vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »


Anonym
Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#1
Vad är det här för sekterism egentligen? Det verkar ju minst sagt vara lite sjuka personer här på vaken.

Bevare mig väl...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#2
(cee) Fniss.... Hört samma vals från alla som inte vågar ta hand om sig själva :) ... För de e det enda det går ut på...

(niko) bevare mig väl, samhälle civilisation och illuminater...?

Hare gött, de har vi ...


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#3


See User information
hehe ja så fort man tänker eller beter sig anorlunda eller utanför normen av "normalt" tänkande får man direkt höra ifrån läkare och andra färdigprogramerade medmänniskor att man är psykiskt sjuk och måste käka zombiefierande piller på direkten innan man står helt utanför samhällets skyddsnät å därmed flippar ur å börjar mörda å äta småbarn tillslut

Testa vara er själva en sväng så får ni se att det är helt ofarligt att tänka själv och lämna den totalt sjuka mallen av vad media/samhälle kavlar ut som den norm man måste ingå.......



Edit: föresten vart går gränsen mellan sektby till by till stad?, finns det någon som vet om det bestäms av antalet innevånare eller?

Posted on: 2006/6/25 21:57
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#4
Ja de håller vi ju mää om :) ...

Krama om alla så blire nog bra :) ...

Hejs..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#5
... den som uppfattas som frisk idag kan genom ett icke politiskt korrekt uttalande som kritiserar normaltillståndet i en knasig värld tolkas som sjuk av hela fårflocken dagen därpå!

... vem är det då som egentligen är "sjukligt rädd" för andra sanningar än de som serverats på etablissemangets silverfat?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#6
även ja koppla faktisk ihop detta med sekterism
iaf om det ska heta vakenbyn.

men sjuka verkar de inte vara tvärtom och ja tycker det verkar skitballt kanske flyttar dit ja med med mina två katter ..

men inte om det ska heta vakenbyn höhö

(som ja dock inte tror det kommer heta)
eller?

alternativt boende vad är sjukt med det?
ingen tycker väl indianer är sjuka?


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#7


See User information
Vad spelar det för roll vad byn heter? Det kommer säkert komma en massa byar alla kan ju inte heter vakenbyn heller.

Vakenbyarna kanske.

Vakenbyn är ett projektnamn för mig. Det handlar om en blandning av gröna-vågen utflyttning till någonting tidslöst, blandat med high-tech och en världslig medvetenhet.




Posted on: 2006/6/25 23:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#8
hej micron

ja delar inte åsikt där faktiskt.

folk kan lättare skratta åt "vaken anhängare" då

säga haha de har tillomed byar vilken råsekt va skiljer dom från ex jehovas

du vet väl hur den "vanligen svensken är"?

.att folk som är på vaken bor alternativ tycker ja bara är bra men koppla ihop byarna med vaken.se
är det så smart?

det låter lite sekt enligt mig hör på andra forum undersök

vaken.se är bra och viktigt slarva inte bort det

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#9
Vakenbyn är en plats för psykiskt sjuka??? Är det cee som är boss där eller...?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#10


See User information
Ok, point taken.

De olika by-exprimenten har ingenting direkt med vaken att göra och bör inte heller kallas för vakenbyar.

Dock så är dom ju roliga.

Posted on: 2006/6/26 9:19
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#11
Hmmm,...det här med namnet är lite klurigt,...man kan ju kanske kalla det för "Dårarnas Paradis"...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#12
Det är välgrupperat på loftet... Hur många olika typer utav människor finns månne?...

Hmm, dårarnas paradis??.. Jag tycker det är tokigt nog, att vaccineras som barn, programeras, luras, manipuleras, fyllas med brännvin, mobbas, våldta och hans mormor. Samtidigt som media skriver om plastbröst, börsen (som är byggd på pengar som inte finns), såpakändisar som går igenom puberteten, politiker som dragit varandra vid näsan, fantasimedeciner som förstör din hjärna fysiskt!!!

Är det normalt att leva i den istället???....

Skrattretande pojkar...

Hare...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#13
Cee!

Skit i alla pessimister som inte har förmåga att göra annat än att klaga! Du gör i alla fall något av dina tankar och vad spelar namnet för roll i detta fallet egentligen... det ger väl sig allteftersom saker faller på plats. Vakenbyn låter lite som Astrid Lindgrens namnsättningar men det funkar väl fan som arbetsnamn!

SLUTA GNÄLL ALLA GNÄLLSPIKAR!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#14
okej okej

ja vill bara inte att det har något med vaken.se att göra så då är det lugnt ja kanske missuppfatta det

som det står under "om vaken.se"

"Vaken.se är helt oberoende av någon organisation, grupp, politisk åsikt eller liknande. Materialet bidras från alla som är villiga att hjälpa till. Vaken.se fungerar som en samlingsplats för alternativ information. Vi som samlas på Vaken.se är en grupp nyfikna människor i Skandinavien"

så hoppas ja det förblir

ja tycker oxå det verkar skitballt jag undrar om jag är bredd att ge upp mitt vanliga liv för detta dock.

man kanske kan få campa ibland?

kör så det ryker!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#15
Välkommen o campa, och om ett par veckor, eller nåt, så kan man komma o campa utan tält, bystugan tar ca: 6 pers...

Får också tillägga, alla som samlas i dessa byar har en sak gemensamt, dom behöver ingen som tar hand om dom... Thats it, de e det som är grejjen... Alla som inte fixar det slänger också skit på idén om byar o att klara isg själv...

Vakenbyn på Gotland är HELT oberoende!!! Fullständigt!!! O inte baserad på någon religion eller tro, what so ever!!!...

Försök att läsa den raden (ovan) om o om o om igen, kanske att den fastnar till slut... Blir lite enklare då...

Jag vet att det finns en hel del som inte gillar oss, som tar problemet i egna händer o gör nåt, o klarar oss själva sorry... :)


Hare gött folk, O Maggot får komma ner snart, vi har grejjer o bygga :) ...

Hejs..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#16
Gamle cee,...*fniss*...varför inte prova att ta vara på sig själv ordentligt istället. Åk till Guyana, regnskogen och bryt med världen och samhället. Det där på Gotland är ju bara en liten hobbygrej...visserligen ett positivt initiativ,...men ändå.
Varför inte ta ut svängarna ordentligt?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#17
Anonym: Varför inte inspirera med att göra något själv? Med tanke på ditt inlägg har du antagligen inte gjort något i närheten av vad Cee gör just nu. Varför kan inte du själv ta ut svängarna och gör en positiv _aktiv_ sak i världen som inte är att skriva ett inlägg på vaken.se om att dom som redan gör bra saker, gör för lite.

Du är en pessimistisk latmask, tråkigt. Tråkigt!

Cee: Du har allt stöd vi kan tänkas skänka dig, på alla sätt! Ses i framtiden.

/void

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#18
Ovan var min. (slarvade med inlogg)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#19


Är det någon som är i Psykisk obalans/sjuk så verkar det vara du.

Vet du vem du är när du vaknar på morgonen.

Dr Jekyll eller Mr Hyde !!!


Ok , det var väl i och för sig menat som ett skämt från Dig kanske ,men dina inlägg verkar en aning Obalanserade imellanåt !!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#20
Anonym:
Ditt inlägg är väldigt splittrat och det framgår inte om du direkt talar till mitt beteende eller om du talar till dig själv. Du måste formulera dig mer konkret. Ta tex och registrera dig och skriv inlägg, stå för dina åsikter istället för att gömma dig bakom "anonym".

Jag ryter ifrån när jag inte gillar något och jag är väldigt positiv när jag stödjer något. Har du problem med det?

Du är mycket välkommen att utveckla och specificera vad du menar eller vad du vill få ut med konkreta påståenden & argument antingen här eller posta till mig privat.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#21


Det var inte riktat till dig , utan till Magikern !

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#22
Anonym. Okej, haha. Då kan vi iaf fastställa med att jag är "på hugget" och reagerar på alla attacker, oavsett om det inte var mot min brandvägg. Shit, jag får ta och lugna ned mig medans maggik svarar dig. :)

Still... Jag tycker fortfarande att du borde registrera dig. :)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#23
Jaxtone,...jag vet att det var du,...jag spårade ip-numret med ett program jag har,...och det är samma ip-nummer som som dina andra inlägg är skrivna från.

Den som är DR:Jekkyl & MR:HYDE är väl du i så fall,...hahahahahah...ja vad skall man säga.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vakenbyn; en plats för psykiskt sjuka?
#24
Nej,...det var inte du jaxen,...jag såg fel här,...det är en annan person ser jag...annat ip-nummer.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 31

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS