm... kombinationen oerhörd anklagelse och hemliga bevis kanske funkar lite väl bra egentligen... hmmm

Posted on: 2010/10/22 22:00
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Är barnporrens betydelse upphaussad för att dölja något annat?

See User information
hmmm.

Kan bara säga VIDRIGT.

http://www.youtube.com/watch?v=ggxiBWv4xYE

Posted on: 2010/10/22 22:03
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Jag har en annan teori med varför (speciellt) barn far extra illa i dag... Men skulle jag uttrycka den, får jag säkert en alien-agenda-stämpel på mig...

Men om funderingar med fil. fysik och sträng teori användes, energi, sant med bla "mayas" prognoser. Måste NWO stoppa själarna som kommer in nu. Materia är energi, låst i en vibb... (Bevisat)... Frekvens är humör (bevisat)... (själv censur) Do the math.

Ledsen för att bli spirituell... och styrka det med vetenskap... för den med alien agenda-åsikten.

Posted on: 2010/10/23 0:27

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Quote:

Jag har en annan teori med varför (speciellt) barn far extra illa i dag... Men skulle jag uttrycka den, får jag säkert en alien-agenda-stämpel på mig...

Men om funderingar med fil. fysik och sträng teori användes, energi, sant med bla "mayas" prognoser. Måste NWO stoppa själarna som kommer in nu. Materia är energi, låst i en vibb... (Bevisat)... Frekvens är humör (bevisat)... (själv censur) Do the math.

Ledsen för att bli spirituell... och styrka det med vetenskap... för den med alien agenda-åsikten.

Hmmm....

Är det Indigo-barn som drabbas ??

Bara en tanke som slog mig.

Dina tankegångar faller oxo in i mina tankegångar vad gäller Vaccin och Våran egentliga fulla " spirituella nivå".

Kan vi nå den med gifter i kroppen ??

F-n. Jag " måste " sluta röka.

Vad vet jag.

Det är mycket man döljer för oss med hjälp av dim-ridåer via " skräp-media "

Posted on: 2010/10/23 8:30

Edited by sparta88 on 2010/10/23 8:56:35
Edited by sparta88 on 2010/10/23 8:57:36
Edited by sparta88 on 2010/10/23 9:00:32

See User information
Debatten fokuserar väldigt mycket på missbruk men mindre på vad man skall göra. En effekt av sånt som Larry King-affären, Michael Jackson och exempelvis katolska kyrkans problem är ju att man inte tar i problematiken med tång. Och ändå är det ju bland de viktigaste frågorna som finns i våra olika kulturer, detta att leda unga människor rätt och förbereda dom för livet.

Problemet ligger knappast hos de vetgiriga och närmast överaktiva ungdomarna. Det ligger hos de vuxna och här har flera generationer fått rejäla smällar i äktenskapet med skilsmässoprocenter som liknar 65%. Denna statistik är hämtad från den svenska skolan där ett förfärande antal barn bara har en förälder!

En användbar manlig förebild för unga pojkar måste stärkas och fokuseras på, denna fråga är viktigare än alla andra på lång sikt.

Om anledningarna till att det kunnat gå så här illa kan man förvisso spekulera och svaren kanske inte är det man väntat sig i första omgången... INTET kan uteslutas!

Tankar som florerade under tjugo- och trettiotalen som resulterade i myrdalshus och familjepolitik som gynnade ensamma mödrar och deras intåg på arbetsmarknaden och "jämställdhet" mellan könen har slagit rejäl rot i samhället. Resultat av politiken är också fri abort eftersom fostermord betraktas som en kvinnlig rättighet, liksom tilltaget "att välja bort mannen" som om det var ett språk i gymnasiet har skapat ett samhälle som inte ger en man en naturlig känsla av att spela någon viktig roll i samhället.

Och då frodas dårfinkeriet...

Posted on: 2010/10/23 9:15
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information

David Icke - Rise Like Lions (We are many, they are few)

http://www.davidicke.com/headlines/39 ... -we-are-many-they-are-few

Posted on: 2010/10/23 9:25

See User information
Precis vilket jag försöker påvisa.

Att all materia är en energi, låst i en vibbration, påvisas ju genom vår vetenskap idag. Så på den grunden bryter jag många gamla inlärda sätt och ramar. Om materia "består" av det, är allt (inkl din kropp energi) och är påverkningsbar ur den aspekten.
Vilket påverkas av ditt humör, omgivning och vad man äter.

Om man ser till hela aspekten från chemtrails/geoengeneering, gmo, vacciner, HAARP, fearmongering mm mm(alla påhitt som eliten håller på med) är till för att "fuck us up", störa en naturlig balans och funtion. Det finns en helhetsbild här som stämmer för bra för att inte ta in i aspekten.
Jorden har ju ökat sin frekvens dom sista 50-60 åren från 7 till 13+ Hz är inte heller en slump, vilket leder tankarna till varför det geoengineeras/chemtrailas så in i norden dom sista 30 åren. Allt för att blockera det som påverkar den frekvensökningen (Inte bara på jorden, utan den globala uppvärmningen sker ju på samtliga planeter i vårt solsystem).

Även att hålla folk i en negativitet och kvar i en oro, vilket även är ett "hinder" och låser kvar människor i "status quo" och kan förbli kontrollerade. Dom gör ju allt för att hålla våra medvetande "låsta" på alla möjliga negativa saker.

Nu kommer ofrivilligt in på min syn om vad som är den sanna 2012 -grejen och bakgrunden till varför vi så lämpligt "vaknar upp" i dessa tider. Till och med fångar i isolering har spontant "got it" påvisar ju att det är något annat än oss själva som driver detta. Andra mår allt värre, då viljan att vara kvar i det "trygga" är så lockande medans naturen driver på. Vi ser ju redan en ökning av "störda" människor som pumpas fulla med mediciner för att passa in i "status quo", samt alla dessa absurda saker människor börjat hålla på med i allt större skala.

Att dessa självgoda egoister gillar sin kontroll och "status quo" råder det ju inget snack om. Och det vill dom behålla, till vilket pris som helst. Men som jag ser det, är det ett dött lopp för dom, men åsamkar mänskligheten mycket smärta (Enbart för att bibehålla det dom gillar och jobbat så hårt för).

Sedan är det min övertygelse att dom själarna som föds idag, är inga "dunungar" direkt... Dom barn vi föder in i världen idag är själsligt och fysiskt inte riktigt vad vi kanske är vana vid, skulle vilja påstå att dom är mer själsligt utvecklade än vi. Dock gillar jag inte stämplar och labels, så jag ser dom bara som oss, men kanske en bra bit längre fram på "stigen".
Och dom måste absolut "fockas up". Nu kan jag säkert ta in mycket mer för att påvisa att det är såhär, men det räcker väl med att vi bara ser på oss själva och hur våra egna liv ändrats bara dom sista 10 åren.

Men tyvärr kommer dessa egoister inte hålla sig med enbart detta, vi kommer nog snart erfara en allt högre växel från dessa människor. Att hålla människor i okunskap, rädsla och se på allt annat än sig själv är väl beprövade verktyg för att hålla "fårflocken" under kontroll.

BTW, jag försöker själv sluta röka... Har gått över till cigarrer, innehåller inte lika mycket tillsatt skit och suget är långt ifrån den samma. En vanlig cigarett smakar bara parfym idag och är på inget sätt gott.

Springer själv runt med en känsla av att vi befinner oss i en lekskola och snart är det dax att ta klivet ut i den "riktiga" världen... Skulle även vilja påstå att alla känner att det är något stort på G, om man stillar sig och reflekterar ärligt en stund. Har inte träffat en, som inte hållt med om det efter att ha känt efter.

Så var glad, befinn dig i i en centrerad plats av lycka, för ingen mår bättre än du själv av det. Och den känslan, finns bara i dig, inget man får av andra eller ges bort, den existerar redan inom dig. Klart vi kan väcka dom hos andra genom att vara det själva är en annan sak. Och tills naturen fortsätter sin gång, kan vi kultivera oss med hjälp av dom verktyg vi själva finner är bäst, FG, religioner, "new age" eller vad vi nu finner lämpligast. Hoppas dock inte människor sätter käppar i hjulet för sig själv och bara ser ett verktyg vara enbart den rätta.

Posted on: 2010/10/23 9:58

Edited by Avatar on 2010/10/23 10:18:07
Edited by Avatar on 2010/10/23 10:28:03

FRI

Bättring för alla!

See User information
Vad gäller topicen och posten i sig (Kan inte editera längre, därav ny post). Dagsläget idag med tex skolsystemet, som på inga sätt hinner anpassa sig till barnen idag, utan från ett sjukt perspektiv stämplar dom med ADHD (listan kan göras lång)... och fockar vidare upp dom att "status quo" kan bevaras. Men det räcker inte med det bevisligen, dessa egoister tar till allt mer absurda sätt som kidnappning och på alla möjliga sätt berövar barnen en trygg, naturlig och kärlekfull uppväxt.

Posted on: 2010/10/23 11:00

FRI

Bättring för alla!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper