Vakencorner
|
Anonym
|
Sverige och radiovågor/bredband (skadliga effekter)
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Sverige och radiovågor/bredband (skadliga effekter)
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kanske för att kommentarer är överflödiga, och man hoppas att nån stackare skall hitta hit och läsa o kanske upplysa andra människor, samt att jag egentligen inte skall läsa mer om helvetet som omger oss människor, fråga maggot han vet att jag mår skit av allt detta och jag bröt våran kontakt på msn för jag flipade ur totalt, men det har fan gått för långt nu när folk tvingas at flytta ut i skogen och bo i husvagnar eller varför inte i ett utedass? Frågan är fortfarande är vi människor hjärndöda? eller skallskadade när vi inte kan inse och fatta vad som pågår, de med minsta vett i huvet begriber väl för böveln att det är förenat med livsfara att bli bestrålad med mikrovågor dygnet runt, önskar att jag levde på 1500 talet istället, att bli jagad som en häxa hade varit rena semestern i jämförelse med okunskapen som råder idag, snälla bibel och mayakalendern, jag ber er, kan ni inte påskynda detta så allt får ett rättvist slut
Är själv "elallergisk" till följd av en kvicksilverförgiftning och har ett HELVETE dygnet runt, men nu skrev jag ju en rad i alla fall, om jag vann en 120 miljonersvinst på lotto skulle 100 miljoner av dessa gå till en stiftelse elle liknande där folk som FÖRSTÅR skulle få vara medlemmer, man säger ju att "framtiden finns inte, det är vi som skapar den" detta borde rimligen betyda att vi KAN göra nåt åt eländet, men det går för långsamt, visst, visst, skynda långsamt men NÄR kommer kollapsen som jag så ivrigt väntar på? Ja, kollapsar världsekonomin så slipper vi en del av ovanstående problem som det länkas till, trevlig kväll alla, själv har jag drabbats av fibromyalgi efter amalgamsaneringen och vet inte om jag någonsin blir återställd Sen kan man ju undra vem fan är du att döma oss egentligen, enligt allt jag läst hittils om vad du skrivit berkar du vara en bråkstake, och vad gör du då här egentligen? Kanske skall söka dej till lunarstorm eller passagen dabatt, där är ju den riktiga sandlådan för såna som dej |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jaxtone, jag har väldigt lite tid o säga vad jag tycker, ofta blir det också fel på grund av att andra inte tillåter en att tycka vad man vill.
Hjälper heller inte att sitta o tycka en massa..... De e handling som gäller för min del nu, har analyserat färdigt... Hare... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Sune!
Att du är sjuk och har elallergi kan väl vara en förklaring till att du bara orkar klistra in en länk i taget. Men att du i nästa andetag sitter och skriver ett litet kapitel för att du känner dig förorättad kanske tyder på att du raskt blev friskare... eller? Vad du än säger så tycker jag fortfarande det är fattigt att bara klistra in länkar utan att ha några egna kommentarer eller synpunkter till informationen man vill sprida. Att sedan lägga 100 miljoner spänn på en elitklubb där bara människor får finnas som förstår "dig" låter ju som totalt härskarsyndrom... men krya på dig i vilket fall som helst! Hur kan du tolka det som en anklagelse att jag la fram en hypotes om ett framtida möjligt utfall på problematiken med människor som tvingas leva i ett strålningssmittat samhällsklimat. Ta ett djupt andetag och coola ner lite... det kanske är bäst så! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Cee! Handla på! Och meddela mer om Vakenbyn när det finns nåt spännande att berätta!
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jag har börjat känna riktigt jobbiga besvär nr jag snackar mobil, kan knappot snacka längre det bräns och ilar direkt..
kan folie hattar va till hjälp må tro?? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hehehe, foliehattar :) ...
Jag känner samma sak, när jag snackar i mobben blir jag varm runt örat, lite förvirrad och väldigt ofta följer en tillfällig huvudvärk som slutar med matthet, allmänt... Mobil? - Nej tack!!! Får nog slänga ihop en folietratt o sätta på toppen :) ... Hare.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
ok härmed skall jag inghandla 3G tills jag SPYR och koppla wlan och varför inte lite mikrovågsugnar i sovrummet som får gå hela natten
det är alltså helt ofarligt, bra, tack tack för er trovärdighet i frågan |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Själv får jag väldigt ofta huvudvärk när mitt favoritlag förlorar i fotboll. Huvudvärken efter sveriges förlust igår var ganska elak. Men det beror inte på att nån tysk slagit mig på käften, utan detta är ett psykosomatiskt betingat symptom, vilket jag är säker på att dina symptom också är. I ett dubbelblint test kommer du inte att kunna avgöra om en mobiltelefon strålar eller ej, det är jag hyfsat säker på. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
skall genast tipsa tidningen "en ding ding värld" om detta forum
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
En Ding Ding värld! Finns den tidningen överhuvudtaget kvar längre? Kanske bättre om du tipsar dina medmänniskor om Vaken! För de finns alldeles säkert kvar ett tag till!
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nej, om vaken kommer jag inte att tipsa någon i och med att man blir emotarbetatd hela tiden
däremot att jag själv arbetat på comviq gsm och VET dessa skadliga/dödliga effekter är en anna sak, sen att en "omni directional antenna" då 3G utstrålar upp till 1250W effekt är ju en annan femma, i praktiken och teorin kan du ta dein kycklinf till antennen och få den grillad "welldone" men enligt detta forum och många andra är detta helt naturligt och nyttigt för människor och djur! Skall nog ut och såga ner lite master nör jag känner mej bättre, vill ju bland människor få igång en dialog, sen att männsikan är det mest själdestrukriva och av naturen själutplånande är ju en annan sak,..romariket är ju ett lysande exempel, men då fanns ju inte 3G? Men de tog ju livet av sej med vattenledningar av BLY istället leve vetenskapen, de har ju aldrig "haft fel förr"Och ja, asbest ÄR nyttigt! http://www.folkviljanmot3g.se/links.htm |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Bästa Sune!
... du har aldrig funderat på om din inneboende ilska kan ha en viss del i ditt sinnestillstånd? Såga du ner master och skäll på allt och alla som inte omedelbart förstår vad du vill ha sagt om du tror att livet blir lättare att leva på det sättet men ta gärna ett lugnt andetag emellanåt... också! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Man kan få bort master på många olika vis, här är ett... Vi skakk köra på här också, o få bort så många som möjligt...
http://www.vagbrytarenstockholm.se/ Hare... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
Hurra, det tar sej, skall vi dumma svenskar som ALLTID skall vara bäst inte ta och höja gränsvärdena lite också, ja när vi ändå är i farten?http://www.sweclockers.com/forum/show ... 7073a8b54&threadid=587409 |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login