vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Evolutionister får stryk

See User information
http://video.google.com/videoplay?doc ... 25420430733&q=kent+hovind
http://video.google.com/videoplay?doc ... 12394939560&q=kent+hovind

Jag är helt ställd inför den här mannens argumentationsförmåga. Vet forfarande inte riktigt vad jag ska tycka, men snacka om att kunna debattera

Posted on: 2006/6/20 22:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Evolutionister får stryk
Evolutions teorin är en smutsig frimurar doktrin..

alla bör veta att darwins farsa var högt uppsatt murar fan.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Efekto!

... ursäkta att jag påpekar det men varför "bör alla veta"? I en perfekt värld där världens ledare hade varit medvetna och prioriterat att informera jordens befolkning om sanningar istället för att släppa dimridåer så kunde man sagt att "alla bör veta".

Men som läget är nu borde det istället stått att alla som redan vet "borde på ett ödmjukt sätt upplysa andra om sanningen"!

Anonym
kan ni snälla släppa perfekta världs lögnen..

sa jag perfekt nånstans, eller har du bara en rejäl ovana att lägga ord i mun på folk??

släpp sargen.

See User information
Mannens argumentationsförmåga är under all kritik !!!
Om du nu inte är djupt religös och anser att allt som står i bibeln som fakta...

Farlig människa !

Posted on: 2006/6/21 13:35

Anonym
jaaa, han som försvarade creationismen var lite för indoktrinerad i att håna sin mot part samt bibeln..

blev lite besviken på han..

lite kul var det iaf..

Anonym
Efekto:
Quote:
sa jag perfekt nånstans

Nej! Det har jag aldrig påstått heller. Men eftersom du inte förstår vad jag skriver föreslår jag att du ber någon att förklara vad som menas innan du börjar slugga vilt igen... försökte bara ge dig en hint om att det kanske inte är så smart att döma folk för att du inte anser att de är lika upplysta som du själv.

Anonym
Ja, men jaxtone,...du dömer ju själv när du säger det du gör. Dömandet har redan skett i ditt tänkande.

Suck...Zzzzzzzz

Anonym
tjenare psilo!

märkt att du oxå skär dig lite med jax'az..

vi får stampa lite på han i stereo som gatugängen gör i staterna med sina färska medlemmar..

skämt Å sido, ja ska försöka å undvika hans sönder kalkylerande yttringar i framtiden så micron slipper cencurera forumet..

See User information
Grävde fram lite länkar om ämnet ur min samling.

DNA: The Tiny Code That's Toppling Evolution
http://www.gnmagazine.org/issues/gn58/tinycode.htm

The TRUTH about Darwin and Evolution.
http://jahtruth.net/evolut.htm

Reasons for Knowing The Age of The Earth
http://100777.com/node/1308

Creation vs Evolution Websites
http://100777.com/node/1143

Scientific Accuracy of the Bible
http://100777.com/node/276

Posted on: 2006/6/22 6:34

Anonym
Tjena efekto!

Jo, den där jaxtone (herr tumör) är ganska jobbig med alla sina kalkyleringar

Peace

Maggik (psilo)

See User information
ojojojoj.....

Var tvungen att registrera mig bara för att kunna kommentera detta.

"Jag är helt ställd inför den här mannens argumentationsförmåga. Vet forfarande inte riktigt vad jag ska tycka, men snacka om att kunna debattera"

Argumentationsförmåga?

Den där mannen har ju inte den blekaste aning om vad han snackar om! Det är skrämmande att folk verkligen lyssnar på personer som han....

Det som är riktigt läskigt är att den här debatten börjat dyka upp i sverige på senare tid... man börjar ju undra om Sverige är en så bildad nation egentligen...

Hoppas verkligen inte att religiösa doktriner får fotfäste i svensk skola...

Posted on: 2006/6/22 21:46

Anonym
religösa doktriner.. ni menar väl evolutionen hoppas jag...

Anonym
Quote:
Tjena efekto! Jo, den där jaxtone (herr tumör) är ganska jobbig med alla sina kalkyleringar Peace Maggik (psilo)

Herr tumör? Är det under en av dina andliga astralresor till ett högre medvetande du kommer på sådana skönt människofientliga kommentarer? Vadå Peace?`

Det visade sig att under ett av dina alla alias så kom jag åt en känslig punkt i ditt liv. "Da drugs"! ... och istället för att argumentera för din sak väljer du alltså återigen att smutskasta och gå in för att på alla sätt skapa personliga påhopp! Men att samtidigt påstå sig stå för en högre medvetenhet rimmar i mina ögon dåligt med ett sådant lågt beteende!

Fråga dig återigen varför du så intensivt skapar energikamper du hela tiden vill vinna. Det är snarare där problemet ligger! Det har väldigt lite med mitt ställningstagande eller argument att göra egentligen och visar sig ganska tydligt när du blir så personligt klumpig!

Eftersom du behöver lite omtanke önskar jag dig en mycket god midsommar!

Anonym
Efekto: Quote:
tjenare psilo!

märkt att du oxå skär dig lite med jax'az..

vi får stampa lite på han i stereo som gatugängen gör i staterna med sina färska medlemmar..

skämt Å sido, ja ska försöka å undvika hans sönder kalkylerande yttringar i framtiden så micron slipper cencurera forumet...

"som gatugängen gör i staterna" ??? Vilken referensram för en kille som dels avskyr allt USA står för och som i nästa andetag besöker Vakenbyn på Gotland för att förkovra sig och bli mer upplyst om goda alternativ till NWO! Är det denna nivå du tycker att argumentation för och emot saker skall ligga på här på forumet? Flockmentalitet och grupptryck skall alltså styra åsiktsfrihet... vilken grotesk grottmentalitet...

Sönderkalkylerade yttringar? Obegripligt! Fattar nada?

Men återigen en god och glad svensk midsommar på dig Efekto!

Anonym
just sånna här inlägg där du så " in-tell-i-gen't" kalkylerar att jag avskyr "allt" som usa står för samt så styrs herr tumörs ekvationer enda ner till gotland för att sedan få det geniala svaret att att jag har en grott mentalitet..

erbjud mig gärna några svampar tack..

Anonym
Enl. allt du hittills skrivit i argumentation med mig så kan jag bara tolka det som att du känner dig personligen hotad och innerligt hatar att jag har mer bredd och djup på det svenska språket än du själv. Jag ber hemskt mycket om ursäkt ifall jag sårat dina känslor men jag har lite svårt att sänka mig till felstavad förortsslang eller populistiskt fraskastande.

Om du har ett gram insikt borde du i detta läge inse att detta kan vara en av anledningarna att den kulturella mångfalden krisar ihop. Referensramen för vad som är ok och acceptabelt skall alltså vara att en ung arg invandrarfotbollskille som inte orkar eller kan lära sig det svenska språket tillfullo, på fullt allvar vill sätta normen för hur jag som levt i detta land mer än ett halvsekel uttrycker mig!

Eller vad handlar uttryck som "herr tumör" om? Vill du ha fet pajkastning med ordlekar så tycker jag att du skall välja en opponent på samma låga nivå! Jag tror inte du skulle uppskatta om jag använde mitt språk till att vara taskig mot dig.

Jag kostar ytterligare en gång på mig att bjuda dig på en riktigt god svensk midsommar!

See User information
"religösa doktriner.. ni menar väl evolutionen hoppas jag..."

Du kallar evolutionsteorin religiös doktrin? Är du seriös nu?

Vad får dig att uttrycka dig så?

Posted on: 2006/6/27 22:48

Anonym
frimureriet är inget annat än religion, dvs man tror på dem som är ovanför en själv i pyramiden..

Darwinismen är då en väl sammarsvärjd religiös doktrin..

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper