vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vad Vaken.se säger???

See User information
Hej!

Jag är ganska ny här och vill bara förhöra mig om att jag försått vaken .se någorlunda rätt i stora drag....

-terrorism är ett påhitt för att skrämma och styra folket.

-usama har kopplingar till usa och kan antas ha handlat på uppdrag av usa.

-9/11 var ett insider jobb, det fanns pengar i form av försäkringar att tjäna för vissa och det hela rättfärdigade krig. Kriget är
egentligen ett krig om oljan och andra tillgångar.

-Presidenten (-erna) styrs av bilderberggruppen och federal reserve bank styrs av vissa rikingar. En viss ihjäl skjuten president ville erövra makten av banken men blev som sagt ihjälskjuten.

Vad har jag missat???

Malin

Posted on: 2010/12/17 9:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vad Vaken.se säger???

See User information
Hej igen!

Jag glömmde ju något viktigt...

- Den globalauppvärmningen är naturlig och inte orsakad av människan i den utsträckning som sägs. Detta är också ett sätt att styra oss till en världsregering i slutändan. Ledarna för den regeringen antas vara eller vara styrda av bilderberggruppen..

Malin

Posted on: 2010/12/17 10:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hej, tycker lite synd om dig.
Jag ser att din tråd inte får så många svar. Fast det finns så goda intentioner
Kanske beror det på att ingen känner sig träffad av trådens titel. Vem ska svara på den? Vaken är ingen samlad rörelse med gemensam agenda.
Man kan ju pröva att jämföra med "vad flashback säger" eller "lunarstorm säger". Ja, du hör ju själv att det stupar på sin orimlighet.

Vi är alla här för att studera och diskutera esoterisk/ alternativ information. I samma sekund som vaken.se "tycker" något så tror jag det blir ett massavhopp av användare.

Vaken.se tycker ingenting, inte vad jag sett i alla fall. Annars hade jag inte reggat mig. Fast det är ju klart dess belackare vill ju se sånt som inte finns.

Posted on: 2010/12/17 10:49

See User information
Många säger att dom senaste vintrarna är ovanligt hårda.

Men dom började 2 dagar efter detta malin.
http://turbo.inquisitr.com/wp-content/2009/12/norway-spiral.JPG
(HAARP).

det är människan själv som skapar obalansen med flit så eliten ska få kött på benen när det gäller klimatargumenten.

Vad annars kan berättiga en depopulation om inte jordens och våran existens.

Det är vad dom pushar för.

Posted on: 2010/12/17 11:03
Resized Image

See User information
Hej!

Oj, förstår själv att både titeln och frågan är lite dum eftersom var och en ska söka sin sanning, såklart.

Jag har bara samlat på mig så mycket infomation och skulle behöva hjälp/stöd med att sortera upp mina tankar. Är jag helt fel ute eller är mina tankar vettiga??

Är mycket tacksam för alla svar...

Malin

Posted on: 2010/12/17 11:12

Anonym
Kom ihåg att så länge man söker svar talar man sanning. när man tror sig ha hittat svaren börjar man ljuga :)

See User information
Hej Malin, dina tankar är vettiga. Jag tycker själv att det kan hjälpa att lyssna på Alan Watt för att kunna få en rättvis bild av verkligheten. Det finns mycket bra material publicerat på Vaken, tror att det kan hjälpa att titta igenom många artiklar och filmer här även om allt inte är 100 % korrekt, man får använda sitt eget omdöme.

http://cuttingthroughthematrix.com/audio.html

Posted on: 2010/12/17 12:34

See User information
Hejsan Malin.

Ja, som du kanske redan upptäckt så är vi inte alltid överens på vaken , men som jag upplever det så försöker vi dra åt samma håll och bryr oss om " Den lilla människan " eller rättare sagt alla människor.

Precis som Wikileaks så avslöjar vi det korrupta samhällsystemet.

Visst kan det gå hett till ibland på forumet , men det beror oftast på , som jag ser det, att vi kommit olika långt i " uppvaknandet " . Det är också ett stort spann mellan åldrar och livserfarenhet.
Detta leder , tror jag, ibland till frustration i debatten på forumet.

Så ta vaken för vad det är. Det har visat sig under åren att debattörer på vaken inte kunnat göra det. Gäller även mig själv. Så en del i mitt uppvaknande är att man måste bli mer självkritisk och inte ta sig själv på så stort allvar. Ibland lyckas man med det ibland inte. Har väl med egot att göra.

Själv har jag använt vaken som en av alla infokanaler och träffat många goa och medmännsikor genom denna sajt.

Lycka till i uppvaknandet.

Posted on: 2010/12/17 14:11

See User information
Vaken säger Välkommen!

Posted on: 2010/12/17 16:01

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper