vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Köld och Värmerokord 27 November 2010
#1


See User information
Unofficially, there are currently 19 stations that have broken their daily low record, 14 that are tying it, and 45 that are near it.


Unofficially, there are currently 3 stations that have broken their daily high record, 5 that are tying it, and 13 that are near it.


http://coolwx.com/record/

Posted on: 2010/11/27 11:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Köld och Värmerokord 27 November 2010
#2


See User information
Det måste bero på den globala uppvärmningen...

Jag har köpt och backat upp teorin länge nu så jag kan ju inte backa nu även om bevisen slår mig i ansiktet, det absolut inte en ny istid på gång. Jag repeterar detta är den globala uppvärmningen, inte en ny istid eller något annat fenomen. Al Gore är gud, och alla forskare som ifrågasätter medias och politikernas konsensus är farliga konspirationsteoretiker. Dom borde helst inte blivit forskare om dom inte kan forska fram resultat som folk vill höra om.
Resized Image

Posted on: 2010/11/27 11:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Köld och Värmerokord 27 November 2010
#3


See User information
Går det inte gjuta in en liten hålighet på botten av ett räls med ett litet elektriskt element man skarvar in på undersidan tågets rälsväxel så kan man hålla igång tågväxlarna på vintern?

Posted on: 2010/11/27 11:44
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Köld och Värmerokord 27 November 2010
#4


See User information

Posted on: 2010/11/28 23:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Köld och Värmerokord 27 November 2010
#5


See User information
Pär Holmgren fantiserar men tror han är synsk och ger profetior - dessutom far han och de andra runt i landet och håller lönsamma föredrag om faran med dumma människor som andas ut CO2.

Och sakta men säkert lär det bli allt vanligare med slask och nollgradigt mitt i vintrarna även i norra Sverige. Så ni norrlänningar som är bortskämda med rejäla vintervägar får väl förbereda er på att väglaget blir lite mer nyckfullt även i norr under de kommande årtiondena.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8195436.ab


par.holmgren@aftonbladet.se

Posted on: 2010/11/29 15:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Köld och Värmerokord 27 November 2010
#6


See User information
Quote:

JustinCase skrev:
Pär Holmgren fantiserar men tror han är synsk och ger profetior - dessutom far han och de andra runt i landet och håller lönsamma föredrag om faran med dumma människor som andas ut CO2.


Jag har stört mig en del på detta även jag.

Christian Azar också. Uppskriven som en superstar. Men det de gör är att sprida religionen.

När vikingar odlade på Grönland fanns massor av koldioxidproducerande fabriker...

Det är mycket man vill framhäva och mycket att förneka.

Exempelvis är Egyptens historieräkning ungefär 3000 BC. Enligt västerländsk expertis. Alltså formell expertis. De som inte kommer till tals i stort kan lyfta fram 33000 BC och att sphinxen är minst 10000 år gammal.

Sen är människan evolverad från apan. Vi är materiella djuriska bestar och inte andliga varelser. Perfekt att definiera oss som sådant för att passa in i världskommunismens HR-koncept (HR = human resources).

Koldioxid är den perfekta anledning att inskränka vårt beteende och säkerligen även för att beskatta oss stenhårt. Koldioxid är kopplat till industri, ekonomi och biologiska processer.

Kommunismens grundsten är att förgöra människan. Ur denna förgörelse skall Människan kliva fram (übermensch) och bli sin egen Gud. Den luciferianska agendan är klar.

Undrar just om Holmberg och Azar känner till detta? Självklart inte. De är inskränkta i sin egen tro och är "viktiga". En klapp på axeln.

Social engineering pågår.

Posted on: 2010/11/30 7:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Köld och Värmerokord 27 November 2010
#7


See User information

Vänta bara lite, vi är fortsatt i November...

Blir riktigt mysigt 2011!


Kalla kamel, har 5 pucklar... Kalla kamel har frysta bollar... Sjung Kalle sjung...


Posted on: 2010/11/30 10:11

Edited by Avatar on 2010/11/30 10:27:28

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
50 user(s) are online (50 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 50

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS